Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: Janne ja Jonna testaa ensi kaudella suhteensa kestävyyttä🤣🤣🤣 ei jestas😂😂😂 vetoa en lähtis lyömään että kestää😅😅
Villi veikkaus: Sä opit kirjoittamaan ensi kauteen mennessä ihan sanoilla, etkä tarvitse enää kuvia. Harjoittele ahkerasti. Käy koulu loppuun.
Jonna/Janne, aika noloa tulla puolustelemaan itseänne tänne. Sakkoja vain odottelemaan. 🤗
Meiju ja Toni varmaan tosiaan seurustelee. Tonilla kuva Espanjasta ja Meiju kommannut "tuu takasin" tms.
Mikä vika Tonissa muka on? :D symppis mielestäni. Kertokaa! Joku aiemmin sanoi että Meijun miesmaussa ei kehuttavaa tms koska nykyään Tonin kanssa
Mun silmissä Jonna on koko ajan rumentunut ja Tiia kaunistunut.
Hyi oksennus Jonnalle ja sen jutuille. Ei tosin oo toi Jennakaan selvästi kovin älykäs ihminen. Tia kommentoinut tätä videota omassa ig storyssaan fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Meiju ja Toni varmaan tosiaan seurustelee. Tonilla kuva Espanjasta ja Meiju kommannut "tuu takasin" tms.
Mikä vika Tonissa muka on? :D symppis mielestäni. Kertokaa! Joku aiemmin sanoi että Meijun miesmaussa ei kehuttavaa tms koska nykyään Tonin kanssa
Mustakin Toni on vaikuttanut ohjelmassa oikein kivalta, mutta taitaa olla pitkä rekisrekisteri?
Mitäköhän Vilmalla on Jonnaa ja Jannea vastaan? Kommentoi ihan käsittämättömän ilkeästi näille.
"Jodel on ollu mua kohtaan aika raaka" sanoo Jonna tossa videolla. No ehkä ihan syystä, oikeen yllättää typeryydellään toi nainen.
Vierailija kirjoitti:
"Jodel on ollu mua kohtaan aika raaka" sanoo Jonna tossa videolla. No ehkä ihan syystä, oikeen yllättää typeryydellään toi nainen.
Ettekö tajua ohjelman ideaa? Sinne mennään testaamaan oman parisuhteen kestävyys! Jonna ei ole tehnyt väärin. Lapsellista joo haukkua Tiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Vilmalla on Jonnaa ja Jannea vastaan? Kommentoi ihan käsittämättömän ilkeästi näille.
Vilma on kunnon kiusaaja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/394c9416-9859-4d74-8106-6a3fc1…
Ei oo tyhmyydellä rajaa. Ois varmaan oikeus ja kohtuus nyt laittaa niitä sakkoja maksuun, ennenkun Jonna spoilaa loputkin koko kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä Jonna on koko ajan rumentunut ja Tiia kaunistunut.
Kyllä se näin on, että huono käytös rumentaa kauneimmankin ihmisen. Tässä tapauksessa, kun sitä ulkoista kauneintakin on hyvin rajallinen määrä, niin lopputulos on susiruma.
Nyt on luvassa kovat sanktiot 2 sopimusrikkomuksesta ainakin jonnalle. Mix on niin tyhmä, et kirjoittaa etukäteen kaikki asiat somessa. Niin äitikin mukana kirjoittelussa :D. Sitä saa mitä tilaa :D :D.
Jonnalla ei vaan leikkaa. Tia on paljon parempi ihminen niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Jonna karma laki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua ohjelman ideaa? Sinne mennään testaamaan oman parisuhteen kestävyys! Jonna ei ole tehnyt väärin. Lapsellista joo haukkua Tiaa.
On lapsellista, kyllä. Mutta olisikohan Jonnan itse pitänyt valmistautua saamaansa palautteeseen, kun onnistui "työssään". Ja sen jälkeen alkoi haukkumaan/mustamaalaamaan Tiiaa. Nyt sitten, hänen omia sanojaan lainaten, nillittää kuinka ilkee some hänelle on ollut. Voi kiesus mikä mamma!
Vierailija kirjoitti:
Hyi oksennus Jonnalle ja sen jutuille. Ei tosin oo toi Jennakaan selvästi kovin älykäs ihminen. Tia kommentoinut tätä videota omassa ig storyssaan fiksusti.
.
Voi luoja, mitä älypäitä! :D Nämä luulevat olevansa ilmeisesti kovinkin fiksuja. "Mitä se Tia nyt siitä suuttuu, jos Janne jonkun toisen tapaa? Sinnehän mennään hakemaan houkutuksia." Öö, joo, mutta niistä houkutuksista on tarkoitus myös kieltätyä, jos aikomus on lähteä yhdessä. Nämä valopäät ilmeisesti ajattelivat, että tuonne mennään pettämään ja sitten jatketaan niin kuin ennenkin. Näiltä on tainnut se ohjelman idea mennä itseltään ohi. Sitä suhdetta on tarkoitus pitää kasassa ja sen takia on ne iltanuotiot ja loppukohtaamiset, että nähdään, miten se suhde kesti.
Vierailija kirjoitti:
Unelmavävy.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Tonilla-rotostausta-Tuo…
Ja tuossa videossakin Jonna oikein kikatellen hämmästelee ja naureskelee, kun Tiia olikin ihan normaali tavatessa. Jessus, miten lapsellista puhua tuollaista p*skaa ihmisestä, joka ei ole tehnyt yhtään mitään. Oikein kunnon kiusaaja. Ja sanoo videolla myös, mikä ihmeen poikaystävä se on, jos on oltu vasta puoli vuotta yhdessä. No tuota, mitenkäs kauan hän itse on nyt ollut Jannen kanssa?
Aah, ja videon lopussa vielä valittaa kun hänestä on tehty kiusaaja,vaikka häntähän tässä kiusataan. No, ei kai se Tiian syy ole, jos jodelissa porukka jauhaa kakkaa. Hauku sitä jodel-porukkaa äläkä Tiiaa.
Jonna arvostelemassa Jannen ja Tian suhteen pituutta kun itse ovat olleet vielä vähemmän aikaa yhdessä 😂 Ja sama likka arvostelemassa sitä että Tia oli laastari, mikähän itse lienee olevan kun Janne vaihtoi lennosta. Loistavaa logiikkaa ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Jonna arvostelemassa Jannen ja Tian suhteen pituutta kun itse ovat olleet vielä vähemmän aikaa yhdessä 😂 Ja sama likka arvostelemassa sitä että Tia oli laastari, mikähän itse lienee olevan kun Janne vaihtoi lennosta. Loistavaa logiikkaa ja silleen.
Juu, näillä kiusaajapissiksillä tuntuu olevan sellainen käsitys, että kun sanoo vain tarpeeksi ilkeään äänensävyyn "Siis haloo, en kestä", ei logiikalla ole mitään väliä.
Jonna/Janne aika noloa tulla puolustelemaan itseänne tänne. Sakkoja odotellessa.