Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat ruokasyntinne?

Vierailija
01.05.2018 |

Satutteko tykkäämään jostakin ruoasta, josta ei "kuuluisi" pitää tai onko teillä jotain salaisia paheita tai erikoisia ruokayhdistelmiä?

Minun syntini on, ja kehtaan myös tässä tunnustaa että pidän enemmän kaupan valmiista guacamolesta ja tomaattisalsasta kuin itse tehdystä.

Joskus tulee himo niihin kaupan valmiisiin juustopastoihin, joita myydään kuivaruokana pussissa ja joihin lisätään vain vesi. En tiedä mikä niissäkin sytyttää, mutta varmasti en tykkäisi niin paljon jos itse tekisin. Joku eineksen maku varmaan himottaa.

Mitäs tunnustettavaa teillä on? Ja toivoisin, että ketju pysyisi sellaisena, ettei ketään syyllistettäisi ruokasyntien takia. Kaikilla meillä niitä varmasti on, joten antaa palaa :)

Kommentit (541)

Vierailija
461/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pidin taatelista, se oli sellainen nesliskanttinen klöntti. Nyt niitä saa pussissa, ja on edelleen hyvää. Ja kaikki menee kerralla.

Vierailija
462/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipihvit. Tiedän että ne ovat wt-safkaa, mutta välillä himoitsen niitä.

Kun mies on työmatkalla ostan aina useampia pihvejä ja monta pötköä valkosipuli- ja grillivoita. Teen salaatin ja ahmin useamman pihvin putkeen salaatin kera. Maustevoita menee noin puoli pötköä/pihvi. 

Pari pihviä menee myös koirille ettei niille tule paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syntejä nää on? Suurimmalla osalla ihan tavallisia ruokia. Itsellä syntinä syödä kerran päivässä suklaalevy tai sen puolikas. Olen koukussa. Olen hoikka ja tiedostan korvaavani ruokaa suklaalla.. tosi huono tapa.

Vierailija
464/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin henkilökohtaisesti kiittää sitä tyyppiä joka hehkutti täällä Finduksen mikrovalmiita ranskiksia.

Oon nähnyt näitä joskus kaupan pakastehyllyssä aiemminkin mutta nyrpistellyt niille nenää. Eihän mikrossa voi ranskiksistä tulla kuin jotain ällöttävää mössöä. Itse en käytä mikroa juuri koskaan, mutta tuon luettuani ostin paketin noita kokeilun vuoksi ja yllätyin!

Ovat rapsakoita ja lähes yhtä hyviä kuin MD:n, Hesen tai Bg:n ranskikset. Paljon parempia sekä maultaan että koostumukseltaan kuin uuni-ranskikset. Olen koukussa! :D

Vierailija
465/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valmiit Tex Mex -juustodipit, joita ei pitäisi oikeastaan edes laskea ruoaksi. Syön sitä lusikalla suoraan purkista. 

Vierailija
466/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani-suklaajäätelö

Vierailija
467/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joskus vaniljajätelöä puuroon.

Vierailija
468/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön eines pizzoja joka päivä.

Vierailija
469/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nachot. Helposti menee isokin pussi ! Ja Suklaajäätelö jossa sattumia, erityisesti Ainon ihana maitosuklaa.

Vierailija
470/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suoraan purkista säilöttyjä herkkusieniä, hillosipuleita, cocktailkurkkuja ja hedelmiä. Yleensä menee purkki kerralla.

Syön kylmänä saarioisen roiskeläpät ja nakit, erityisesti herkkua on atrian snack-nakit jotka ei ole lihaa nähnytkään.

Kun ei jaksa tehdä täytettyjä sieniä niin pilkon herkkusienet ja pekonin ja paistan pannulla, sitten sekoitan kulhossa näihin bonjour tuorejuustoa ja vedän naamaan koko satsin.

Vierailija
471/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken sen synniksi, että toisinaan heitän ruokaa pois. On yksinkertaisesti liian pahaa ei vatsa ei vedä enenpää. Mikäs muu ruoan synnilliseksi tekisi.

Vierailija
472/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITZAA MENEE VÄLILLÄ PUBIN JÄLKEEN JA ,, KYYTI POJAKSI VÄLILLÄ TUULI LASIN PESUNESTETTÄ ESSOLTA,, ON HYVÄ HINTA LAATU SUHDE,, HAISTAKAA ALKO PASKA JA SAMALLA KOKO VALTIO VALTA

POPEDA - LIHAA JA PERUNAAA

Vierailija
473/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse ruokaa 1-2 kertaa kuukaudessa. Muuten meillä syödään vain 'toisten äitien tekemää ruokaa'. Kaiken huipuksi saan suurimman osan päivän energiastani sokeripitoisista herkuista. t. n47

Vierailija
474/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanijuustoleivät: Pellille valkoista leipää, päälle juustosiivuja, sitten banaanisiivuja ja vielä juustoa päälle. Käytetään uunissa että juustot sulaa, ai että on taivaallista!

Vierailija
475/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehkä mikään kauhean erikoinen, meneehän muna ja anjovis esimerkiksi leivän päällä hyvin yhteen.

Mutta siis: Ajoittain tulee mieliteko ja keitän kananmunia noin 6 minuuttia, siis niin että keltuainen pysyy koossa leikatessa mutta on kuitenkin mukavan pehmeä olematta jauhoinen mureneva. Leikkaan munat pitkittäin halki. Päälle laitan mätitahnaa, sitä keskihintaista Rainbown tavaraa, Kallen on se hintavin ja X-tra halvin. Nautitaan krapulassa tai muuten suolavajareissa kuten viime kesänä kun töissä oli hikoillut 8 tuntia ja tyydyttänyt janonsa 4-6 litralla vettä ilman suolapalaa.

Vierailija
476/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanijuustoleivät: Pellille valkoista leipää, päälle juustosiivuja, sitten banaanisiivuja ja vielä juustoa päälle. Käytetään uunissa että juustot sulaa, ai että on taivaallista!

Menee kokeiluun! Jotenkin arvaisin että tähän sopii parhaiten ns. Putin-juusto, siis Oltermanni tai vastaava kermajuusto. Mites jos tekee mieli laittaa oreganoa? No, taidan kokeilla vaan yhdelle tai kahdelle leivälle oreganon laittoa.

477/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä synti, lähinnä sellainen nolo tapa. Minä, 40+ ikäinen nainen rakastan riisimuroja.

Liotan ne mössöksi punaisessa maidossa ja lisään vielä vähän lisää muroja, niin että osa on mössöä ja osa rapeita. Näitä menee laatikkokaupalla.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
478/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit ja energiajuomat. Olen kieltänyt teiniltä energiajuomien nauttimisen , mutta rakastan Batteryn makua.

Joten salaa ostan 2 krt viikossa Batteryn sekä pienen irtispussin ja syön autossa.

Vierailija
479/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön raakoja perunoita kuorineen päivineen. Monesti saatan syödä jopa 2kg kerralla. Mies aina ihmettelee mihin perunat katoaa, itse oon vain et "en mä tiä"

Vierailija
480/541 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaperunasoselaatikkoa eineshyllystä,mikroon ja voisilmä päälle. Syön pussisaalatin kera ja vielä näkkileipää ja mehua kylkeen niin olen onnellinen!

Lämmin lihapiirakka ketsupilla ja sinapilla.

Ranskalaiset grilliltä.

Rullakebab.

Kotipitsan kanacotzone.

Ja olen ihan hoikka. Perheelle teen itse ruuat mutta joskus harvoin saa sitten noita muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi