Miksiköhän Pilvi Hämäläinen on valittu Keisari Aarnio -sarjaan yhteen päärooliin?
Ei millään pahalla mutta ei kyllä osaa näytellä lainkaan tuollaista draamaa. Ero muihin näyttelijöihin sarjassa on todella suuri ja häiritsee jotenkin sarjan katsomista.
Katsoin netistä ettei Pilvi Hämäläisellä ole edes mitään kunnon näyttelijätaustaa. Ei ole päässyt sisään myöskään Teatterikorkeaan (ei sillä että olisi pakko mutta ehkä kertoo jotain sekin kuitenkin).
Kommentit (15)
On tosi pökkelö! Ja rasittava. Se tummahiuksinen nainen on parempi. Mutta ainahan suomalaiset elokuvat ja sarjat ovat p*skoja.
Vierailija kirjoitti:
On tosi pökkelö! Ja rasittava. Se tummahiuksinen nainen on parempi. Mutta ainahan suomalaiset elokuvat ja sarjat ovat p*skoja.
Kirsi Ylijoki (tummahiuksinen) onkin ihan kunnon näyttelijä.
Ei mua muut henkilöt sarjassa ärsytä, mutta nimenomaan Pilvi Hämäläinen on epäuskottava, ei vaan osaa näytellä uskottavasti. Ihmettelen roolitusta todella paljon. Terv. ap
Kaikki Suomen paskimmat näyttelijät tossa sarjassa!
Katsoin eilen telkkarista sarjan ekan jakson. Aivan käsittämätön valinta tämä Pilvi. En muista koko jaksosta mitään muuta kuin hänen erittäin huonon ja epäuskottavan roolisuorituksensa.
Harmi, olisi muuten voinut olla ihan kiinnostava sarja, mutta ei tätä nyt voi ihan vakavalla naamalla katsoa. Todellinen ammattitoimittaja juu...
Siis se ärsyttävän huono toimittaja?
Yritin katsoa jo Ruudusta sitä mutta kesken jäi. Ei muutkaan roolitukset ole menneet nappiin. Liikaa kuluneita naamoja ja uskottavuus puuttuu roolihahmoista täysin.
Olisi varmaan toiminut paremmin vähemmän tunnetuilla näyttelijöillä.
Mä oon niin laiskaa että en ole jaksanut painella noita nappulooita.
Eeva Litmanen on myös yksi näyttelijä joka on ärsyttänyt minua ylläty yllätys hänelläkään ei ole näyttelijäkoulutusta
Mielestäni hän on todella hyvä roolissa. Joten mielipiteitä on monia.
Antti Reinilläkään ei ole näyttelijän koulutusta mutta hyvin vetää, roolit on tosin sellaisia olleet että on voinut olla vaan omana itsenään ja lukea repliikit läpi.
Täytyy sanoa että Keisari Aarniossa häiritsi jatkuvien ajallisten pomppujen lisäksi eniten Hämäläisen roolisuoritus, onneksi ei ole ainoa päähenkilö. Joku sanoi että kaikki surkeat näyttelijät valittu sarjaan, naurattaa kun pikkusivuosia myöten niminäyttelijöillä kyllästetty tämä sarja.
Olen miettinyt samaa, mainitsin asiasta miehellenikin, sen jälkeen kun talk showssa oli tämä toimittaja itse keskustelemassa, johon hahmo siis perustuu. Olin jotenkin ajatellut että hän on varmaan tahallaan jotenkin retardin ja lapsellisen komediahahmon tyylinen siinä sarjassa, mutta se toimittaja itsehän onkin ihan tavallinen. Pilvi taas tekee ikäänkuin pilkkaa tästä toimittajasta siinä sarjassa, niinkuin joku karikatyyri tai vastaava. Vaikea selittää mutta todella ärsyttävää katseltavaa. Muut hahmot sarjassa on ihan ok, Pilvi erottuu todella selkeästi ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.
Haluan vaan sanoa, että kyllä pilvi on ollut teatterikorkeakoulussa.
Itse mietin vähän samaa. En ole vielä nähnyt kuin pätkiä. Keitä muita näyttelijöitä tässä olikaan? Onkohan tuottajana kuka?
Kyllä tässä sarjassa tuotanto ja käsikirjoitus ovat näyttelijänvalinnan lisäksi epäonnistuneet.
Mulkku alkaa seisomaan häntä katsoessa.