Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin perhe tarjosi lomamatkaa lapselleni. Teinkö väärin kun...

Vierailija
03.05.2018 |

sanoin että meidän toisenkin lapsen täytyy saada jotain kivaa, muuten tulee tosi surulliseksi?

Ehdotin päivälippua linnanmäelle, uusia lenkkareita tms.

Lapsilla siis vain vuosi ikäeroa ja sisarkateus on kovaa.

Kaverin vanhemmat ei ole vastanneet mitään, monta päivää mennyt.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mun laittaa viestiä ja kysyä koska se matka olikaan?

Ap

Ehdottomasti. Kysy vielä et kai toinenkin lapsi pääsee kun on jo tietoinen matkasta. Voisivat ottaa lapset mukaansa niin saatte hengähtää vauvan ja sairaan miehen kanssa.

Vierailija
42/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehdottomasti. Kysy vielä et kai toinenkin lapsi pääsee kun on jo tietoinen matkasta. Voisivat ottaa lapset mukaansa niin saatte hengähtää vauvan ja sairaan miehen kanssa.

Ei taitais ihan onnistua. Pojalla on adhd. Ei sitä kukaan jaksais. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat itse lenkkarit tai liput lapsellesi tottakai.

Ei ole rahaa päivälippu on kallis ja lapsi tahtoisi merkkilenkkarit urheiluliikkeestä ei markettilenkkareita. Ap

Trollihan sie oot, mut sanonpahan kuitenkin että mitä eroa jos ostat Adidas xd300 lenkkarit marketista kuin jos ostaisit saman mallin urheikuliikkeestä...

Vierailija
44/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei taitais ihan onnistua. Pojalla on adhd. Ei sitä kukaan jaksais. Ap

Ap jatka samaan malliin. Nyt alkaa olla kaikki klassikkoketjun ainekset kasassa 😂

Vierailija
45/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat itse lenkkarit tai liput lapsellesi tottakai.

Ei ole rahaa päivälippu on kallis ja lapsi tahtoisi merkkilenkkarit urheiluliikkeestä ei markettilenkkareita. Ap

Trollihan sie oot, mut sanonpahan kuitenkin että mitä eroa jos ostat Adidas xd300 lenkkarit marketista kuin jos ostaisit saman mallin urheikuliikkeestä...

On niissä eroa, vaikka olisi sama malli, ne kakkoslaatuiset myydään marketeissa, vaikka eivät sitä kerro. Ap

Vierailija
46/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laitoitko? Kerro mikä vastaus oli? :)

Vierailija
47/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän kaverin äidille viestin muttei ole vielä vastannut. Lukenut on kyllä ja paikalla ollut.

Sanoin vaan et lapsi jo luulee pääsevänsä Legolandiaan niin nyt on vähän liian myöhästä perua. Mikä on ihan totta.

Ap

Vierailija
48/49 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
49/49 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverin perhe hyväntahtoisina halusivat tarjota lapsellesi lomareissua, varmaan tiesivät ettette pysty kuluja maksamaan, koska normaalistihan matkakulut maksetaan normaalisti oman lapsen osalta. Ja te näitte hyvän tilaisuuden katsoa mitä muuta irtoaa, sen sijaan että olisitte kiitollisia ILMAISESTA reissusta, jollaiseen lapsellanne muuten ei olisi mahdollisuutta.

Tuli nyt vasta mieleen että sanoivatko he siis että maksavat kulut, vai kysyivätkö vain että lähtisikö lapsenne mukaan myös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan