Miehelläni on niin pieni, että käyn vieraissa kerran viikossa
Hei!
Tämä aihe on hyvin arka minulle ja miehelleni, hänen miehuutensa koko siis. Suhteen alussa jo tiesin, ettei miehelle mitään jättikokoista ole suotu, mutta vasta vuosien mittaan tämä on tuottanut ongelmia. Tilanne eskaloitui noin vuosi sitten, kun tapasin baarissa erään miehen. Humalassa ja puutteessa lähdin sitten tämän miehen matkaan. Aamulla kadutti aivan helvetisti! Mutta seksi oli upeaa. Omaa miestä ei kiinnosta panostaa seksiin ja on muutenkin aika tylsä sängyssä. Rupesin tapaamaan tätä baarista tapaamaani miestä yhä useammin, nykyään kerta viikkoon seksin merkeissä.
Minulla on oman mieheni kanssa lapsi ja hän on hyvä isä ja rakastan häntä kovasti, siksi jättäminen ei ole vaihtoehto. Mitä voisin tehdä, että miestä kiinnostaisi petipuuhat enemmän ja miten miehuuden kokoa voisi kompensoida? Omatuntoni kolkuttaa joka päivä, enkä voi elää tällä tavalla. Auttakaa!
Kommentit (41)
Noloa katsoa miten naiset suhtautuvat tähän. Miesten harrastama pettäminen on alle kaiken arvostelun ja naisten harrastama pettäminen on hyvin perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Onks sun miehen nimi Ylönen?
Itseasiassa sukunimi on Ylönen, mutta jos pelkäät itsesi puolesta, niin ei kyllä tietääkseni tällä sivulla pyöri.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noloa katsoa miten naiset suhtautuvat tähän. Miesten harrastama pettäminen on alle kaiken arvostelun ja naisten harrastama pettäminen on hyvin perusteltua.
Perustelu oli selvä! Pikkupii ja laiska sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Selitä miehellesi että sua vtuttaa sen katkis. Sen vikahan se on eikä sun.
kalahtiko?
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vikahan se on kun tavara on niin löysä että tarvii halon mittaisen parrun sisäänsä ennenkuin tuntuu.
Miehelläni siis alle 10cm...
Ap
Siis erektiossa?
M kirjoitti:
Tulisitko ap paneskelemaan mun kanssa?
Saisit kul*ia kunnolla ja varmasti tarpeeksi.
Oma akka on yksi vi*un pihtari, kirjaimellisesti.
Voisin hyvin tulla. Miten iso sulla on ja missä asut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osta kunnon dildo ja pidä omaa kivaa.
Miksi vain omaa kivaa, parhaimmalta se tuntuu kun mieskin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Tulisitko ap paneskelemaan mun kanssa?
Saisit kul*ia kunnolla ja varmasti tarpeeksi.
Oma akka on yksi vi*un pihtari, kirjaimellisesti.Voisin hyvin tulla. Miten iso sulla on ja missä asut?
Ap
Tämä en kyllä ole minä!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vikahan se on kun tavara on niin löysä että tarvii halon mittaisen parrun sisäänsä ennenkuin tuntuu.
Miehelläni siis alle 10cm...
ApSiis erektiossa?
Kyllä, erektiossa.
Ap
VaimoPulassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sun miehen nimi Ylönen?
Itseasiassa sukunimi on Ylönen, mutta jos pelkäät itsesi puolesta, niin ei kyllä tietääkseni tällä sivulla pyöri.
En minä mitään pelkää. Sinua se on pettänyt jos nyt edes puhutaan samasta miehestä. Mutta ymmärrän täysin. Sillä on pieni. Pienin mitä ikinä on ekäissäni nähnyt. Oon osaa. Oikeasti.Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, ja siksi minäkin olen iskenyt tiukkapil.luisemman naisen jota käyn jyystämässä silloin tällöin.
t. miehesi
Opettele kirjottamaan
Kai tiedät, että kyseistä sanaa ei tällä palstalla saa kirjottaa 'ilman virheitä'. Älä siis ala pätemään ilman parempaa tietoa..
Meillä vähän sama kuvio. Vaimo sitten kertoi aikanaan ja sovittiin , että saa käydä hoidossa kun haluaa. Sitten jälkikäteen, jos jäänyt viritykset päälle, niin nuoleskelen vielä orkut ja saan itse käsihoidot tai joskus suuhoidot.
itse asiassa en kantanut tuollaista huolta aikoinaan kun jouduin ulkoistamaan s-palvelut kun vaimo oli raskaana, ei se tilanne mihinkään muutu vaikka käy hoitamassa paineet ulkopuolella kodin, käyhän ihmiset kuntosalillakin keventämässä minä kävin erään lapsettoman blondin luona keventämässä.
se oli vaan sitä aikaa, sit se loppui kun saatiin omat koneet kuntoon
Ai pyytääkö ap maksua siltä isoparruiselta?