Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti hyväksyttyä asiaa et voi ymmärtää?

Hurraa tulevaisuus!
29.04.2018 |

Minkä asioiden tekeminen vielä melkein 2020-luvulla tuntuu sairaalta ja epäedistykselliseltä?
Aloitan: Yksityissaastuttimella ajaminen samaan paikkaan johon pääsee julkisilla / pyörällä.

Kommentit (845)

Vierailija
681/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteiden runsasta käyttöä. Minusta on outoa, että jokaviikkoista kännäämistä sammumiseen asti ja huumeiden vetämistä jopa suoraan sanottuna ihannoidaan telkkariohjelmia myöten! 

Vierailija
682/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten haukkuminen ja dissaaminen somessa. Mikä saa jonkun kuvittelemaan että on ihan ok julkisesti tai muutenkaan tuomita muita joiden taustojakaan ei todennäköisesti tunne ollenkaan. Sitten jos vielä julkisesti vastustaa kiusaamista niin kannattais katsoa ihan sinne peiliin vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten feminismin nimiin on otettu kaikenlaiset vähemmistöt.

Tietyn kulttuurin suvaitseminen yhteiskunnassamme, missä miehet alistavat naisiaan/naisia ja heidän tekemisten puolustaminen tai kaunistelu, jopa sensuuri.

Silmien sulkeminen naisiin kohdistuvista ongelmista, väkivallasta ja seksuaalirikoksista poliisin tilastoissa. Ainostaan jos tekijä kantasuomalainen mies, se nostetaan tikun nokkaan ja huudetaan meetoota ja revitään esille tutkimuksia miesten väkivaltaisuudesta.

Uuden translain myötä todennäköisesti kutsutaan tervetulleiksi penikselliset ”naiset” bionaisten tiloihin. Vielä hetki sitten nähtiin tarpeelliseksi antaa naisille omia uintivuoroja siitä syystä, että m-muuttaja naiset pääsevät harrastamaan neljän seinän sisältä.

Nyt ollaan näiltä naisilta viemässä sekin mahdollisuus pois femistien ajamana.

Vierailija
684/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yksityisautoilua kaupungissa, jossa on hyvä julkinen liikenne.

Ymmärrän kyllä, että ei ne bussit kaikkialle vie kaiken on kiva hakea autolla kaupasta viikon ruuat, mutta ihmettelen sitä autoilua paikkoihin joihin julkisilla pääsisi helposti

Minä ymmärrän: matkustaminen julkisilla pisteestä A pisteeseen B voi kestää todella kauan. Julkisissa liikennevälineissä on myös välillä todella sotkuista sekä häiriökäyttäytymistä.

Plus että näillä nivelrikkoisilla käsillä on tuskaa kantaa painavia ostoskasseja julkisen liikenteen välineissä. 

Tai kuinka helppo on yhdistelmä äiti+ lastenvaunut+ ostokset+ yksi pieni vielä siinä kädessä roikkumassa.

Vierailija
685/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomista työporukalla ja mökkivierailuilla tuttujen ja sukulaisten kanssa, myös sekasaunoissa.

Vierailija
686/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että perheen vanhimmat lapset joutuvat toistuvasti joustamaan nuorimman takia ja huolehtimaan hänestä. Missä on vanhemman vastuu?

Vierailija
687/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks  kadehtijat (?)  tuijottaa  mun  peniksen  P.A. -korua  uimahallin  suihkussa  ja  saunassa ,  vaikka  mulla  on  uikkarit  allastiloissa .  Hankkikaa  muutkin .

Vierailija
688/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunomista työporukalla ja mökkivierailuilla tuttujen ja sukulaisten kanssa, myös sekasaunoissa.

Ja perustelut: Nykyään käydään joka päivä suihkussa ja kyläillessä on tukat ja meikit laitettu. On älytöntä riisua vaatteet ja mennä korvaamaan alasti vieraiden kanssa saunaan.

Ihmiset ovat myös yksityisempiä nykyään. Moni käy omassa pienoissaunassaan yksin rentoutumassa kerran viikossa.

Vierailija
689/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelipuheet mitä erilaisemmissa yhteyksissä. Saman henkilön mielestä enkeli voi yhdessä tilanteessa olla yhtä ja toisessa toista. Lapsille saatetaan kirkkain silmin väittää, että kuolleesta ihmisestä tulee enkeli.

Vierailija
690/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että ei ne bussit kaikkialle vie kaiken on kiva hakea autolla kaupasta viikon ruuat, mutta ihmettelen sitä autoilua paikkoihin joihin julkisilla pääsisi helposti

Meneppä ratikalla Sörnäisten pysäkin ohi. Alat ymmärtää yksityisautoilua kaupungissa. Omassa autossani saan ihan itse päättää kuka kanssani matkustaa. Ei yksikään pistäväsilmäinen haiseva nisti ikinä matkusta kanssani minun aitossani. Ratikkaan niitä valitettavasti tunkee.

Minä asun täällä pikkupaikkakunnalla, toisinsanoen maalla, täällä kaikki juntit omistaa auton ja kurvaavat sillä vain puolikin kilometria kauppaan, jopa 200 metriä.

Myös lapset kuskataan ovelta ovelle joka paikkaan.

Kaupungissa luulisi kaupan olevan kävelymatkan päässä, sinä olet vain sellanen kermaperse joka käy automarketeissa.

En ole sama tyyppi, jolle vastasit, mutta kommentoinpa silti. Olen nähnyt ratikan istuimelle virtsattavan, minkä vuoksi kartan ratikoiden käyttöä. Ratikoissa on helppoa matkustaa pummilla, minkä vuoksi niissä kulkeekin myös hyvin siivotonta porukkaa. En siis ole kermaperse, vaan hygieniaa arvostava ihminen.

Vierailija
691/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusta, että koululainen voi tuosta vaan, pelkällä ilmoituksella ja lyhyellä varoitusajalla olla viikon tai pari pois koulusta. Syynä on lomamatka. Perheet eivät tunnu ymmärtävän, miten paljon nämä poissaolot koulua kuormittavat, ja lisäksi sanovat "että meidän lapsi on niin fiksu, ettei jää opetuksesta jälkeen". Koulussa on muuten muutakin kuin opetussuunnitelman ja lukujärjestyksen mukainen opetus.

Vierailija
692/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen alennustila on yleisesti hyväksytty suomalaisten keskuudessa, koska asia on liian lähellä jotta sen huomaisi.

Oletteko koskaan keskustelleet jonkun muunmaalaisen ihmisen kanssa joka on ollut vierailulla Suomessa? Siis sellaisen ihmisen, joka on voinut sanoa täysin suoraan mitä Suomesta ajattelee.

Minä olen, enkä halua toistaa tässä mitä minulle on kerrottu Suomi-kokemuksista, koska itsellekin tulee paha mieli, koska valitettavasti aika tarkkanäköisiä ovat monet.

10-20 vuotta sitten oli toisin, Suomea ylistettiin, ja oli syytäkin.

Nyt ollaan alennustilassa eikä useimmat suomalaiset edes huomaa miten syvällä monella eri tasolla.

Vierailija
693/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitkeä kirjoitti:

teleturwem kirjoitti:

Se että perse pyyhitään, muttei pestä vaikka olisi ihan yhtä helppoa.

Kakkaa voi myös haista kädessä kauan aikaa, jos pelkällä kädellä pyyhkii.

Kädet pitäisi pestä pytyllä käymisen jälkeen.

Vierailija
694/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkieläinten humanisointi.

Etenkin koirien. Se kertoo sitä ja tätä nyt kun häntä oli tossa asennossa ja nyt sille tuli paha mieli kun oli lempiherkku loppu.

Myydään kaikkea turhaa krääsää ja vitkutinta, erikoisruokia, vaatteita ja KENKIÄ koirille.. joo tää on valtava tuottoisa bisnes, mutta ei vaan tajua.

Painoindeksin käyttö edelleen. Ja sen sokea tuijottaminen. Ylipainosta ja vältettävistä ruoka-aineista puhuminen 8-vuotiaalle, koska nää käyrät.. joo on käyrät, mutta järjenkäyttö sallittu. Painoindeksi on todella huono mittari mittaamaan terveyttä. Normaalipainon rajoissa oleva vyötärölihava voi olla paljon sairaampi, kuin indeksin mukaan hieman ylipainoinen urheilullisempi.

Kehopositiivisuus on kivaa niin, että mainoksissa näkyy erilaisia ihmisiä ja vaikka rannalle suvaitaan kaiken näköiset ja kokoiset. Mutta terveysriski sairaalloinen ylipaino on.

Esim uniapnean syy on hyvin usein ylipaino ja jo pienikin pudotus auttaa oireisiin. Samoin verenpaine. Kehopositiivisuuteen kuuluu sanoa ettei se paino vaikuta noihin. Ei oo muuten niin..

Vierailija
695/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneppä ratikalla Sörnäisten pysäkin ohi. Alat ymmärtää yksityisautoilua kaupungissa. Omassa autossani saan ihan itse päättää kuka kanssani matkustaa. Ei yksikään pistäväsilmäinen haiseva nisti ikinä matkusta kanssani minun aitossani. Ratikkaan niitä valitettavasti tunkee.

Minä asun täällä pikkupaikkakunnalla, toisinsanoen maalla, täällä kaikki juntit omistaa auton ja kurvaavat sillä vain puolikin kilometria kauppaan, jopa 200 metriä.

Myös lapset kuskataan ovelta ovelle joka paikkaan.

Kaupungissa luulisi kaupan olevan kävelymatkan päässä, sinä olet vain sellanen kermaperse joka käy automarketeissa.

En ole sama tyyppi, jolle vastasit, mutta kommentoinpa silti. Olen nähnyt ratikan istuimelle virtsattavan, minkä vuoksi kartan ratikoiden käyttöä. Ratikoissa on helppoa matkustaa pummilla, minkä vuoksi niissä kulkeekin myös hyvin siivotonta porukkaa. En siis ole kermaperse, vaan hygieniaa arvostava ihminen.

ä 

Näin on, Suomi on romahtanut alimmalle mahdolliselle tasolle moraalisesti ja henkisesti. 

Ja yhä syvemmälle ollaan menossa kun suuri osa kansasta on sekaisin tavalla tai toisella.

Vierailija
696/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi trollaus, joo ne ehkä trollaus yleensä. Ja mitä vittua edes kirjotan tänne ?

Vierailija
697/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan syytämistä ulkomaille vaikka oma kansa jonottaa leipää, makaa pskavaipoissa eivätkä mt-ongelmaiset saa apua.

Vierailija
698/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilöautot, niillä mennään jopa ihan lähikauppaan, jonne pääsis pyörälläkin.

Pyörään saa ostettua kaksikin koria, johon isotkin ostokset mahtuu. Jos ei osta paljon, voi ostokset kantaa kävellenkin.

Mutta ei, euto pitää olla perseen alla ja se pitää saada mahdollisimman lähelle kaupan ovea.

Noh, ainakin korona hoitaa sen mihin ei ilmastonmuutos kyennyt. Ainakin jonkin verran rajoitusten takia, toki lähikauppaan menoa saastuttimella se on varmaan vain lisännyt viruspelon takia. Korona uhkaa meitä mutta ympäristön saastuminen pelkästään lapsiamme.

Toisaalta tartuntataudit tulevat täällä lisääntymään lämpenemisen myötä mutta sitä ajatellaan sitten kun on liian myöhäistä.

Pyörällä matkuva altistuu epämiellyttäville sääilmiöille autolla kulkevaa huomattavasti enemmän. Jotkut haluavat käydä kaupassa kuivin jaloin.

Vierailija
699/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortointi sellaisen vamman takia, joka ei ole henkeä uhkaava. Siis elinkykyisen abortointi, vaikka olisikin jokin vamma.

Huulihalkiolapsena sanon että jos koskaan huulihalkiovauvaa saan niin abortin teen. Olen tukiryhmässä jossa kaikki huulihalkioiset ovat kokeneet kiusaamista koko elämänsä ajan eivätkä todellakaan ole onnellisia, vaikka vamma ei hengenvaarallinen olekaan eikä vaikuta mitenkään keskushermoston toimintaan. Lisäksi hirveetä rääkkäystä ollut elää läpi leikkauksien. Ei kukaan tällaista ansaitse

Vierailija
700/845 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana on ihan käsittämätöntä, jos ehkäisystä ei huolehdita ja saadaan vahinkolapsia liuta aikaan

Selityksiä riittää, että mulle ei sovi tää ja tää ja usein kuulee tän pillerit petti..

Nykyaikainen ehkäisy on erittäin kehittynyttä, mars lääkäriin hoitamaan asia kuntoon jos ei jo ole.

Ennen vanhaan ei oltu pillereitä ees keksitty, ei naisilla sillon ollu vaihtoehtoja muutenkaan.

Muutenkin, kun alotetaan uus suhde niin siihen pitää tehdä heti lapsi. Ja taas seuraavan kanssa uus. Eikä huolehdita tai tavata lapsia, elarit ulosotossa ja sitte vaa levitellään käsiä et mä en oikee harrasta noit kumeja. Tiedän yhden sankarin kellä on 4 lasta 3 eri naisen kanssa, oliskohan jo 5 nyt... en ymmärrä! Lapsiparat muutenkin. Pukannut maailmaan kun joku rikkaruoho..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän