Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haenkohan olematonta naista?

Aldarel
29.04.2018 |

Heippa vaan Vauva-foorumi!

Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.

Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:
- samansuuntaiset tavoitteet elämälle
- lapseton nyt, haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen
- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)
- tasainen, positiivisen aurinkoinen luonne, mielenterveys muutenkin kunnossa
- perhearvot tärkeitä
- paljon ME-henkeä sekä arjen että juhlan aikaan
- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)
- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)
- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta
- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua
- ei polttavia tarpeita matkustella pitkin maapalloa joka vuosi
- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä

Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.
Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.

Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.

Kiitos kaikille. :)

Kommentit (755)

Vierailija
721/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että turha öyhötys on pilannut tämäkin keskustelun ja peittänyt rakentavan palautteen ja hyvät neuvot. Kai jokainen tekee virheitä sanavalinnoissaan ja jokainen myös tulkitsee sanoja oman maailmankuvansa kautta.

Eikö ole normaalia yrittää puolustaa itseään, kun saa hyökkäävää ja henkilökohtaisuuksiin menevää palautetta. Eikö ihmisellä ole oikeutta ihan itse päättää millaista kumppania etsii ja mistä syystä? Eri asia tietysti on kuinka helposti sen löytää.

Jos ap:lla onkin korservatiivisia mielipiteitä ja toiveita niin onko se mikään rikos. Ei vanhanaikaisuus ole sovinismin synonyymi. Voi pikemminkin olla vanhanajan herrasmiehen merkki.

Monilla naisilla on kokemusta vanhanaikaisen ajatusmaailman omaavista ukoista. Yleensä niitä yllin kyllin joka suvusta. Lisää ei välttämättä enää kaivata. 😅

Vierailija
722/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos loukkaan niin harmi , mutta: en ikinä ottaisi miestä joka kirjoittelee tänne. En ihan äkkiä keksi epämiehekkäämpää tekoa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haenkohan olematonta naista?" - Perään kuvailu tavallisista tavallisimmista ominaisuuksista. Koska on itsestäänselvää, että naisia, joilla on tavallisista tavallisimpia ominaisuuksia on olemassa ja melko paljonkin, kuulostaa jo otsikko liioittelevalta ja sikäli vähän simppeliltä.

Mullakin pistää silmään ihan samoja asioita kuin muillakin kommentoijilla: tatuoinnit ei liity elämänhallintaan, näin ajatteleminen on virheellinen johtopäätös tai tahallista vääristelyä, yritys järkeellistää omaa ahdasmielisyyttään - ei hyvä.

"Perhearvot" miehen suusta kuulostaa ikävästi vähän siltä, että kotia ja lapsia lykätään enemmän naiselle - perinteinen nalkki, jonka suurin osa naisista haluaa nykyään välttää. Jos tällä tarkoitetaan oikeasti esim. sitä, että on lämminhenkinen tms., on ehkä parempi puhua näistä ominaisuuksista sellaisinaan.

Myös aiemman kumppanin hylkääminen mt-ongelman takia kuulostaa huonolta, tosin en toki tiedä tilanteen yksityiskohtia (on tilanteita, joissa voin sen hyväksyä), mutta ei kuulosta yhtään me-henkeen sopivalta. 

Lisäksi lista on todella geneerinen, eikä siinä oikein ole mitään mistä innostua tai mihin tarttua. Olen muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä myös kodinkonemaisuudesta, ja siitä, että kumppanin löytymisessä on aina mukana paljon sattumanvaraisuutta kumppanin ominaisuuksien suhteen. Liian raksi ruutuun -tyyppinen lähestymistapa kumppaniin ei oikein toimi. Toisella on oltava tilaa olla ainutlaatuinen yksilönsä, ja tulla nähdyksi ja kohdatuksi sellaisena, eikä pelkästään tulla peilatuksi vaatimuslistaan.

Vaikka periaatteessa vastaan listaasi, ei mulle tule siitä olo, että haussa olisi munkaltainen ihminen (tai minkäänlainen muunkaanlainen), vaan "joku vaan". Esim. itse arvostan miehessä suuresti hellyyttä, kykyä aidosti välittää muista ihmisistä ja kykyä kriittiseen ajatteluun, ja musta kumppania hakiessa tällaisia asioita olisi ihan kiva tuoda esille aika geneeristen vaatimusten ohella. Listasi on toisaalta pitkä, mutta toisaalta se ei kerro vielä juuri mitään siitä, millaisista persoonista pidät. Painotat joka kohdassa lähinnä stabiiliutta.

Itse en ennen kaikkea näiden syiden takia kiinnostuisi, olen sua nuorempi nainen samalta alalta. Myös suhtautumisesi naisiin mahdollisesti vähän mietityttää (ihan jo se, että mietit, onko täysin tavallista naista olemassa viittaa mahdollisesti vähän hassuun ajatusprosessiin naisten kohdalla - ihan kaikenlaisia naisia on olemassa). En itse oikein tiedä keitä noi ylläolevat asiat ei haittaisi, oma kaveripiiri ajattelee aika samalla tavalla. Mutta toisaalta koska niin moni täyttää suunnilleen kyseisen listan, kai niitäkin naisia jostain löytyy... 

Pituus ja lihakset muuten ei todellakaan ole kohdallasi se ongelma. 

Hei, hyvä vastaus!

Olisi ollut parempi vain sanoa, etten pidä tatuoinneista ja lävistyksistä.

Minä ihan oikeasti kyllä tarkoitan yhteistä perhearkea niillä "perhearvoilla" enkä naisen nalkittamista kotiin ja kaikkiin kotipuuhiin. Mun mielestä parisuhde on sellainen juttu, jossa puhalletaan yhteen hiileen ja tehdään asioita yhdessä. Olenko antanut ihan vastuuttoman hulttioisän kuvan itsestäni?

Tinder-profiilissani ei ole juuri mitään näistä avausviestini asioista mainittuna, enimmäkseen asiaa itsestäni ja mitä haluan elämältä. Kaikki valikointi tapahtuu sitten omassa päässäni myöhemmin. Mistä kyseinen nainen voisi edes tietää näistä listoista?

AP

Nykyisen feministisen käsityksen mukaan lapset ja perhe ovat jo lähtökohtaisesti jonkinlainen ikävä "nalkki", vaikka vastuut perheessä olisi jaettu kuinka tasapuolisesti. Onneksi kaikkien naisten mielestä ei näin ole ja osa noista femakoistakin huomaa jossain vaiheessa (viime tipassa) ettei se onni ja elämän sisältö lopulta tullutkaan niistä 80-tuntisista työviikoista joita perinteisesti ovat miehet tehneet. Oikein harmittaa, miten nuorille naisille valehdellaan siitä että mitä elämässä kannattaa jahdata.

Vierailija
724/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:n ajatusmallissa töksähtää juuri se, että hänellä (ehkä) on aika vahva mielikuva siitä millaisia ihmiset ovat jonkin yksityiskohdan perusteella.

Vaikkapa että perhearvot ovat tärkeitä - lapsia ei saa olla ennestään. Ihan kuin kaikki joilla jo on lapsia, olisivat samanlaisia, epäonnistuneita naisia. Entä jos onkin nuori leski? Heitäkin on.

Sama juttu elämänhallinnan, mielenterveyden ym. suhteen. Kaikessa on todella laaja kirjo. Jos meistä kaikki tutkittaisi, niin aika monelta löytyisi joku mielenterveyden ongelma, ihan niinkuin löytyisi jokin fyysinen sairauskin.

Ap olet voinut monta kertaa mennä hyvän naisen ohi.

Kiitos palautteestasi. Koen tässä vaiheessa, että minulla on vielä varaa valita lapseton kumppani yhteistä polkua varten eikä kantaa muiden miesten hedelmiä. Joo, kyllä joku tuosta voi ajatella töykeäksi, mutta ei se minun innostustani kyseistä henkilöä kohtaan muuta.

Kuten tuolla aiemmin sanoin, ei asiat ole niin mustavalkoisia. Hyvin sanottu, että useimmilla on varmaan jokin mt-ongelma. Itsellänikin varmaan, jos joku sitä oikein väkisin lähtisi tutkimaan.

Kokonaisuus ratkaisee. On tiettyjä lähtökohtia, joita katson naisessa, ja loput sitten tuosta listasta on enemmän tai vähemmän harmaalla alueella, joista kokonaisuutena voi poiketa.

AP

Lapset ovat ihmisiä ja omia persooniaan, ei kannettavia "muiden miesten hedelmiä". Tuolla tavoin lapsista ajatteleva mies saa kylmät väreet aikaan suurimmassa osassa naisista, oli lapsia aiemmin tai ei. Vaikutat sosiopaatilta. Ei jatkoon!

Samanlaisia sosiopaatteja löytyypi sitten näemmä naisistakin, jotka ei nimenomaan halua yh-isää kumppaniksi. Vai toimiko tämä argumentti vain yhteen suuntaan?

AP

Sulla on oikeasti melko hyökkäävä tyyli.

Hyvin ironinen kommentti, kun katselee näiden harpyijanaisten hyökkäyksiä ja suoranaisia loukkauksia täällä.

Vierailija
725/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haenkohan olematonta naista?" - Perään kuvailu tavallisista tavallisimmista ominaisuuksista. Koska on itsestäänselvää, että naisia, joilla on tavallisista tavallisimpia ominaisuuksia on olemassa ja melko paljonkin, kuulostaa jo otsikko liioittelevalta ja sikäli vähän simppeliltä.

Mullakin pistää silmään ihan samoja asioita kuin muillakin kommentoijilla: tatuoinnit ei liity elämänhallintaan, näin ajatteleminen on virheellinen johtopäätös tai tahallista vääristelyä, yritys järkeellistää omaa ahdasmielisyyttään - ei hyvä.

"Perhearvot" miehen suusta kuulostaa ikävästi vähän siltä, että kotia ja lapsia lykätään enemmän naiselle - perinteinen nalkki, jonka suurin osa naisista haluaa nykyään välttää. Jos tällä tarkoitetaan oikeasti esim. sitä, että on lämminhenkinen tms., on ehkä parempi puhua näistä ominaisuuksista sellaisinaan.

Myös aiemman kumppanin hylkääminen mt-ongelman takia kuulostaa huonolta, tosin en toki tiedä tilanteen yksityiskohtia (on tilanteita, joissa voin sen hyväksyä), mutta ei kuulosta yhtään me-henkeen sopivalta. 

Lisäksi lista on todella geneerinen, eikä siinä oikein ole mitään mistä innostua tai mihin tarttua. Olen muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä myös kodinkonemaisuudesta, ja siitä, että kumppanin löytymisessä on aina mukana paljon sattumanvaraisuutta kumppanin ominaisuuksien suhteen. Liian raksi ruutuun -tyyppinen lähestymistapa kumppaniin ei oikein toimi. Toisella on oltava tilaa olla ainutlaatuinen yksilönsä, ja tulla nähdyksi ja kohdatuksi sellaisena, eikä pelkästään tulla peilatuksi vaatimuslistaan.

Vaikka periaatteessa vastaan listaasi, ei mulle tule siitä olo, että haussa olisi munkaltainen ihminen (tai minkäänlainen muunkaanlainen), vaan "joku vaan". Esim. itse arvostan miehessä suuresti hellyyttä, kykyä aidosti välittää muista ihmisistä ja kykyä kriittiseen ajatteluun, ja musta kumppania hakiessa tällaisia asioita olisi ihan kiva tuoda esille aika geneeristen vaatimusten ohella. Listasi on toisaalta pitkä, mutta toisaalta se ei kerro vielä juuri mitään siitä, millaisista persoonista pidät. Painotat joka kohdassa lähinnä stabiiliutta.

Itse en ennen kaikkea näiden syiden takia kiinnostuisi, olen sua nuorempi nainen samalta alalta. Myös suhtautumisesi naisiin mahdollisesti vähän mietityttää (ihan jo se, että mietit, onko täysin tavallista naista olemassa viittaa mahdollisesti vähän hassuun ajatusprosessiin naisten kohdalla - ihan kaikenlaisia naisia on olemassa). En itse oikein tiedä keitä noi ylläolevat asiat ei haittaisi, oma kaveripiiri ajattelee aika samalla tavalla. Mutta toisaalta koska niin moni täyttää suunnilleen kyseisen listan, kai niitäkin naisia jostain löytyy... 

Pituus ja lihakset muuten ei todellakaan ole kohdallasi se ongelma. 

Hei, hyvä vastaus!

Olisi ollut parempi vain sanoa, etten pidä tatuoinneista ja lävistyksistä.

Minä ihan oikeasti kyllä tarkoitan yhteistä perhearkea niillä "perhearvoilla" enkä naisen nalkittamista kotiin ja kaikkiin kotipuuhiin. Mun mielestä parisuhde on sellainen juttu, jossa puhalletaan yhteen hiileen ja tehdään asioita yhdessä. Olenko antanut ihan vastuuttoman hulttioisän kuvan itsestäni?

Tinder-profiilissani ei ole juuri mitään näistä avausviestini asioista mainittuna, enimmäkseen asiaa itsestäni ja mitä haluan elämältä. Kaikki valikointi tapahtuu sitten omassa päässäni myöhemmin. Mistä kyseinen nainen voisi edes tietää näistä listoista?

AP

Kaikki naiset vaistoaa sen, että olet ottanut vaikutusta *edpillista, *nceleista, ja *anospherista....turhaa kiellät sen, kaikki sun jutut paljastaa asian.

Tiedät mitä se tarkoittaa, ja sen takia niillä hälyttää kaikki vaaran merkit sun kanssa, te luulette aina, että sen voi peittää, mutta ei voi.

Se on asia, jota kannattaa miettiä.

Nykyään kaikki 20-30-vuotiaat naiset tietää nuo jutut, ja myöskin jakaa toisilleen esim. wehuntedthemammothin best ofit teidän jutuista. Mokasit isosti ottaessasi vaikutteita noilta.

Sinä se tässä olet joka vaikutat todella karmivalta noiden johtopäätöksiesi kanssa. Olet ilmeisesti kaivautunut itse aika syvälle noihin piireihin kun jauhat niistä kuin jostain salaliittoteoriasta? Red Pill -miehethän nimenovaan eivät esti itselleen perhe-elämää naisten kanssa, vaan tekevät naisiin pesäeroa ihan periaatetasolla.

Vierailija
726/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto:

Tyypillä on jtkn seksuaalisia estoja, luultavasti ei osaa ottaa naista sängyssä. Vaikuttaa siltä, että haluaa kontrolloida kaikkea, myös sitä naista ja siksi olisi mukava, jos tämä olisi listan mukainen. Hän myös vaatii ihmisiltä asioita, joita ei voi itse antaa. Nainen olisi hänelle ennen kaikkea lasten tekemistä varten ja näin ollen tarjoaisi ap:lle olosuhteet, joita hän pitää tavoittelemisen arvoisina. Henkilökemioista ja aidosta välittämisestä voi tässä tinkiä.

Kyllä on melkoiset analyysit täysin hanurista vedettyinä.. Ja vain sen takia, että sinu aharmittaa kun et itse täytä toivomuksia. Älkää palsta-akat ottako kaikkea henkilökohtaisesti, ihmisillä on erilaisia toiveita ja te ette voi olla täydellisiä joka rooliin.

Vierailija
727/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:n ajatusmallissa töksähtää juuri se, että hänellä (ehkä) on aika vahva mielikuva siitä millaisia ihmiset ovat jonkin yksityiskohdan perusteella.

Vaikkapa että perhearvot ovat tärkeitä - lapsia ei saa olla ennestään. Ihan kuin kaikki joilla jo on lapsia, olisivat samanlaisia, epäonnistuneita naisia. Entä jos onkin nuori leski? Heitäkin on.

Sama juttu elämänhallinnan, mielenterveyden ym. suhteen. Kaikessa on todella laaja kirjo. Jos meistä kaikki tutkittaisi, niin aika monelta löytyisi joku mielenterveyden ongelma, ihan niinkuin löytyisi jokin fyysinen sairauskin.

Kiitos palautteestasi. Koen tässä vaiheessa, että minulla on vielä varaa valita lapseton kumppani yhteistä polkua varten eikä kantaa muiden miesten hedelmiä. Joo, kyllä joku tuosta voi ajatella töykeäksi, mutta ei se minun innostustani kyseistä henkilöä kohtaan muuta.

Kuten tuolla aiemmin sanoin, ei asiat ole niin mustavalkoisia. Hyvin sanottu, että useimmilla on varmaan jokin mt-ongelma. Itsellänikin varmaan, jos joku sitä oikein väkisin lähtisi tutkimaan.

Kokonaisuus ratkaisee. On tiettyjä lähtökohtia, joita katson naisessa, ja loput sitten tuosta listasta on enemmän tai vähemmän harmaalla alueella, joista kokonaisuutena voi poiketa.

AP

Vielä jonkin aikaa voit elää perfektionistisessa kuplassasi, mutta sitten kun saat ne omat tenavat sen "olemattoman naisen" kanssa ja alta kahdessa vuodessa teille tulee ero, koska elämässä tulee säröjä ja todellisuus on aina jotain enemmän mitä osaat listoinesi kuvitella. Maksat sitten iloisesti elareita ja ihmettelet, että kuinka tässä nyt näin pääsi käymään...Etkä ole ensimmäinen etkä viimeinen.

Ap yrittää juuri välttää tuon kohtalon, jota kaikki ap kaltaiset pelkää, elarit, kauhistus.

Ja se vältetään ottamalla vaimoksi se nuori aurinkoinen lävistämätön matkustelematon kodinkone, joka sopivasti gaslightataan tottelevaiseksi ja pelokkaaksi, ettei se uskalla lähteä.

Niinpä. Halu kontrolloida paistaa ap:sta kauas.

Itse vastaan ap:n aloitusviestin listaa, mutta lisäksi olen aika dominoiva persoona, olen hyvin itsevarma ja niin kovapalkkainen, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa miehen rahat ja minua on mahdoton kontrolloida tai alistaa, saa nenilleen välittömästi jos yrittää. 

Vaikea kuvitella, että ap ottaisi minut vaimokseen, vaikka täytänkin hänen kaikki kriteerit.

No, en itse asiassa, kuulostat aika hankalalta. Miten olisi sellainen yhteispeli jonkun sairaan kontrollipelin sijaan?

AP

Oon pitkään miettiny että mitä tuo että joku on "hankala" tarkottaa. Miten joku voi olla hankala tai helppo, jos ei tarkotuksena oo hallita toista ja käyttää tätä johonkin. En siis kirjottanut tota edellistä viestiä, mutta itsekin tällainen "hankala" nainen. Itse näen ap:n myös kontrollihaluisena ja aggressiivisena.

Hmm, naiset jotka kuvailevat itseään "hankaliksi", näkevät kaikki muut kontrollinhakuisina ja aggressiivisina? Harvoin näkee noin puhdasta projisointia.

Vierailija
728/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vielä jonkin aikaa voit elää perfektionistisessa kuplassasi, mutta sitten kun saat ne omat tenavat sen "olemattoman naisen" kanssa ja alta kahdessa vuodessa teille tulee ero, koska elämässä tulee säröjä ja todellisuus on aina jotain enemmän mitä osaat listoinesi kuvitella. Maksat sitten iloisesti elareita ja ihmettelet, että kuinka tässä nyt näin pääsi käymään...Etkä ole ensimmäinen etkä viimeinen.

Ap yrittää juuri välttää tuon kohtalon, jota kaikki ap kaltaiset pelkää, elarit, kauhistus.

Ja se vältetään ottamalla vaimoksi se nuori aurinkoinen lävistämätön matkustelematon kodinkone, joka sopivasti gaslightataan tottelevaiseksi ja pelokkaaksi, ettei se uskalla lähteä.

Niinpä. Halu kontrolloida paistaa ap:sta kauas.

Itse vastaan ap:n aloitusviestin listaa, mutta lisäksi olen aika dominoiva persoona, olen hyvin itsevarma ja niin kovapalkkainen, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa miehen rahat ja minua on mahdoton kontrolloida tai alistaa, saa nenilleen välittömästi jos yrittää. 

Vaikea kuvitella, että ap ottaisi minut vaimokseen, vaikka täytänkin hänen kaikki kriteerit.

No, en itse asiassa, kuulostat aika hankalalta. Miten olisi sellainen yhteispeli jonkun sairaan kontrollipelin sijaan?

AP

Kuulostan hankalalta, koska minulla on oma tahto, jota toteutan enkä vain myötäile sinua? 

En minä harrasta mitään sairasta kontrollipeliä enkä kontrolloi ketään. Pointtini oli, että minua ei voi kontrolloida eikä alistaa, ja jos sitä yrittää niin saa nenilleen. Eli pidän puoleni ja asetan rajat sille, että miten minua kohdellaan parisuhteessa. 

Syytät minua kontrollipelin harrastamisesta, vaikka en ole millään tavalla ilmaissut, että koskaan olisin edes haaveillut kontrolloivani ketään. 

Et kai nyt vain syyllisty projektioon, rakas ap?

Sanoit olevasi dominoiva persoona, mutta niin, eihän siitä välttämättä suoraan seuraa tuota. Anteeksi, se oli virhe.

Kontrollipelikommentti oli tarkoitus olla yleisemmin kommentti siihen, että täällä huudellaan joka toisessa viestissä halustani kontrolloida jotakuta muuta. Ehkä mä en vaan ymmärrä.

AP

Voi olla, että et tunnista itsessäsi halua/tarvetta kontrolloida naista. Tai voi olla, että sinulla ei sellaista tarvetta ole. 

MUTTA: naiset tulkitsevat sinut mieheksi, jolla on halu tai vähintään piilotajuinen tarve kontrolloida naista. Jos sinulla ei oikeasti ole mitään sellaista tarvetta, niin kannattaa nyt miettiä, että miksi annat sitten asiasta niin ristiriitaisia viestejä naisille.

Naisille ja naisille, täällä mitään muuta ole kuin palstamammoja jotka itse aloittivat täysin suhteettoman hyökkäyksen koska ottivat nokkiinsa toisen odotuksista kumppanin suhteen.

Vierailija
729/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että naiset on sun juttu? Ei millään pahalla, homotkin on ok. Jotenkin todella pakotettua tuo sun ulosantisi ja voin vain kuvitella, miten jäykkää se on livenä kun mietit, sopiiko nainen listoihisi. Ja et tosiaan ole kieltänyt, ettet noudattaisi noita aiemmin mainittuja lassukkaoppeja. Miksi kukaan haluaa verhota oman persoonansa tuollaisella paskalla. Tietenkin jos se oma persoona on hajuton ja mauton, niin naisenkin toivoo olevan sellainen ja kaikki muu on hankaluutta siltä naiselta.

Tulihan se homokorttikin sieltä. Vähä-älyisen naisen viimeinen puolustus, kun oikeita argumentteja ei ole. Yllättävän kauan meni kyllä tällä kertaa.

Vierailija
730/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jhgjgfhjfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto:

Tyypillä on jtkn seksuaalisia estoja, luultavasti ei osaa ottaa naista sängyssä. Vaikuttaa siltä, että haluaa kontrolloida kaikkea, myös sitä naista ja siksi olisi mukava, jos tämä olisi listan mukainen. Hän myös vaatii ihmisiltä asioita, joita ei voi itse antaa. Nainen olisi hänelle ennen kaikkea lasten tekemistä varten ja näin ollen tarjoaisi ap:lle olosuhteet, joita hän pitää tavoittelemisen arvoisina. Henkilökemioista ja aidosta välittämisestä voi tässä tinkiä.

Kyllä on melkoiset analyysit täysin hanurista vedettyinä.. Ja vain sen takia, että sinu aharmittaa kun et itse täytä toivomuksia. Älkää palsta-akat ottako kaikkea henkilökohtaisesti, ihmisillä on erilaisia toiveita ja te ette voi olla täydellisiä joka rooliin.

Kirjoittiko tuon ap?

Vierailija
731/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta huokuu valkoisen, etuoikeutetun heteromiehen katkeruus. Olet varmasti todella takakireä ja ahdasmielinen seuralainen.

Älä koskaan itse sairastu. Ja onnea tosiaan sitten raskaus- ja pikkulapsiaikaan, jos joskus joku sinut huolii. Saattaa todellisuus iskeä 6 metrisellä lerssillä sua otsaan ja hanuriin.

Hahah, feministi kutsuu toista takakireäksi ja ahdasmieliseksi :D Tuon todellisuudesta vieraantuneen ideologian sastuttamalla mielellä en täällä hirveästi huutelisi.

Vierailija
732/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jhgjgfhjfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto:

Kirjoittiko tuon ap?

Ei vaan palstauli.

Tämän ketjun voi varmaan itse asiassa poistaa, kun uli saapui taas ulisemaan, kukaan ei tule enää kirjoittamaan tähän mitään, uli on ketjuntappaja nro1.

Vierailija
733/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko oikein, vanhempainvapaa ei haittaa, mutta lapsia ei saa olla?

Vierailija
734/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ap on vastannut rauhallisesti ja kärsivällisesti hyvinkin halventaviin viesteihin. Jotenkin tuntuu siltä, että monet näistä hyökkääjistä ovat juuri sellaisia, jollaiseksi he ovat kuvailleet Ap:n.

Ja ne naisten omat listat! Pituus niin ja niin monta senttiä, muu ulkonäkö sellainen ja tällainen, koulutus se ja se... Loputtomiin! Ja sitten ihmetellään, kun miestä ei löydy. Haloo, te syytätte Ap:tä ihan samasta asiasta, jonka vuoksi ette itse löydä itsellenne miestä!

Ei nyt pitäisi tarttua tähän mutta veikkaan että ap:lle kommentoineet eivät ole edes etsimässä miestä, esimerkiksi itse olen naimisissa. Ja joo, joillain naisilla voi näitä listoja ollakin mutta ihan samat ohjeistukset antaisin heillekin aidosta kohtaamisesta ja omien asenteiden pohtimisesta.

Meillä kaikilla on nuo listat olemassa, ne eivät ole paperilla vaan päässä ja ne ovta enemmänkin reunaehtoja, tosin niistäkin joustetaan sitten kun kemia toimii jonkun kanssa. Ei kai siinä mitään vikaa, ole että edes periaatteessa tietää suunnilleen minkätyyppisen kumppanin kanssa olisi mahdollista päästä niihin omiin tavoitteisiin ja toimivaan suhteeseen? Ei, kaikki pitää ottaa itseensä kun mies kehtasi toivoa jotain sellaista mihin minun täydellisyyteni ei nyt istukaan ja sen takia en kykene objektiivisesti keskustelemaan asioista.

Vierailija
735/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kovasti mietin miten ihmeessä näistä viesteistä on tultu johtopäätökseen, että haen naista alistettavaksi orjaksi? Noi ajatuksethan on ihan roskaa! Tuolla aiemmin joku analysoi sitä, että en onnistu siksi koska haen 50-50 suhdetta, kun naiset ei oikeasti sitten haluakaan sellaista suhdetta.

AP

Kärjistät tahallasi ja käytät mustavalkoista ajattelua. Kukaan ei ole täällä väittänyt, että haet naista alistettavaksi orjaksi.

Ja vinkkinä, naiset haluaa 50-50 suhteen makkarin ulkopuolella, mutta sitten jotain ihan muuta makkarissa ;) . Joten älä sotke noita kahta asiaa keskenään.

Löytyykö sellaisia naisia, jotka eivät olisi lahnoja makuuhuoneessa ja näyttäisivtä joskus itsekin, että hei minua haluttaa ja nyt mennään? Vai onko niitä vain elokuvissa? Edes se 50-50 olisi jo kova juttu kun ei tarvitsisi vetää toista perässä.

Vierailija
736/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen iän alaraja saa olla mielestäsi kahdenkympin alapuolellakin. Vaikka itse olet jo 32.

Tämä on se syy miksi olet yksin.

Onko parinkympin nuorempi puolisko, eli siinä jossain 23:n paikkeilla mielestäsi teini? Kuten sanoin, haen enimmäkseen omani ikäistä.

AP

Olen eri kuin aiempi, mutta parikymppiset naiset eivät ihan oikeasti halua kymmenen vuotta vanhempaa miestä. He haluavat oman ikäisen, eli parikymppisen. Joku todella menestynyt rikas toimitusjohtaja saattaa olla kiehtova parikymppisen naisen mielestä, mutta lähinnä sen rahan ja statuksen takia. 

Ei nuo nuoret naiset sinusta kiinnostu. Olet jo 32. Sinusta kiinnostuu 30-vuotiaan ja yli kolmekymppiset. Itse olen 36, ja voisin kiinnostua sinusta, koska nuoremmat miehet on viriilimpiä sängyssä. Itse en koskaan olisi ottanut yli kaksi vuotta itseäni vanhempaa miestä, eikä kukaan ystävistänikään.

Valtaosa tapaamistani ovat olleet max 5-6 vuotta nuorempia, muutama vanhempi, ja muutama tuosta nuorempi. Sanoisin, että ikäkehykseni on juurikin kohdallaan.

Se, että sanon alarajan menevän jossain parinkympin nuoremmalla puoliskolla ei tarkoita sitä, että ne kaikki jahtaamani naiset ovat sellaisia. Valtaosa joiden kanssa tunnun synkkaavan ovat nimenomaan jokusia vuosia nuorempia.

AP

Joo, mutta katsos kun naiset loukkaantuvat, jos kehtaat laittaa ikähaarukkaa omasta iästäsi alaspäin. He eivät osaa ajatella, että 26-vuotias saattaa hyvinkin olla se sielunkumppani ihan yhtä hyvin kuin se 32-vuotiaskin. He eivät siis ajattele että siinä on nainen naista vastaan, vaan ikä ikää vastaan ja heidän ikänsä on automaattisesti se oikeampi vaihtoehto.

Vierailija
737/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä keskustelua seuraa ei oo mikään ihme että on ennätysmäärä sinkkuja ja syntyvyys romahtaa

Vierailija
738/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaa kommentoida ne samat asiat, mitkä tässä ketjussa on lätkitty tuhannen kertaa. Joko oot ap ymmärtäny sanoman

Vierailija
739/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah :D ei taida ap tietää mitä oikeasti tahtoo, niin kuin iso osa miehistä ei tiedä. Iso lista vaatimuksia jotka on ristiriidassa keskenään.

Vierailija
740/755 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah :D ei taida ap tietää mitä oikeasti tahtoo, niin kuin iso osa miehistä ei tiedä. Iso lista vaatimuksia jotka on ristiriidassa keskenään.

Ei tainnut juolahtaa pieneen mieleen että kyseessä olisi viittaus tuleviin vanhempainvapaisiin yhteisten lapsien osalta. Ei mulla muuta, jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan