Olkaa tarkkoja miesten kanssa! Valehtelevat minkä kerkeävät treffisivuilla
Mies jota tapasin huijasi törkeästi olevansa töissä.
Olikin 9€/ pv kuntouttavassa ja työmarkkimatuella..
En tosiaan ollut rahan perässä, mutta olisin tarvinut puolisolta taloudellista tukea.
N29
Kommentit (39)
Naiset sen sijaan puhuvat pelkkää totuutta.
Varsinkin ilmoitettu paino pitää poikkeuksetta paikkansa.
Ottakaa naiset minuun yhteyttä. Minä kerron kaiken rehellisesti, aivan kaiken ja ihan päin näköä, toki kahden kesken. Tarvittaessa ja usein jopa kysymättä. Sitten te kuitenkin lähdette kaikki karkuun.
Joo sama juttu mulla. Miehelllä oli hieno bmw, mutta jätti kertomatta, että on lainassa kaverillla.
Ö mappiin meni ex säätöihin.
N26
Vierailija kirjoitti:
Joo sama juttu mulla. Miehelllä oli hieno bmw, mutta jätti kertomatta, että on lainassa kaverillla.
Ö mappiin meni ex säätöihin.
N26
*Kaverilta
Kerran yks äijä tuli treffeille ja anto ymmärtää, että on varakas. Tarjosi illan, mutta jätti kertomatta, että meni melkein koko tilli tyhjäksi. Kelan päivärahoilla.
Nauretaan vieläkin kavereiden kanssa paskasta naurua tuolle tyypille.
-nainen 28
Vierailija kirjoitti:
Kerran yks äijä tuli treffeille ja anto ymmärtää, että on varakas. Tarjosi illan, mutta jätti kertomatta, että meni melkein koko tilli tyhjäksi. Kelan päivärahoilla.
Nauretaan vieläkin kavereiden kanssa paskasta naurua tuolle tyypille.
-nainen 28
Kaiken kukkuraksi toi luuseri myönsi sen itse, kun riidellessä itki rahojaan..
-sama
Naiset valehtelee enemmän. Kuvatkin muokattuja.
Noita on nähty. Meillä kanssa yks impesille tyhjensi tilinsä *illun toivossa. Tyttö porukalla ostettiin drinkkejä hänen laskuun.
N23
Miehen ilmoittamasta pituudesta voi suoraan vähentää ainakin sen 5cm niin ollaan lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Noita on nähty. Meillä kanssa yks impesille tyhjensi tilinsä *illun toivossa. Tyttö porukalla ostettiin drinkkejä hänen laskuun.
N23
🤣 Noi jotkuu oikeesti niin kuutamolla.
Että vo su taas rahaa kerjäämässä...
Monta kertaa saanut typerältä tytöltä pillua ihan vaan valehtelemalla 😂 jätkien kanssa naurettu monesti miten helpolla irtoaa kun valehtelee olevansa varakas. Paras oli kerran kun yksi esitti ulkomaalaista ja kyllähän se irtos 🤣
Naisilta saa persettä todella helposti ilman valehteluakin. Kaikilta ei lähe mut aina löytyy se joku täyttämään viikon tarpeet.
Provot ne vain huononevat päivä päivältä.
Ai nytkö tapailutyyppi onkin jo puoliso :D
Olisit tarvinnut puolisolta taloudellista tukea. Olithan sä rahan perässä.
Työn kuvan kertoi oikein, mutta antoi ymmärtää, että saa palkkaa. No palkka olikin työmarkkinnatuki ja 9€ päivä lisä.
Ap