Rehellinen kysymys naiselta teille varatut naiset
Kun on näitä yksityisiä ja julkkiksia, pariskuntia, joiden mies lähtee nuoren naisen matkaan. Luin just äsken Iltapäivälehden jutun Riitta Havukaisesta, jonka mies Eppu vaihtoi 20 vuotta nuorempaan naiseen ja pamautti raskaaksikin ja on se Sami Saikkonen joka teki jotenkin samoin jne. Minun tuttavapiirissä tällaisia tapauksia on kaksi vaikkei ole isot piirit.
Ettekö koskaan pelkää että miehenne jättää teidät kun olette keski-iässä ja perustaa vielä uuden perheen nuoremman naisen kanssa? Kysyn tätä ihan asiallisesti ja toivon asiallisia vastauksia.
Kommentit (52)
Ei moni vanhempi mies saa uutta nuorta naista - vaikka haluaisikin.
Huomioikaa, puhukaa ja selvittäkää ikäkriisit, esim. 40- tai 50-vuotiaana!
En pelkää enää, koska se oli jo tapahtua. Odotan vain, milloin se tapahtuu todella.
Mies ei voi enää sukua jatkaa. Se on lasten kannalta helpotus.
Jos lähtee niin lähtee. Tunnetasolla asia on tietysti eri, mutta taloudellisesti pärjään itseksenikin, olen aina pitänyt huolen etten jää tyhjän päälle ja avuttomaksi jos mies lähtee lätkimään tai kuolee. Osaan hoitaa talon, vaihtaa renkaat jne joten silläkään saralla ei mene sormi suuhun. Lapset on jo muuttaneet pois eli olisin vastuussa vain itsestäni
Vierailija kirjoitti:
Kun on näitä yksityisiä ja julkkiksia, pariskuntia, joiden mies lähtee nuoren naisen matkaan. Luin just äsken Iltapäivälehden jutun Riitta Havukaisesta, jonka mies Eppu vaihtoi 20 vuotta nuorempaan naiseen ja pamautti raskaaksikin ja on se Sami Saikkonen joka teki jotenkin samoin jne. Minun tuttavapiirissä tällaisia tapauksia on kaksi vaikkei ole isot piirit.
Ettekö koskaan pelkää että miehenne jättää teidät kun olette keski-iässä ja perustaa vielä uuden perheen nuoremman naisen kanssa? Kysyn tätä ihan asiallisesti ja toivon asiallisia vastauksia.
No lähtiskin niin sais olla rauhassa.
No oon 21 et keski-ikäisyyteen on vielä matkaa mut eipä kyllä tällä hetkellä pelota moinen mahdollisuus
En pelkää, ero ei olisi minulle mikään maailmanlopou. Mietin sitä välillä itsekin ja on jo tiedossa kaksi komeaa miestä, joihin ottaisin silloin heti yhteyttä...
Itseasiassa pelkän vähän, vaikka olen itse vähän päälle parikymppinen ja mies on lähes nelikymppinen
Ap pelkää itse skenaarioitaan, vaikka vaan lukee passiivisena lehdistä muiden elämästä, eikä itse saa keploteltua edes varatun naisen statusta.
Mun vaimon ei tartte kyllä pelätä.
Hyvät duunit, kiva kämppä, hyvä suhde ja mahtavat muksut.
Välillä käyn salaa vieraissa ni osaa entisestään arvostaa. Seksi on hyvää muttei riettaan perverssiä..kuten esim naapurin rouvan kanssa.
ex vaimoni ihastui 10v vanhempaa mieheen ja erosimme, nykyään minulla on 10v nuorempi nainen ja joskus kun exää näen vahingossa niin on jotenkin naama norsunvitulla, onkohan se huomannut virheensä?
miehellä jo aika paljon ikää, liekkö munakaan enää seiso. ja vanht miehet alkaa haisemaan.
ex sitten lihonutkin tässä ajan saatossa, viini maistuu vissiin liikaa, oli aikoinaan hoikka.
nuori nyxäni pitää minut vedossa, ei tosin anna bebaa yhtä hyvin kuin ex mutta i can live with that.