Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahmiminen kuriin/ravintolisä?

Vierailija
02.05.2018 |

Jälleen kerran petyn itseeni vedettyäni keksiöverit ja nyt mahaa kiristää.

Tätä on jatkunut vuosia. Välillä saan hetkeksi tsempattua ja taas mennään.
Minulla ei ole itsekuria. Jos se välillä löytyykin, vie pitkän päivän väsymys ja energiavaje voiton.
On kokeiltu kaikkea, kromia, hedelmiä, syömistä 2-3 tunnin välein, erilaisia ravintosisältöjä, on laskettu kaloreita, on punnittu ruokaa, on kielletty herkut, on yritetty vapautta. MIKÄÄN ei auta. Luulisi, että sen kun vaan on syömättä, mutta en pysty.
Äsken kuntopyöräilin 20min, sen jälkeen pari karjalanpiirakkaa juustolla. Ajattelin että pari täytekeksiä ei haittaa. Söin ne pari ja hetken päästä aivan kuin ”ohjattuna” kävelin keksipaketin luo ja söin koko sellaisen pötkön.
Tässä ei ole kyse nälästä, sen todistaa jo sekin että mitkääm ruokavalion fiksaukset ei auta. Kyse on täysin kontrolloimattomasta himosta ruokaan. Voisin syödä toisenkin keksipötkön, ja vaikka mitä. Taistelen kaikin tavoin, etten syö tänään enää mitään.
Kyllähän ihmisen täytyisi pärjätä vaikka ilman ruokaa päivä-pari-jne jos pakko olisi, tai vaikka omasta tahdostaan esim kun jotkut puhdistavat kehoaan pelkästään vaikka juomalla jotain vihannes/yrtti jne juomia. Mulla kirjaimellisesti naksahtaa päässä enkä voi lopettaa. Pystyn syömäänkin ihan älyttömiä määriä.

Onko olemassa joku esim luontaistuote joka vaikka veisi nälän pois, jotta ylipäätään olisi ruuan kanssa vähemmän tekemisissä ja söisi päivittäin pakosti vain sen mikä on pakko että pysyy terveenä.

Olen täysin epätoivoinen.
Ruuanhimo ei myöskään kohdistu vain esim makeaan tai suolaiseen tai rasvaiseen vaan ihan kaikkeen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ravintolisää ei ole olemassa, mikä estäisi ahmimasta.

Olet mahdollisesti ruoka - addikti. Terapia?

Vierailija
2/2 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin ravintolisästä joka aiheuttaa lievää ”pahaa oloa”, ettei tee mieli syödä, mutta en muista mukä oli..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän