Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Ainahan saarella on joku "virallinen selostaja" valittu joka ei välttämättä itse edes tee mitään. En millään muista nimiä, mutta kolmoskaudella se oli se lyhyt brunetti. Neloskaudella selostusta hoiti se vähän pyöreämpi tummatukkainen lippismimmi. Sinkkumiesten puolella oliko nyt Jonte, joku tatuoitu lippispää kolmoskaudella ja nelosella varmaan seksinukke-Kurhinen tai se jäkälänsyöjä Santeri, en kyllä muista kunnolla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä se Janne muka jotenkin kivannäköinen? Minusta se vaikuttaa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin vässykältä, joka ei saa baarissa naista kovin helposti, mutta nyt kun oli ihania naisia vastassa ja ne oli myötämielisiä niin se oli vientiä. Jos kerrankin kaunis nainen esittää kiinnostunutta niin se on siinä sitten. Punakka finninaama ja sellainen löysän pulskea ja hömelö.
Extrassa oli vähän freesimmän näköinen.
Varmaan uusi emäntä stailannut paremmin stadin katukuvaan sopivaksi. Miehen saa kyllä pois junttilasta, muttei junttilaa miehestä
Tietääkö kukaan miten muut parit? Onko nykyään yhdessä?
Meiju ja Iiro tavanneet RMJ:ssä juhannuksena ja Iiro heinäkuussa vielä edellisen murunsa kanssa Ruisrockissa. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan saarella on joku "virallinen selostaja" valittu joka ei välttämättä itse edes tee mitään. En millään muista nimiä, mutta kolmoskaudella se oli se lyhyt brunetti. Neloskaudella selostusta hoiti se vähän pyöreämpi tummatukkainen lippismimmi. Sinkkumiesten puolella oliko nyt Jonte, joku tatuoitu lippispää kolmoskaudella ja nelosella varmaan seksinukke-Kurhinen tai se jäkälänsyöjä Santeri, en kyllä muista kunnolla :D
Mari ja Sani.
Iiro on kyllä loistava esimerkki ns. Instagram vs. reality -tyypistä :D
Vierailija kirjoitti:
Meiju ja Iiro tavanneet RMJ:ssä juhannuksena ja Iiro heinäkuussa vielä edellisen murunsa kanssa Ruisrockissa. Nice.
Iiro oli "tavallaan vapaa".
Miten ihmisillä on pokkaa lähteä tuollaiseen ohjelmaan, sitä en tule ikinä käsittämään! Esim. sinkku-Niina, joka uhosi panevansa kameroiden edessä. Mitä hänen vanhempansa mahtavat ajatella, ovat varmaan ylpeitä tyttärestään! Onneksi olin itse parikymppisenä niin ujo, etten ikinä olisi uskaltanut lähteä tuollaiseen mukaan. Silloin ei tosin ollut vielä kunnon nettiä, ei somea eikä paljon mitään tosi-tv:täkään, luojan kiitos.
Iiro on varmasti oikea unelmavävy, samoin Janne
Toi Iiro oksettaa mua.
Sinkkumiehet on tasokkaampia tänä vuonna? :)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun ihmiset luulee että tuo Taru-Tiina on jotenkin syvällisempi ja freshimpi kuin muut kun ei ole jäätäviä irtoripsiä. Tiedän tapauksen, rasittava ja kovaääninen. Käynyt intin, tehnyt järkkäri hommia ja pelaa amerikkalaista jalkapalloa. On siis vain valinnut eri tavan huomiohuorata. Viime vuonna oli edes vähän kiinnostavia naisia kaudella, nyt ei yhtään..
Inttiin mennään koska se on miesten mielestä siistiä, järkkärit on sama asia kun baarimikot- kaikkea pannaan ristiin ja amerikkalaisen jalkapallon pelaajat on 90% joko bi tai lesboja. Tiedän koska olen tehnyt näistä 2/3. TT on ihan sama kun nuo muut tyrkyt tyhjäpäät, eri naamio päällä.
Hohhoijaa. Vai että löytänyt ihan eri tavan huomiohuorata? Viestistäs paistaa naisviha: mitä nainen tekee tai jättää tekemättä, niin aina se on huomiohuoraamista. Otetaan esimerkiksi vaikka intti -> nainen ei mene inttiin; laiska prinsessa perse homeessa sohvalla ku nuoret miehet intissä! -> nainen menee inttiin: sinne se meni miesten perässä, vitsi mikä huera. Oisko sittenkin se, että jefu ja intti kiinnostaa aidosti TT:tä. Harva suostuisi tekemään ja harrastamaan noin fyysisiä juttuja vain miesten huomion takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jegu esitteli itsensä aksentilla?
Apua. Toi Jegu oli mun kanssa samalla yläasteella. Puhuu kyllä ihan kunnollista suomea ja ihmettelin samaa!
Se esitti tarkotuksella tyypillistä venäläistä. Ikään kuin vitsillä, jos sellaiset on tuttuja teille. Musta ihan hauska juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä se Janne muka jotenkin kivannäköinen? Minusta se vaikuttaa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin vässykältä, joka ei saa baarissa naista kovin helposti, mutta nyt kun oli ihania naisia vastassa ja ne oli myötämielisiä niin se oli vientiä. Jos kerrankin kaunis nainen esittää kiinnostunutta niin se on siinä sitten. Punakka finninaama ja sellainen löysän pulskea ja hömelö.
Extrassa oli vähän freesimmän näköinen.
Siellähän on meikkaajat ja kampaajat just tota varten.
Mut voisitteko te joilla on ruutu plussat varoittaa spoilereista kun tuutte tänne kommentoimaan?
*Spoiler*
Vaikka oon kattonu vaan yhden jakson tiiän et Janne ja Tiia lähtee saarelta ja Janne on sen Jonnan kaa nykyään.
Ei kovin kivaa. Haluisin lukea kommentteja täältä, mutta en halua spoilereita, kiitos!
Ens vuonna 30+ kausi, haen välittömästi mukaan. Saisitte nauttia hyvistä jerryistä, ja parin viikon ränni jorinoista, ja väitän että ihan hyvää viihdettä siellä tehtäis. En jähtis pienessä mielessänikään pettämään, koska mulla on kaikki mitä tarviin parisuhteessa, mut hauskanpidosta, juhlimisesta ja elämästästä nauttimisesta tykkään, ja seuraa tuolta löytyis siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista koomisinta tässä on se, että Jonna kuvittelee napanneensa jonkun todella saaliin. Hehe.
Oletteko koskaan miettineet, että yli puolella suomalaisista on silmälasit, mutta ei koskaan noilla reality-kilpailijoilla, oli formaatti mikä tahansa. Lisäksi pitää pystyä olemaan kirkkaassa auringonvalossa ilman aurinkolaseja.
4 jaksoa + ekstrat katsottuna. Tylsääkin tylsempää, en voi muuta sanoa. Jäljelle jääneet pariskunnat+ tuleva kierrätyspari eivät herätä juuri minkäänlaista mielenkiintoa. Tietää jo nyt, mitä tulee tapahtumaan.
Naissinkut ovat riettaita miestennielijöitä, jotka tietoisesti haluavat rikkoa pariskuntien suhteet. No, se tietty on pelin henki, tarjota houkutuksia.... Miessinkuista osa on komeita, mutta liikaa ns. herrasmiehiä. Pelkäämpä, että naisten puolen touhut enemmän nukuttavat kuin takaavat laaturealitya. Vilma tulee tietty sekoilemaan, mutta ketä sekään enää kiinnostaa. Vilma saattaa tulollaan rikkoa naisten muodostamaa ryhmädynamiikkaa, jolloin naiset sulkeutuvat entisestään.
Mutta viihteen ja vahingonilon vuoksi toivon olevani totaalisen väärässä!
Siis mitä!?, mä vasta nähny ekan jakson, mut lähteeks ne tiia ja janne kotiin? Luuliko ne että toi on joku muutaman viikon thaimaan loma missä vaa vähä relaxoidutaan, ja otetaan muutama drinksu. Jos tonne lähtee niin onhan siihen varauduttava, että kaikki ei mene niinkuin siinä ylen ruotsinkielisessä ohjelmassa. Just ton takia tonne kypsempää porukkaa, jotka osaavat suunnitella ja kösiytellä tekojensa vaikutuksen. Ja se, että lähdet ohjelmaan, otat tietoisen riskin että kaikki voi mennä päin persettä vaikka itse olisit ollut kunnolla. Siihen on varauduttava, sitä se elämä on, ei voi elää vaan tätä päivää, mitä teet tänään, voi vaikuttaa monen vuoden päähän.
Näinpä, kyllä se Jonnaakin tulee vielä pettämään. Tiaa edeltävässäkin suhteessa petti mennen tullen.