Sain masennuskyselystä täydet pisteet - psykiatri ei uskonut
Uskomatonta... Täytin kyselyn täysin tuntemusteni mukaan ja sitten ei uskota. Epäili, että liioittelen oireitani, jotta saisin omasta mielestäni parempaa hoitoa. Kuulemma, jos on niin kovat pisteet ei voi meikata eikä pukeutua siististi. :D Paskat.
Kommentit (34)
jos perusbeckiä teit niin pahasti on persoonallisuus vinksallaan sinulla jos täydet pisteet sait
Vierailija kirjoitti:
Ot osannut sitten vastata kontrollikysymyksiin oikein.
Häh?
Ap
Vierailija kirjoitti:
jos perusbeckiä teit niin pahasti on persoonallisuus vinksallaan sinulla jos täydet pisteet sait
Kysely oli se bdi ja miten niin?
Ap
Se että nyt menee paskasti ei tarkoita että olet masentunut
Vierailija kirjoitti:
Se että nyt menee paskasti ei tarkoita että olet masentunut
On mennyt jo aika pitkän aikaa paskasti...
Ap
Ei kukaan voi olla oikeasti masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No esim. Jos väittää "Terveyteni ja tuntemusteni ajatteleminen on kokonaan vallannut mieleni" ei oikein voi väittää "Ta pan itseni, kun siihen tulee tilaisuus", aivan liian ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo esim. Jos väittää "Terveyteni ja tuntemusteni ajatteleminen on kokonaan vallannut mieleni" ei oikein voi väittää "Ta pan itseni, kun siihen tulee tilaisuus", aivan liian ristiriitaista.
Eihän ole.
Ap
sama homma, pisti parisuhteen syyksi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo esim. Jos väittää "Terveyteni ja tuntemusteni ajatteleminen on kokonaan vallannut mieleni" ei oikein voi väittää "Ta pan itseni, kun siihen tulee tilaisuus", aivan liian ristiriitaista.
Eihän ole.
Ap
No miks ajattelis noita, jos meinais tap paa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole.
ApNo miks ajattelis noita, jos meinais tap paa?
Naapuri ainakin ajatteli pelkästään terveyttään ja tuntemuksiaan ennen itsemurhaansa. Oli saanut vähän aikaa sitten diagnoosin sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole.
ApNo miks ajattelis noita, jos meinais tap paa?
Naapuri ainakin ajatteli pelkästään terveyttään ja tuntemuksiaan ennen itsemurhaansa. Oli saanut vähän aikaa sitten diagnoosin sairaudesta.
Selittävä tekijä on sairasdiagnoosi, mutta entä jos sitä ei ole?
Itsekin olen vaikeasti masentunut, meikkaan kyllä ja pukeudun siististi jos menen ulos. Muuten en menisi ulos. Psykiatritkin on vaan ihmisiä, aina ei tajua.
Vaikka mä olen kuinka masentunut, meikkaan aina kun poistun kotiovesta ulos. Olen hirveän näköinen ilman meikkiä ja ei ole itsevarmuutta näyttäytyä sen näköisenä ihmisten ilmoilla. Eikä meikkaamiseen mene kuin 5 min.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mä olen kuinka masentunut, meikkaan aina kun poistun kotiovesta ulos. Olen hirveän näköinen ilman meikkiä ja ei ole itsevarmuutta näyttäytyä sen näköisenä ihmisten ilmoilla. Eikä meikkaamiseen mene kuin 5 min.
Et siis ole ollut vakavasti masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka voi olla masentunut jos jaksaa meikata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka voi olla masentunut jos jaksaa meikata?
Voi olla, mutta epätodennäköistä että silloin saa testistä täydet pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen vaikeasti masentunut, meikkaan kyllä ja pukeudun siististi jos menen ulos. Muuten en menisi ulos. Psykiatritkin on vaan ihmisiä, aina ei tajua.
Mutta kun heidän nyt vaan kuuluisi tajuta ja uskoa! Joltain tk-lääkäriltä tuollaista suhtautumista osaa odottaa (vaikkei sekään oikein ole), mutta erikoislääkärin todellakin kuuluisi tajuta. En ota kantaa ap:n tapaukseen nimenomaan, mutta juurikin tuon asenteen ylipäätään, että huonosti voiva ihminen ei voisi huolehtia ulkoisesta olemuksesta, hygieniasta, jne. soisi häviävän.
Ot osannut sitten vastata kontrollikysymyksiin oikein.