Miehelläni on niin pieni, että käyn vieraissa kerran viikossa
Hei!
Tämä aihe on hyvin arka minulle ja miehelleni, hänen miehuutensa koko siis. Suhteen alussa jo tiesin, ettei miehelle mitään jättikokoista ole suotu, mutta vasta vuosien mittaan tämä on tuottanut ongelmia. Tilanne eskaloitui noin vuosi sitten, kun tapasin baarissa erään miehen. Humalassa ja puutteessa lähdin sitten tämän miehen matkaan. Aamulla kadutti aivan helvetisti! Mutta seksi oli upeaa. Omaa miestä ei kiinnosta panostaa seksiin ja on muutenkin aika tylsä sängyssä. Rupesin tapaamaan tätä baarista tapaamaani miestä yhä useammin, nykyään kerta viikkoon seksin merkeissä.
Minulla on oman mieheni kanssa lapsi ja hän on hyvä isä ja rakastan häntä kovasti, siksi jättäminen ei ole vaihtoehto. Mitä voisin tehdä, että miestä kiinnostaisi petipuuhat enemmän ja miten miehuuden kokoa voisi kompensoida? Omatuntoni kolkuttaa joka päivä, enkä voi elää tällä tavalla. Auttakaa!
Kommentit (41)
Kannattaisi varmaan kertoa miehellesi, epäluotto suhteessa ei ikinä kannata. Tsemppiä!
Selitä miehellesi että sua vtuttaa sen katkis. Sen vikahan se on eikä sun.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se yleensä menee.
"SUN vika että kävin selän takana ratsastamassa paksulla parrulla ja tulin sarjalaukkaa!"
Tulisitko ap paneskelemaan mun kanssa?
Saisit kul*ia kunnolla ja varmasti tarpeeksi.
Oma akka on yksi vi*un pihtari, kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tai naisen vika että huorailee ympäriinsä
Olen huomannut, ja siksi minäkin olen iskenyt tiukkapil.luisemman naisen jota käyn jyystämässä silloin tällöin.
t. miehesi
Osta kunnon dildo ja pidä omaa kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, ja siksi minäkin olen iskenyt tiukkapil.luisemman naisen jota käyn jyystämässä silloin tällöin.
t. miehesi
Et ole kenenkään mies nyt etkä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
t. miehesi
Opettele kirjottamaan
Kuten pettäjille aina sanotaan: olet ihmissaastaa, jätettä. Osta köyttä, solmi kaulaasi ja oksaan ja lopuksi mene roikkumaan.
M kirjoitti:
Tulisitko ap paneskelemaan mun kanssa?
Saisit kul*ia kunnolla ja varmasti tarpeeksi.
Oma akka on yksi vi*un pihtari, kirjaimellisesti.
En ole ap, mutta minulle kyllä kelpaisi.
Olen 4-kymppinen menevä mimmi, muodokas, ei lapsia ;-)
Vierailija kirjoitti:
Naisen vikahan se on kun tavara on niin löysä että tarvii halon mittaisen parrun sisäänsä ennenkuin tuntuu.
huono rakastaja, ymmärrän.
Pitäisi edes kompensoida vaivannäöllä jos on mini
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vikahan se on kun tavara on niin löysä että tarvii halon mittaisen parrun sisäänsä ennenkuin tuntuu.
Miehelläni siis alle 10cm...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuten pettäjille aina sanotaan: olet ihmissaastaa, jätettä. Osta köyttä, solmi kaulaasi ja oksaan ja lopuksi mene roikkumaan.
Minä kun olen aina luullut että tämä samainen sananparsi on suunnattu toisten elämänvalintojen arvostelijoille.
Ilmeisesti joku urbaani legenda joka muuttuu sen mukaan missä yhteydessä se lausutaan...
Mustan seksylelu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen aina luullut että tämä samainen sananparsi on suunnattu toisten elämänvalintojen arvostelijoille.
Ilmeisesti joku urbaani legenda joka muuttuu sen mukaan missä yhteydessä se lausutaan...
Kerrassaan kummallista, että kukaan ei ole havainnut alkuperäistä viestiä asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. miehesi
Opettele kirjottamaan
Opettele itse.
Hyi saatana, ei mulla muuta.