Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
461/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaan ei ilmeisesti Suomessa hae kuin noin 20-vuotiaat henkilöt, jotka ovat seurustelleet enintään puolitoista vuotta. Ja se on iso harmi! Olisi niin mielenkiintoista miten ohjelma eroaisi jos osallistujat olisivatkin 30 -vuotiaita! Tai edes sellaisia pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä vähintään 2 vuotta.

Vierailija
462/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toi samojen naamojen kierrättäminen nyt joku pysyvä käytäntö. Ihan p*skaa, veikkaan että suurin osa katsojista on samaa mieltä tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi yks sinkkunainen on ihan Tiktakin Petra, oliko Vilma nimi.

Vierailija
464/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan moraaliton ja järkyttävä ohjelma. Vaikka Bachelorkin aika hömppää, niin tykkään katsoa ohjelmia missä ihmiset osaavat käyttäytyä hienostuneemmin.

Ja silti tänäkin vuonna aloit katsomaan. 

Vierailija
465/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä on teidän mielestä kauneimmat naiset ja komeimmat miehet?

Vierailija
466/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppä kyllä koko ohjelma. Vannotaan niin elämän suurinta rakkautta ja pari jantteria on jo ekoissa bileissä heti ensimmäisen kiinnostuneen muijan kyljessä ja imuttelemassa. :D Aika "tosi rakkautta"

Vierailija
467/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on sellanen olo, että Tempparin takana olevat tietää millä rahaa lypsetään, koska katsojia tällä skeidalla riittää. Otettiin pari, josta oltiin varmoja, että toinen osapuoli pettää kännissä. Varmistettiin asia ilmaisella viinatarjoilulla. Sitten laitettiin ruutuplussaan useampi jakso tarjolle, että ihmiset ostaisivat sen kellä sitä ei vielä ole. Youtubessa oltiin ennen kauden alkua esillä aikaisemmin kuin koskaan (esim. Kurosen ja Saarisen Nikon videot). Itellä vaan tulee olo, että nuorilta katsojilta saadaan rahat lypsettyä, mutta vanhemmalle katsojalle tässä kaudessa ei oo mitään draaman kaarta. Vaikka oon vasta 30, voi vaan todeta jo tässä vaiheessa: I’m too old for this shit. Näitä fiiliksiä vahvistaa, kun oon katsonut kaikki jenkkitemppiksen jaksot jenkkien tahtiin. Alkaa hävettämään, ettei tätä meidän versiota saada tehtyä ilman viinaa ja ei löydy parempia pareja joiden suhteessa olisi jotain syvyyttä.

Vierailija
468/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille plussalaisille, jotka merkkaa kommenttinsa spoilereiksi 🙏 Päätin olla tilaamatta tälle kaudelle ja seurata tavistahtiin, koska Twitterin liveseuranta on niin hauskaa ajanvietettä. Mutta olis mukava myös lukea täällä ihmisten keskusteluja ja analyysejä ilman, että spoilaantuu juonenkäänteistä ennakkoon

Vierailija
469/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaan ei ilmeisesti Suomessa hae kuin noin 20-vuotiaat henkilöt, jotka ovat seurustelleet enintään puolitoista vuotta. Ja se on iso harmi! Olisi niin mielenkiintoista miten ohjelma eroaisi jos osallistujat olisivatkin 30 -vuotiaita! Tai edes sellaisia pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä vähintään 2 vuotta.

Varmaan aika monella tuon ikäisellä sen verran järkeä ettei lähde tuollaisiin ohjelmiin. Ja sitten vielä sekin, että monesti tuon ikäisillä on jo lapsia jos on vielä hieman pidempi suhde kyseessä. Mutta joo olisi kyllä paljon mielenkiintoisempaa.

Vierailija
470/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, selvisi mitä sillä tarkoitettiin, kun pari sinkkua haastattelussa sanoi että tällä kaudella "kudottiin monta lippistä". Kutominen tarkoittaa panemista ja lippis liittyi jotenkin siihen, että Janne unohti lätsänsä omaan huoneeseen ja ne kävi Jonnan kanssa tyyliin 1,5h sitä sieltä hakemassa.

Vierailija
471/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut voisitteko te joilla on ruutu plussat varoittaa spoilereista kun tuutte tänne kommentoimaan?

*Spoiler*

Vaikka oon kattonu vaan yhden jakson tiiän et Janne ja Tiia lähtee saarelta ja Janne on sen Jonnan kaa nykyään.

Ei kovin kivaa. Haluisin lukea kommentteja täältä, mutta en halua spoilereita, kiitos!

Voi kyynel, ei ehkä kannata lukee mitään ohjelmaa koskevia keskusteluja tai uutisia jos ei mitään halua tietää ennakkoon. Somessa ja lehdissä ja jokapaikassa on tuosta jo kerrottu. Ekan iltanuotion jälkeen Tia ei enää osallistunut mihinkään resortilla vaan lähti yksin hotelliin. Tokalla nuotiolla tapaa Jannen ja Janne pyytelee anteeksi ja haluaa jatka suhdetta. Ihmettelen vain, kuinka voi mies olla noin potaska, tällähän se on selkäranka kuin kasteluletku!

Arvasin et joku tulee aukoo päätään mulle. Halusin vaan pyytää että ihmiset varoittasivat spoilereista. Sori siitä!

Vierailija
472/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta minusta Love Islandilla oli paljon tasokkaampaa porukkaa, näistä on vaikea sanoa mitään.

Vierailija
473/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santeri

Vierailija
474/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä temppareita katsoo vanhemmat kuin nuoriso. Nuorisoksi luen 18-25-vuotiaat..itse nuorison näkökulmasta oon jo vanha 36v, mutta mieli kuin 20llä😅 Ohjelma tuo vastapainoa tähän tähän ruuhkavuositylsyyteen ja 40kriisiin. Elämä pyörii vain töiden, asuntolainan ja lasten eli arjen ympärillä. Anonyyminä on hyvä avautua vauvapalstalla, eikä mulla oo edes vauvaa.. Eikä oo kyllä tulossakaan.

Ja tän kommentin pointti katosi johonki.. Ehkä. 🌞

Ja mä oon se rokkimummo, joka 80-vuotiaana luukuttaa FFDB tai Disturbedia 👌

Oon 15v ja moni meidän koulusta kattoo temppareita. Itsekkin katsoin pari ensimmäistä kautta ja olin silloin ~11-12v. Ehkä nyt ajateltuna kuulostaa aika oudolta, että 11v katsoo temppareita innolla :D Sillon siinä tilanteessa se tuntu normaalilta.

Uusimpia kausia en ole katsonut, mutta kaverit puhuu koulussa niistä.

Vierailija
475/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Janne on kyllä ihan täysi tossukka, munaton jätkä. Perinteinen huonolla itsetunnolla varustettu ja aika mitättömän näköinen tyyppi, jolla ei flaksi käy normaalielämässä, ja joka menee heti sekaisin kun saa huomiota kauniilta naisilta. Tai no, tuo Jonna on kyllä sinkkunaisista ehkä arkisimman näköinen, mikä toisaalta selittää miten se lankesi Janneen. Aika samalla tasolla molemmat. 

Iiro taas... jätkä on 32, mutta näyttää vähintään nelikymppiseltä. Harri Moision puhe läheisriippuvuudesta Iiron kohdalla taitaa pitää täysin kutinsa. Ei parisuhdematskua ollenkaan. 

Miten muuten näyttää siltä, että ne on aina nuo jätkät jotka lähtee ensimmäisenä pettämään? Naisilla on sentään vähän yritystä, mutta monella varatulla miehellä näyttää lähtevän heti mopo keulimaan kun pääsee sinkkunaisten keskelle. Epätoivoista sakkia. 

Vierailija
476/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi somessa juorutaan nyt, että Juho ja Jöbis ei ole oikea pari? Nyt sanoisin ihan vahvalla vaistolla, että pskapuhetta. Musta tuntuu, että joku on keksinyt alkaa laittaa tuollaista juorua liikkeelle kun on aikanaan kuullut/päätellyt että joku pari jättää kesken.

Vierailija
477/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi Even castingprosessissa mukana oleminen selittää sen, että tästä on tullut kaikkien aikojen teinikausi.

Vierailija
478/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes voi kusta kaiken noin totaalisesti, että ekana iltana päätyy samaan sänkyyn toisen naisen kanssa?

Vierailija
479/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs varatuista naisista muuten tällä kaudella nukkuu parisängyssä? Siellähän ainakin tullaan teaserin mukaan panemaan.

Vierailija
480/6337 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kukaan ei videoklipeissä kehunut Tiiaa.