Miksi miesten alushousut ovat kalliimpia kuin naisten?
Kommentit (12)
Kankaan määrään ja laatuun nähden paljon halvempia. Naisen persenaru saattaa maksaa 30 euroa.
Niitä tehdään vähemmän kun miehet vaihtaa kalsareitaan harvemmin ;)
On huomattu. Osaksi siksi meillä mies käyttänyt jo jonkin aikaa noita Sloggin Maxi (niitä mamma mallisia) pikkareita. Itsekin tykkäänlainailla niitä häneltä menkkojen aikaan kun ovat malliltaan lähes ainoat, joissa side pysyy paikoillaan. Muulloin käytän hipstereitä.
Vierailija kirjoitti:
On huomattu. Osaksi siksi meillä mies käyttänyt jo jonkin aikaa noita Sloggin Maxi (niitä mamma mallisia) pikkareita. Itsekin tykkäänlainailla niitä häneltä menkkojen aikaan kun ovat malliltaan lähes ainoat, joissa side pysyy paikoillaan. Muulloin käytän hipstereitä.
Siis ihanko oikeesti? Eikö sua yhtään häiritse?
No niin varmaan. Kalleimmat pikkarini ovat 50-70e kpl.
Pitäiskö ruveta käyttämään naisten alushousuja kun on kerta halvemmat. ;D
Men in pink kirjoitti:
Pitäiskö ruveta käyttämään naisten alushousuja kun on kerta halvemmat. ;D
Saattaa toimia. Itse naisena miesten alushousut istuvat ihan OK. Muista erilaiset koot. (Esim itse olen miesten M mutta naisten L.)
Riippuu varmaan kalsareista. Omat kalleimmat pikkuhousuni maksoivat 60€, miehen kalleimmat kalsarit vissiin kaksi kymppiä.
Ne on miesten anatomisen rakenteen vuoksi muotoon ommeltuja, jos ovat laadukkaita. Yleensä paksumpi, ja niiden tulee olla myös tukevat. Enemmän ulokkeita ja saumoja. Vrt. naisilla, kangaspussi, jossa on pohjassa kaksi reikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeesti? Eikö sua yhtään häiritse?
No ei häiritse ja miksi pitäisi, koska sehän on vain vaate. Itse asiassa nuo Slogi Maxit saa mieheni pepan näyttämään tosi sexyltä.
Huh, lisäksi muistettava että naisten alusvaatteilla on jälleenmyyntiarvoa, eli lopullinen kustannus ei edes ole se minkä kaupassa maksaa
Enemmän kangasta, enemmän saumoja. Vertaile hinnan lisäksi rakennetta.