Tänään aloitan osakesäästämisen --- ostan itse osakkeita. Kertyneillä voitoilla teen etelänmatkan
Kommentit (9)
Hei, parempi että säästät reissuun etkä osta osakkeita koska olet noin pihalla sijoittamisesta. Ei tuossa ole mitään järkeä.
Itse sijoitan tuotot takaisin jotta saan vielä lisää tuottoa jonka sijoitan takaisin jotta saan taas lisää tuottoa jne. En mä niillä rahoilla etelänmatkoja tee vaan annan koron kertyä korolle jotta vaurastumiseni nopeutuu.
Mutta tee vaan noin kuten suunnittelit jos haluat pysyä köyhänä.
Osakesäästäminen ei ole lyhyen tähtäimen juttu. Tavoiteen on oltava vähintään 10 vuoden päässä, mielellään kauempana. Miten ajattelit poimia vähiten yliarvostetut osakkeet tässä markkinatilanteessa? Mieti, jos kurssit menevät kohta alas ja menee vuosia, ennen kuin nosevat hankintatasollesi? Hankintahinta merkkaa todella paljon. Suosittelen hankkimaan osakkeita, mutta hyvällä hajautuksella. Osakkaista saa pitkällä aikavälillä yleensä parhaan tuoton. Sijoittamisen juoksevat kulutkaan eivät syö liikaa tuottoa.
Varmat voitot tehdään asioilla, joita ilman maailma ei voi elää.
Sähkö, Autonrenkaat, Teollisuus jne..
Sinkkumies
Minulla parhaillaan 3 osakelajia myynnissä. Katsotaan nouseeko kurssin tarpeeksi. En siis laitaan laittanut. yhdestä tulossa vähän reilut 90% voittoa+ osinkotuotto oli 6% luokkaa. Ihan ok tuotto vajaan vuoden sijoitukselle, vuosituotto hiukan yli 100%.
Miksi ihmeessä niitä voittoja pitäisi odottaa ja tehdä etelänmakta vasta sitten.
Voit ottaa jo tänää edullista kulutualuottoa tulevia voittoja vastaan ja tehdä sen matkan jo nyt.
Ota samantien niin paljon velkaa että voit tuplata osakeostosi. Tuplaantuvilla voitoilla voit sitten sekä maksaa tämän matkan velat pois ja tehdä vielä toisenkin reissun!
Elämästä nauttiminen ei ole koskaan ollut niin helppoa kuin nyt kun lainaa on tarjolla ihan kenelle vaan!
Joo nyt kannattaa ostaa, hinnat on huipussa.
Osta Nestettä. Vaikka muutama osake.
osta outokumpua koko rahalla boiiii