Mukavaa asua "ongelmalähiössä"?
Ei ole. Meno pahenee koko ajan. Lapsia häiriköidään koulumatkalla, aikuisia työmatkalla ja paikkoja rikotaan jatkuvasti. Muutamme pois heti, kun pystymme.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Leppävaara on ainoa paikka, jossa minua on tuntrmaton uhkaillut tappamisella ja raiskaamisella. Kertoi päässeensä juuri vankilasta ja ihan kantasuomalainen oli.
Ja olen asunut sentään sekä Itä-Helsingissä että Itä-Vantaalla myös.
Se oli Simo Vaatehuoneelta, kun erehdyit ostamaan Sellon Dressmanista
Vierailija kirjoitti:
Leppävaara on ainoa paikka, jossa minua on tuntrmaton uhkaillut tappamisella ja raiskaamisella. Kertoi päässeensä juuri vankilasta ja ihan kantasuomalainen oli.
Milloin tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaisia oikeasti liikkeellä? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen asunut sentään sekä Itä-Helsingissä että Itä-Vantaalla myös.Onko tuollaisia oikeasti liikkeellä? :O
Jos pyörii epämääräisissä porukoissa, niin voi törmätä mihin vain. Todella harvinaista, että tavallista kaduntallaajaa tuollainen uhkailee.
Ongelmalähiöistä pitäisi kasata ongelmakaupunki johonkin Lappiin.
pitäähän sitä olla paikka missä hengata, kun normaalit kuolevaiset ovat töissä.