Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päihteettömyydellä ei saavuta yhtään mitään

Vierailija
02.05.2018 |

Ei edes terveyttä :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lievästi kehitysvammainen lapsi. Ja tiedän ainakin ettei hänet vaikeudet ole minun syytäni. En synnyttänyt fas-lasta.

Vierailija
22/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lievästi kehitysvammainen lapsi. Ja tiedän ainakin ettei hänet vaikeudet ole minun syytäni. En synnyttänyt fas-lasta.

:D

Tietysti on sinun syytäsi vai keneltä luulet hänen perineen geeninsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se terveempää kun nollassa oleminen. Näkisitte joskus psykiatriskuntoutujien mieltä.

Päihteenkäyttäjät ei le mitään nihin verrattuna

Vierailija
24/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoraitis Suomi 2035. Ensimmäisenä maailmassa. Mitään muuta maata ei kiinnosta. Ja kaikki juoksee ultaramatkoja ja syövät keijua. Nukkumaan mennään klo 20. Pilleri napataan tautiin. Paskat mitään ennaltaehkäisyä. Ei olla tutkittu! D-vitamiinin saa ruoasta. Ja jokaisella on mikrosiru ihon alla. Ovii on niin hieno avata sirulla. Ei sitä väärin käytetä, uskokaa meihin. Tietenkin me uskotaan; tehän ootte suomalaisii maailman niinku parhaita virkamiehii.

t. Pekka Puska

Vierailija
25/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin 11 v., kyllä se aika tylsää oli. Ihan kiva olla olla pienessä pöhnässä ja nauraa tyhmille jutuille. Terapeuttista, ei aina tarvitse olla niin järkevää ja fiksua. Ja ei ne rahat mihinkään säästyneet, menivät vaan muihin turhiin menoihin.

Vierailija
26/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin vuoden ollut vähemmillä päihteillä, plussia on että känniset tyhmyydet ei nolota, mieliala ei heittele niin paljon, ehtii tehdä muita asioita, ei mene niin paljon rahaa ja tavarat ei huku.

Miinuksia on tylsyys, elämän tasaisuus ja vaikeus irrotella sosiaalisissa tilanteissa.

Varmaan seuraavaksi yritän komboilla pilven kanssa siten, että on sopivasti hauskaa, mutta alkon kännikäyttöön en viitsi palata.

Vierailija
27/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outo ajatus, että päihteettömyydellä tai päihteiden käytöllä pitäisi saavuttaa jotain. Vaimo on absolutisti, koska ei halua olla humalassa eikä krapulassa. Minä juon, koska alkoholi rentouttaa, eikä minulle juuri tule krapulaa.

Vierailija
28/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Tietysti on sinun syytäsi vai keneltä luulet hänen perineen geeninsä?

Yritit olla vitstkäs, ei niin kovin mukavasta aiheesta? Lapsen vaikeuksien taustalla ei ole geneettistä syytä sen tiedämme.

Vierailija
29/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteettömät henkilöt ovat tylsiä ihmisiä. Koittavat vielä pilata muidenkin elämän silllä päihteettömyys hömpällä.

Kummasti ne päihteiden käyttäjät vaan tekevät päihteettömien läheisten elämän helvetiksi. Esim alkoholistit voisivat olla ihan keskenään vaan, ja säästää muut loisimiseltaan ja huomionkipeydeltään.

Päihteidenkäyttäjät pitää itseään maailman keskipisteinä, sen tylsempiä tyyppejä ei voi olla.

Vierailija
30/30 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipakollinen kirjoitti:

On se terveempää kun nollassa oleminen. Näkisitte joskus psykiatriskuntoutujien mieltä.

Päihteenkäyttäjät ei le mitään nihin verrattuna

Mikäs fakiiri sinä olet kun näet "psykiatriskuntoutujien mieltä"?

Tosi halpaa verrata psyykkisiä sairauksia itseaiheutettuun päihdeongelmaan.

Moni psyykepotilas on kiltti, aivan erilaisia kuin kännissä raakkujat.

Pahinta että mielenterveyspalvelut alasajetaan, kun ne yhdistettiin päihdepalveluihin. Kovaääniset juopot osaa aina pitää puolensa. Eivät he tarvitse mitään tukea valitsemalleen tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi