Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fairy-konetiskitabletit myrkkyä

Vierailija
07.06.2025 |

Jääkö teille muille Fairy-konetiskitablettien käytön jälkeen astianpesukoneeseen hirveä pesuaineen haju? Aivan kuin myrkylle haisisi. Olen laittanut aina ylimääräisen huutelun, että olen päässyt tuosta hajusta. 

Ja toisin kuin Fairy Platinumin mainoksessa väitetään, aine ei todellakaan pese lähellekään kaikkea likaa, vaikka olisin esipessytkin esim. uunivuokia. 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voimakas tuoksu noissa ja ei mikään pesuaine pese uunivuokaa puhtaaksi palaneesta liasta, vaikka niin mainostetaan.

Vierailija
2/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Xtra merkkiä, todella edullinen ja mieto tuoksu, pesee kuitenkin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä niiden haju sattuu kurkkuun ja yskittää, ei kannata höyryjä hengitellä.

Vierailija
4/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mieluummin ostaa hajuttomia tabletteja. 

Vierailija
5/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep on huomattu. Haisee järkylle. Ei jatkoon. 

Vierailija
6/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta! En osta enää ikinä fairya. Haju on niin kuvottava että koko asunto haisee. Olipa kyse astian tai pyykinpesuaineesta. Mitähän myrkkyä lienee...

Vierailija
7/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi asitanpesuaineessa pitää olla hajustetta. En mä ainakaan halua, että mun astiat haisee millekään. Tuoksuttomia siis käytän. 

Vierailija
8/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi asitanpesuaineessa pitää olla hajustetta. En mä ainakaan halua, että mun astiat haisee millekään. Tuoksuttomia siis käytän. 

Samaa mieltä. Hajuvedet on erikseen. 

Vierailija
9/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee tunteja kuumalla vedellä huuhdeltuja astioita mitä järkeä tunkea myrkkyjä mukaan? Olen laittanut yöksi juuri Fairy myrkkymöykyn WC pönttöön ja puhdasta tulee🤔

Vierailija
10/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään osen ekologisilla paperinpaloilla. Siis niissä pesuaine jonka voisi vaikka syödä. Puhdasta tulee, luonto ja lompakko kiittää. Likaisuuden mukaan repäisen aina tietyn kokoisen palan paperia. Hyvin toimii.

Vierailija
11/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän noita vain, jos kyseisessä koneellisessa ei ole muovisia astioita. Mielestäni nuo ovat hyviä puhdistamaan koneen paremmin kuin arkikäytössäni olevat tiskiainetabletit.

Vierailija
12/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole vielä tuoksutonta konetiskiainetta löytänyt. Kaikissa on voimakas haju.

Vierailija
13/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne on myrkkyä.

Mutta Fairylla on aika monta haisevaa versiota. Se Platinum on yksi pahimmista. Samoin kaikki sitruunantuoksuiset. 

Finishin Ultimate haisee myös pahalta.

Vierailija
14/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesee tunteja kuumalla vedellä huuhdeltuja astioita mitä järkeä tunkea myrkkyjä mukaan? Olen laittanut yöksi juuri Fairy myrkkymöykyn WC pönttöön ja puhdasta tulee🤔

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
15/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään osen ekologisilla paperinpaloilla. Siis niissä pesuaine jonka voisi vaikka syödä. Puhdasta tulee, luonto ja lompakko kiittää. Likaisuuden mukaan repäisen aina tietyn kokoisen palan paperia. Hyvin toimii.

Mistä tällaisia paperinpaloja saa? Tai siis missä myydään?

Vierailija
16/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on hyvä. Laitoin kerran fairy tabletin ja pesun aikana alkoi tulee vahvaa hajua astianpesukoneesta. Never again. 

Vierailija
17/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja tosiaan kaipais. Vinkatkaa. 

Vierailija
18/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole vielä tuoksutonta konetiskiainetta löytänyt. Kaikissa on voimakas haju.

LV:llä on hajusteeton, myöskään Sunin tableteista ei jää mitään tuoksua, kun valitsee sen, missä ei ole sitruunahajustetta.

Vierailija
19/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiskikoneen pesuaineet on myrkkyä. Eihän ne astiat muuten ilman hinkkaamista puhdistuisi. 

Vierailija
20/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menneet muuttamaan Finishin hajua myös :/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan