Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain masennuskyselystä täydet pisteet - psykiatri ei uskonut

Vierailija
01.05.2018 |

Uskomatonta... Täytin kyselyn täysin tuntemusteni mukaan ja sitten ei uskota. Epäili, että liioittelen oireitani, jotta saisin omasta mielestäni parempaa hoitoa. Kuulemma, jos on niin kovat pisteet ei voi meikata eikä pukeutua siististi. :D Paskat.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot osannut sitten vastata kontrollikysymyksiin oikein.

Vierailija
2/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perusbeckiä teit niin pahasti on persoonallisuus vinksallaan sinulla jos täydet pisteet sait

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot osannut sitten vastata kontrollikysymyksiin oikein.

Häh?

Ap

Vierailija
4/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos perusbeckiä teit niin pahasti on persoonallisuus vinksallaan sinulla jos täydet pisteet sait

Kysely oli se bdi ja miten niin?

Ap

Vierailija
5/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nyt menee paskasti ei tarkoita että olet masentunut

Vierailija
6/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nyt menee paskasti ei tarkoita että olet masentunut

On mennyt jo aika pitkän aikaa paskasti...

Ap

Vierailija
7/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla oikeasti masentunut.

Vierailija
8/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No esim. Jos väittää "Terveyteni ja tuntemusteni ajatteleminen on kokonaan vallannut mieleni" ei oikein voi väittää "Ta pan itseni, kun siihen tulee tilaisuus", aivan liian ristiriitaista.

Vierailija
9/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeassahan hän oli

Vierailija
10/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No esim. Jos väittää "Terveyteni ja tuntemusteni ajatteleminen on kokonaan vallannut mieleni" ei oikein voi väittää "Ta pan itseni, kun siihen tulee tilaisuus", aivan liian ristiriitaista.

Eihän ole.

Ap

Vierailija
11/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma, pisti parisuhteen syyksi 🙄

Vierailija
12/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän ole.

Ap

No miks ajattelis noita, jos meinais tap paa?

Vierailija
13/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän ole.

Ap

Naapuri ainakin ajatteli pelkästään terveyttään ja tuntemuksiaan ennen itsemurhaansa. Oli saanut vähän aikaa sitten diagnoosin sairaudesta.

Vierailija
14/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän ole.

Ap

Naapuri ainakin ajatteli pelkästään terveyttään ja tuntemuksiaan ennen itsemurhaansa. Oli saanut vähän aikaa sitten diagnoosin sairaudesta.

Selittävä tekijä on sairasdiagnoosi, mutta entä jos sitä ei ole?

Vierailija
15/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vaikeasti masentunut, meikkaan kyllä ja pukeudun siististi jos menen ulos. Muuten en menisi ulos. Psykiatritkin on vaan ihmisiä, aina ei tajua.

Vierailija
16/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä olen kuinka masentunut, meikkaan aina kun poistun kotiovesta ulos. Olen hirveän näköinen ilman meikkiä ja ei ole itsevarmuutta näyttäytyä sen näköisenä ihmisten ilmoilla. Eikä meikkaamiseen mene kuin 5 min.

Vierailija
17/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä olen kuinka masentunut, meikkaan aina kun poistun kotiovesta ulos. Olen hirveän näköinen ilman meikkiä ja ei ole itsevarmuutta näyttäytyä sen näköisenä ihmisten ilmoilla. Eikä meikkaamiseen mene kuin 5 min.

Et siis ole ollut vakavasti masentunut.

Vierailija
18/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka voi olla masentunut jos jaksaa meikata?

Vierailija
19/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka voi olla masentunut jos jaksaa meikata?

Voi olla, mutta epätodennäköistä että silloin saa testistä täydet pisteet.

Vierailija
20/34 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen vaikeasti masentunut, meikkaan kyllä ja pukeudun siististi jos menen ulos. Muuten en menisi ulos. Psykiatritkin on vaan ihmisiä, aina ei tajua.

Mutta kun heidän nyt vaan kuuluisi tajuta ja uskoa! Joltain tk-lääkäriltä tuollaista suhtautumista osaa odottaa (vaikkei sekään oikein ole), mutta erikoislääkärin todellakin kuuluisi tajuta. En ota kantaa ap:n tapaukseen nimenomaan, mutta juurikin tuon asenteen ylipäätään, että huonosti voiva ihminen ei voisi huolehtia ulkoisesta olemuksesta, hygieniasta, jne. soisi häviävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi