Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä paskin haastattelu ikinä. Siis haastattelijan pitäisi yleensä olla ns. "puolueeton" mutta tämä teinipissis viskisieppo Jenna tyyliin naureskelee yhdessä Jonnan kanssa Tiialle. Ihan helvetin aikuismaista, varsinkin kun vielä ollaan nähty kaikki nuo Jonnan ala-arvoiset törkyviestit Tiialle jne.
Miksi helvetissä Jonnalla on noin kova tarve stalkata Tiiaa, että joutuu muiden käyttäjätunnuksia käyttämällä sen tekemään? Kyllä on epävarma ja ilkeä pikkukakara, sopivat tossukkaJannen kanssa toisilleen täydellisesti.
Lopulta Tiia selvitti tiensä temppareista voittajana, jo päivässä selvisi mikä mies on miehiään ja voikin nyt jatkaa elämäänsä eikä tuohon vätykseen tarvinnut tuhlata enempää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mitä touhua. Eipä oo Jennakaan yhtään kasvanut bb-ajoista. Säälittävä.
Onko Jonna the "Oon saanu aina kaikki kenet halunnukki" joku kaatopaikka? 😁
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vastenmielinen video. Kuulostivat yläkoulun kiusaajapissiksiltä, vaikka ovat kai kumpikin ihan aikuisia naisia.
katsoin vähän noita klippejä, ja Tia vaikutti musta ihan symppikseltä tyypiltä. Harmi, että on saanut tielleen sellaisen selkärangattoman niljan kuin Janne, mutta hyvä, että pääsi eroon... Janne vaikutti kyllä oikeasti siltä, että jotain on pahasti mennyt pieleen persoonan kehityksessä!
Lyödäänkö vetoa että läski-iiro ei riisu paitaansa tässä ohjelmassa. Häpee vattaansa ja rintojaan. Toi iirohan on ollu 8.v naimissa joskus muinoin ja nyt selittää miten on nyt rakastunut elämässä ensimmäisen kerran meijuun. Hah!
Meijusta ja siitä tatuointikundista tulee pari tai ovat nykyäänpari
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä Jonnalla on noin kova tarve stalkata Tiiaa, että joutuu muiden käyttäjätunnuksia käyttämällä sen tekemään? Kyllä on epävarma ja ilkeä pikkukakara, sopivat tossukkaJannen kanssa toisilleen täydellisesti.
Lopulta Tiia selvitti tiensä temppareista voittajana, jo päivässä selvisi mikä mies on miehiään ja voikin nyt jatkaa elämäänsä eikä tuohon vätykseen tarvinnut tuhlata enempää aikaa.
Tämä, ja ai hyvänen aika miten ilkeitä viestejä laitteleee Tiialle. Onneks tää Tiia vaikuttaa aikuiselta ja pohjimmiltana hyvältä tyypiltä, ei lähde ton jonnan lapselliseen sekoiluun mukaan!
PS. jos olisin jonna,en haukkuis KENENKÄÄN ulkonäköä.. Katsois ekana peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sivutolkulla jauhettu Tiia-Janne-Jonna casea. Oon reissun päällä enkö nähnyt eilistä jaksoa. Miten muiden iltanuotiot? Meiju sai taas paskaa niskaan,mut mitkä reaktiot muilla oli?
Jöpiksellä ainakin meni Fannin kommentit Juhon iskemisestä tunteisiin. En ymmärrä miten tuosta voi edes suuttua, sitähän Fanni ja muut sinkut ovat tulleet saarelle tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Aaaahh, meinasin saada aivohalvauksen tästä videosta.
Kiusaaminen jatkuu siis edelleen, miksi ihmeessä Jonnan pitää käydä stalkkaamassa Tiaa yhtään missään somessa? Olisi nyt vaan onnellinen sen varastamansa kultakimpaleen kanssa, vai oliko pääasia koko hommassa sittenkin vaan päästä ylipäätään varastamaan jonkun mies? Taitaa Jonnakin kohta huomata, ellei ole jo huomannut, millaisen riippakiven on Jannesta itselleen saanut.. Olisi kyllä hauskaa kun lähtisivät ensi kaudelle temppareihin pariskunta ja Janne toistaisi saman kuvion, extrassa kertoisi Kuroselle kuinka "Jonna nyt vaan oli sellainen laastari"
Ja Jodel-keskustelijathan tässä tapauksessa ovat niitä varsinaisia kiusaajia ja haukkujia, kyllä vaan :DD
Tiia on tosi nätti kasvoiltaan. Jonna ei tähän pääse edes meikkaamalla. Toki Tiia ei mahdu siihen laihaan normimittaan, mutta hän on kyllä mielestäni nätisti pyöreä. Ja sitä painoa voi pudottaa, mutta jos on naamaltaan, noh, tietynnäköinen niin ei sitä niin vain korjailla. Tiialle vaan tsemppiä jatkoon ja ota vain hyvä mies. Onneksi pääsit pois noin lapsellisesta ja mielestäni kyllä aika vastenmielisestä pojasta. Huom, pojasta. Sillä pojalla on turhan luulot itsestään.
Ja oikeastaan minua nyt kiinnostaa, että onko tämä Janne ja/tai hänen perheensä jotenkin rikkaita? Kämppä Viipurissa. Miksi? Mikä siinä Jonnaa kiinnosti?
Olen aikoinaan tuntenut Jannen tapaisen miehen. Selvisi, että kävi luonani toisessa kaupungissa vain koska hänen ihastuksensa asui siellä. Kerran käytiin kylässäkin sen luona yhdessä. Tunnusti asian kerran. Naiselle oli yksi hoito vaan. Luuli itsestään liikoja ja tässä vuosien aikana on yrittänyt ottaa yhteyttä useamman kerran minuun. Minua hän kuvottaa. Eikä tiedä, että minulla on nykyään suuri perhe. Itse hän vieläkin näin yli 40-vuotiaana on perheetön ja asuu vanhempiensa luona. Joo, olen todella vahingoniloinen . Jälkikäteen mietin miksi edes olin hänen kanssaan hetken aikoinaan.
Jodelin mukaan Jonna on kerennyt ennen Suomeen tuloaan käydä kutomassa myös sinkku Eeliksen kanssa. "Rakkautta ensisilmäyksellä" tosiaan Jannen kanssa :D
Tarvin sairauslomaa Temppareista, oksettaa ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisten pa$kasarjojen seuraamiseen naiset sitten kuluttaa aikaa. Ei mulla muuta.
M25
Tätä katsoo myös aika monet miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua raivostuttaa kun mun äiti yli 60v katsoo tätä ohjelmaa.. en voi käsittää miksi.
Sanoo että on psykologisesti kiinnostava. Itse en voisi väittää mitenkään hirveän älykkääksi psykologista mielenkiintoa herättäväksi ohjelmaksi..
Minäkin katson, ikää 54v. Terveisiä äidille.
Ja minä. Ikää 63 v.
Toivottavasti Jonna ja Janne eivät ainakaan lisäänny! Mikä siinä onkin että wt-tyypit tekee aina eniten lapsia ☹️
Jonnan ask.fm:
Juotko sä enään?😂😂😂
No en pahemmin 😂 tuli juotuu liikaa tänä ja viime vuon... Alkoholi on turhaa ja nössöille
:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: Janne ja Jonna testaa ensi kaudella suhteensa kestävyyttä🤣🤣🤣 ei jestas😂😂😂 vetoa en lähtis lyömään että kestää😅😅
Villi veikkaus: Sä opit kirjoittamaan ensi kauteen mennessä ihan sanoilla, etkä tarvitse enää kuvia. Harjoittele ahkerasti. Käy koulu loppuun.
Jestas se Meiju on kamalan näköinen. Ja Vilma myös, töröhuulet ja ripsenpidennykset, huhhuh. Meijulla vielä oudon väriset silmätkin, kamala kuollut kala-look.