Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen Kurosjankkaajia tähän ketjuun nyt yhtäkkiä ilmestyi?
Minä olen tuo yksi jankkaaja ja ihmettelen, miksi formaatin moraalittomuus kaadetaan nyt yhtäkkiä Kurosen "ammattitaidottomuuden" syyksi. Väkisinkin tulee mieleen, että Juuso täällä nyt valittaa, kun ei Kurosesta tullutkaan hänen bestiksensä.
Minäkin olen yksi jankkaaja aka keskusteluun osallistuja. Jos Juuso on 40+-nainen, joka asuu pk-seudun ulkopuolella, niin sitten varmaan Juuso täällä valittaa.
Itse tosin en puhu formaatin moraalittomuudesta, vaan yksinomaan limaisesta Kurosesta, joka koittaa olla kovakin kulmien kingi ja parisuhdesaarnaaja.
Jos Kurosen on tarkoitus olla yksinomaan limainen juontaja, niin sittenhän suutari voisi pysyä lestissään ja jättää kokonaan väliin kornit ja kuluneet parisuhdekommentit sekä teennäiset piikit ja antaa ihmisten ihan itse hoidella suhteensa. Tällöin ongelmaa ei olisi. Ei muuta kuin "haluatko nähdä videon? Okei, haluat, paina play" ja sitten seuraava.
Limaisuus on omassa päässäsi.
Kulmien kingiys ja parisuhdesaarnat KUULUVAT FORMAATTIIN. Mikä tässä on nyt näin vaikeaa? Sen Maaret Kallionko tähän nyt haluat? Mikset katso Ensitreffit alttarilla- tai Vieraissa- ohjelmia, jos tämä formaatti ei miellytä?
Kerroin jo aiemmin, että oma ajattelutapani ei lähde siitä, että "tämä kuuluu formaattiin, niinpä sitä ei voi kritisoida". Totta kai voi. En tiedä, miksi joku ajattelee niin, että _ei_ voi. Mikään ei estä parantamasta formaattia.
Limaisuus lienee sitten aika monen päässä.
Katson toki EA:ta.
Kannattaa ehkä huomioida, että ihmisillä on oikeus erilaisiin näkemyksiin. Turha niistä on täällä paasata, että tyhmiä ovat ja ihmiset ajattelevat väärin.
Ja tässäkin mielestäni ihan selkeästi kritisoidaan formaattia. Näitä kommentteja on tässä nyt sivutolkulla.
...johtuen ehkä pitkälti siitä, että sinä haluat yhdistää juontajan itse siihen formaattiin ja sanot koko ajan, että formaatin takia juontajan on pakko toimia niin ja näin. Jolloin on pakko ottaa lähtökohdaksi se, että selvä, fiksataan formaattia, jos kerran juontaja ei voi fiksata itse omia sanavalintojaan ja puheitaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin sadannen kerran: kukaan ei ole kieltänyt kritisoimasta formaattia. On vain sanottu, että Kuronen on syytön formaatin luonteeseen. Miten tyhmä pitää olla, ettei vieläkään tajua?
Saako olla sitä mieltä että Kuronen on huono juontaja ja formaatti on ala-arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin sadannen kerran: kukaan ei ole kieltänyt kritisoimasta formaattia. On vain sanottu, että Kuronen on syytön formaatin luonteeseen. Miten tyhmä pitää olla, ettei vieläkään tajua?
Saako olla sitä mieltä että Kuronen on huono juontaja ja formaatti on ala-arvoinen?
Tottakai saa olla sitä mieltä. Mutta juontajan huonouden syy ei ole minulle vieläkään auennut. Tässä on nyt selitettty, miten hän kiusaa osallistujia ja parhaalla tahdollakaan en ymmärrä, miten se olisi Kurosen syy eikä formaatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän täällä just on, kun täällä ei selvästikään saa olla kumpaakaan mieltä noista ilman ruudinkestäviä argumentteja! :D En tajua, miksi täällä olisi jotenkin tilivelvollinen siitä, jos ei diggaa juontajaa. Moni ei tykkää Sara Siepistäkään vai Vappu Pimiästä ja heidän hekotteluistaan tai muista puheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Juho ja sinkku-Venla nähty pari viikkoa sitten kaulailemassa Tampereen kaduilla :O
Luin samaa. Lähteenä Diili-Miisa ja se on sen oloinen ihminen, että tuskin keksii omasta päästään tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen Kurosjankkaajia tähän ketjuun nyt yhtäkkiä ilmestyi?
Minä olen tuo yksi jankkaaja ja ihmettelen, miksi formaatin moraalittomuus kaadetaan nyt yhtäkkiä Kurosen "ammattitaidottomuuden" syyksi. Väkisinkin tulee mieleen, että Juuso täällä nyt valittaa, kun ei Kurosesta tullutkaan hänen bestiksensä.
Minäkin olen yksi jankkaaja aka keskusteluun osallistuja. Jos Juuso on 40+-nainen, joka asuu pk-seudun ulkopuolella, niin sitten varmaan Juuso täällä valittaa.
Itse tosin en puhu formaatin moraalittomuudesta, vaan yksinomaan limaisesta Kurosesta, joka koittaa olla kovakin kulmien kingi ja parisuhdesaarnaaja.
Jos Kurosen on tarkoitus olla yksinomaan limainen juontaja, niin sittenhän suutari voisi pysyä lestissään ja jättää kokonaan väliin kornit ja kuluneet parisuhdekommentit sekä teennäiset piikit ja antaa ihmisten ihan itse hoidella suhteensa. Tällöin ongelmaa ei olisi. Ei muuta kuin "haluatko nähdä videon? Okei, haluat, paina play" ja sitten seuraava.
Limaisuus on omassa päässäsi.
Kulmien kingiys ja parisuhdesaarnat KUULUVAT FORMAATTIIN. Mikä tässä on nyt näin vaikeaa? Sen Maaret Kallionko tähän nyt haluat? Mikset katso Ensitreffit alttarilla- tai Vieraissa- ohjelmia, jos tämä formaatti ei miellytä?
Kerroin jo aiemmin, että oma ajattelutapani ei lähde siitä, että "tämä kuuluu formaattiin, niinpä sitä ei voi kritisoida". Totta kai voi. En tiedä, miksi joku ajattelee niin, että _ei_ voi. Mikään ei estä parantamasta formaattia.
Limaisuus lienee sitten aika monen päässä.
Katson toki EA:ta.
Kannattaa ehkä huomioida, että ihmisillä on oikeus erilaisiin näkemyksiin. Turha niistä on täällä paasata, että tyhmiä ovat ja ihmiset ajattelevat väärin.
Ja tässäkin mielestäni ihan selkeästi kritisoidaan formaattia. Näitä kommentteja on tässä nyt sivutolkulla.
...johtuen ehkä pitkälti siitä, että sinä haluat yhdistää juontajan itse siihen formaattiin ja sanot koko ajan, että formaatin takia juontajan on pakko toimia niin ja näin. Jolloin on pakko ottaa lähtökohdaksi se, että selvä, fiksataan formaattia, jos kerran juontaja ei voi fiksata itse omia sanavalintojaan ja puheitaan.
Minkä minä sille voin, että ohjelmaformaattiin kuuluu iltanuotio, jonka tarkoitus on herättää epäilyksiä ja nostaa draamaa. Juontaja on vain yksi osa sitä kuviota. Etkö hoksaa, että ne videotkin tehdään ihan tarkoituksella näyttämään pahemmilta kuin ne tilanteet oikeasti ovat? Eikö silloin ole ihan selkeää, että se KUULUU FORMAATTIIN? Ihan samalla tavalla se juontajan käytös KUULUU FORMAATTIIN? Mikä järki olisi tehdä iltanuotiolla sellainen provosoiva video, mutta juontaja vesittäisi koko homman jauhamalla mukavia liibalaaboja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän täällä just on, kun täällä ei selvästikään saa olla kumpaakaan mieltä noista ilman ruudinkestäviä argumentteja! :D En tajua, miksi täällä olisi jotenkin tilivelvollinen siitä, jos ei diggaa juontajaa. Moni ei tykkää Sara Siepistäkään vai Vappu Pimiästä ja heidän hekotteluistaan tai muista puheistaan.
Niin. Ihmisethän eivät näköjään ymmärrä, mikä ero on suoralla haukkumisella ja sillä, että ei nyt vain pidä. On ihan eri asia sanoa, ettei nyt hirveästi fanita juontajaa kuin että hän on limainen ällö kuolaava setämies ja täydellisen ammattitaidoton.
Mitähän teinejä täällä keskustelee, kun näin yksinkertainen asia on näin vaikea.
Suomen versiossa kaikki vain on jotenkin niin rumaa. Osallistujat ovat rumia sisältäpäin, treffipaikat ovat rumia, puhe- ja vaatetyylit ovat rumia, Kurosen tapa puhua osallistujille on rumaa, ihmisten käyttäytyminen on todella rumaa ja puheenaiheet ovat rumia. Kaikki vain on yksinkertaisesti jotenkin inhottavaa ja epäsiistiä. Eikö suomalaisilla ole taitoa tehdä kaunista, sivistynyttä ja fiksua realityä?
Ja usko tai älä, minä en kyllä hyväksy Siepinkään haukkumista. Olen ihan samalla tavalla jankuttanut hänenkin haukkujiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen versiossa kaikki vain on jotenkin niin rumaa. Osallistujat ovat rumia sisältäpäin, treffipaikat ovat rumia, puhe- ja vaatetyylit ovat rumia, Kurosen tapa puhua osallistujille on rumaa, ihmisten käyttäytyminen on todella rumaa ja puheenaiheet ovat rumia. Kaikki vain on yksinkertaisesti jotenkin inhottavaa ja epäsiistiä. Eikö suomalaisilla ole taitoa tehdä kaunista, sivistynyttä ja fiksua realityä?
Herranjumala! Telkkarista tuuttaa realityä 24/7, mutta on ihan pakko vahdata temppareita, vaikka se on niin hirveän rumaa. :D Ja tottakai on Kurosen syy, että osallistujatkin ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ihmisethän eivät näköjään ymmärrä, mikä ero on suoralla haukkumisella ja sillä, että ei nyt vain pidä. On ihan eri asia sanoa, ettei nyt hirveästi fanita juontajaa kuin että hän on limainen ällö kuolaava setämies ja täydellisen ammattitaidoton.
Mitähän teinejä täällä keskustelee, kun näin yksinkertainen asia on näin vaikea.
No jaa, kumpikin on mielipiteeksi mielestäni ihan ok - siksihän se mielipide ja mielikuva on. En mä nyt tiedä, miksi täällä ei saisi sanoa, että joku on ällö setämies tai ei ole omiin silmiin hyvä juontaja. Ei tämä nyt aiemminkaan ihan mikään tieteellisin keskustelupaikka ole ollut, eikä kaikkia asioita voi eikä tarvitsekaan perustella oppikirja kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kumpikin on mielipiteeksi mielestäni ihan ok - siksihän se mielipide ja mielikuva on. En mä nyt tiedä, miksi täällä ei saisi sanoa, että joku on ällö setämies tai ei ole omiin silmiin hyvä juontaja. Ei tämä nyt aiemminkaan ihan mikään tieteellisin keskustelupaikka ole ollut, eikä kaikkia asioita voi eikä tarvitsekaan perustella oppikirja kädessä.
No ehkä sinä sitten voit ensi kaudella mennä näyttämään, miten se juontaminen oikeaoppisesti tehdään. Sinulla taitaa ammattitaitoa olla reilun kymmenen vuoden ajalta, jos olet Kurosta kokeneempi. Jännä nähdä, miten sinä homman hoidat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sinä sitten voit ensi kaudella mennä näyttämään, miten se juontaminen oikeaoppisesti tehdään. Sinulla taitaa ammattitaitoa olla reilun kymmenen vuoden ajalta, jos olet Kurosta kokeneempi. Jännä nähdä, miten sinä homman hoidat.
Heh. Ei saisi minua kirveelläkään a) juontohommiin eikä b) TI:hin. Eikä varmaan kommentoijista montaa muutakaan, mutta eipä tuo kommentointioikeutta poista.
Vähitellen alkaa kerrankin tulla mieleen, että onko tänne mahdollisesti eksynyt Sami Kuronen tai joku hänen kaverinsa paikalle, vaikka inhoan näitä ihmisten vainoharhaisia heittoja.
Jankkaajat vaihtakaa jo levyä, kiitos.
Jännä muuten, että juontajan pitäisi olla ammattitaitoisempi, mutta kuitenkaan ei saisi olla yhtä vanha kuin Kuronen. Mitenköhän joku parikymppinen olisi ammattitaitoisempi juontajana?
Vierailija kirjoitti:
Jankkaajat vaihtakaa jo levyä, kiitos.
Etkös sä voi itse heittää jonkin uuden aiheen tulille?
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten, että juontajan pitäisi olla ammattitaitoisempi, mutta kuitenkaan ei saisi olla yhtä vanha kuin Kuronen. Mitenköhän joku parikymppinen olisi ammattitaitoisempi juontajana?
No aika helpostikin, ainakin jos olisi esim. noin 25-vuotias. Siinä ajassa ehtinyt kirjoittaa ylioppilaaksi, käydä teatterikorkean tai opiskella yliopistossa tai amk:ssa vaikkapa viestintää. Eihän myöskään muodollista koulutusta tarvitse välttämättä olla, kun voi olla muuten hyvä työssään.
Ihan mielenkiintoista olisi nähdä tällaisessa ohjelmassa vaikkapa Jenny Lehtinen tmv., joskin hän olisi vähän vanhempi. Ei varmasti lähtisi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmista huolimatta asian ytimessä. Ei ole, koska suomalaiset ovat juntteja.
En tiedä, millaista juontajaa sinä ohjelmaan toivot, jos hän ei puhu mitään. Eihän hän nytkään kovin paljon äänessä ole. Pari kysymystä esittää jokaiselle iltanuotiolla eikä mitään monologeja siinä pidä. Enkä tiedä, millaista formaattia sinä toivot, jos haluat, että juontaja olisikin iltanuotiolla ystävällinen ja ymmärtävä "kaikkien kaveri" ja selittelisi videoita tyyliin "olihan tuo video aika paha, mutta muista että se on liioiteltu, ei se oikeasti noin mennyt, kaikki on hyvin".
Jos jätetään sitten pois tämä, miten paljon juontaja saa puhua, mikä muu hänestä mielestäsi tekee ällön ja epäammattimaisen? Muu kuin ikä?