Kamalin matkakohde, jossa olet käynyt?
Minne et menisi enää koskaan uudestaan? Voi olla Suomessa tai ulkomailla, ja voi olla joko kaupunki, maa, hotelli, ihan mikä tahansa.
Kävin kääntymässä Napolissa välipysähdyksenä matkalla muualle, ja en kyllä varmaan maksaisi uudestaan siitä. Todella turvaton olo ja kauniiden rakennusten lisäksi iso osa taloista oli aidosti purkuvalmiita, siis sellaisia todellakin, että ulkokuoretkin on rapistunut pois, eli ei ole kuin surulliset rauniot jäljellä. Kallista, en tiedä miksi.
Kommentit (92)
No monta on sellaista mihin ei tartte toiste mennä, vaikka eivät nyt niin kamalia olleetkaan. Esim. Riika, Tunisia yleensäkin, Bulgaria
Vierailija kirjoitti:
No monta on sellaista mihin ei tartte toiste mennä, vaikka eivät nyt niin kamalia olleetkaan. Esim. Riika, Tunisia yleensäkin, Bulgaria
Bulgariasta olen kuullut hyvääkin. Oliko joku tietty paikka tai syy jonka takia et oikein innostunut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et menisi Bulgariaan uudestaan? Mielestäni se oli kiva maa ainakin kesällä 1979.
En menisi enää yksin Istanbuliin, oli turvaton olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulgariasta olen kuullut hyvääkin. Oliko joku tietty paikka tai syy jonka takia et oikein innostunut?
Oltiin sellaisessa paikassa kuin Sveti Konstantin ja ei vaan jotenkin ollut mun paikka. Rannalle kun meni, jokin levä tms. haisi ihan hirveälle ja rojua oli vaikka millä mitalla. Ennemmin kokeilen uusia paikkoja, kuin menen tuonne uudelleen, vaikka itse hotelli ja sen alue oli kiva
Seinäjoki ja Joroinen. Persläpiä kumpikin, vähän erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Heset
Helsingissä vuosikaudet asuneena allekirjoitan tämän. Tosin asuin tietysti opiskelijana ja aikuisen uraa aloittelevan aika eri elämää kuin joku keskiluokkainen tai varakas siellä hienommilla alueilla, mutta en koskaan tajunnut sitä viehätystä. Satamat näkee kerran, parilla torilla käväisee, jotkut kahvilat koluaa läpi ja ehkä jossain konsertissa käy, niin eiköhän se ollut aika lailla siinä. Mutta tietysti siihen vaikuttaa sekin, että en ole ehkä kaupunkilaisluonne ollut koskaan, eli en osaa arvostaa. Monet varmasti tykkää, ja varsinkin jos sitä rahaa löytyy ja sieltä pääsee usein hermolomalle muualle.
Venäjä. EIpä minulla ollut siihen mitään sanomista silloin, taisin olla kuusi-vuotias.
Tampere, ihmiset ulostivat tammerkosken rannalla
Vierailija kirjoitti:
Tampere, ihmiset ulostivat tammerkosken rannalla
Mitäpä tähän lisäämään. Eihän tuo asiallista ole.
Vierailija kirjoitti:
Heset
Mäkkärit käy?
- Venetsia kesällä, haisee todella pahalle ja on täynnä ihmisiä.
- Intian keskiosat, ovat likaisia ja savuisia sekä ulosteita on joka puolella.
- Marseille kesällä, haiseva ja roskat kapeilla kaduilla ja rottia perässä.
En haluaisi Norjan vuorille toista kertaa suksilla. Luokkaretki oli sen verran haastava ja outo. Samoin Lappi, eräistä syistä.
Bulgaria, Sunny Beach 1990-luvun lopulla.
Marokko Tanger, ei ole yksin matkustavan vaaleahiuksisen naisen paikka vierailla.
Belgrad