Voiko urheilurintaliivejä käyttää kokoajan? Perheen teini ei haluaisi tavallisia rintsikoita
Tää on meidän kodin yks ikuisusaihe. Tyttö pelaa lentopalloa ja tykkää kovasti urheilurintsikoista. Epäilen ettei ne ole hyvät rinnoille, jos niitä käyttää kokoajan. Tytön kuppikoko saattaa olla jotain B80 ja mun mielestä kannattaisi hommata oikeat rintsikat. Onkos kokemuksia?
Kommentit (69)
Rintaliivit eivät ole pakollisia. Kaikkein isorintaisimmat saattavat tarvita lisätukea, mutta pienemmillä rinnoilla ei ole olemassa erityistä syytä käyttää liivejä muuta kuin ryhmäpaine. Sitä kun ei pidetä soveliaana, että esim. nännit näkyvät paidan läpi. Mutta ei tuokaan laitonta ole. Terveydelle rintaliivittömyys on vain etu.
Miksi ihmeessä puutut teini-ikäisen tyttäresi alusvaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
MITKÄÄN rintaliivit ei ole turvalliset kåyttää kaiken aikaa. Ei edes urheiluliivit, jotka kuitenkin puristaa aika lailla. Rintaliivit estävät luonnollista liikettä ja esim imunestekiertoa ja sillä tavalla aiheuttavat jatkuvasti möytettynä turvotusta ja ennen pitkää rintasyöpää. Jokaisen pitäisi vähintään puolet vuorokaudesta olla ilman liivejä.
Vai aiheuttaa rintaliivit rintasyöpää. Ei ole rajaa hulluille väitteille!
Voi, jos haluaa litistää tissinsä😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä puutut teini-ikäisen tyttäresi alusvaatteisiin?
🤤
En tiennytkään että Kokoaja valmistaa myös urheilurintaliivejä.
Miksi kukaan haluaisi tavallisia rintaliivejä? Itse en ole käyttänyt vuosiin. Minulla on kaikki sellaisia pehmeitä. Melkein kaikki urheiluun tarkoitettuja, mutta osaa käytän vaan urheillessa ja osaa vain silloin, kun ei urheile. Urheillessa niihin pinttyy helposti hajua.