Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
3761/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Vilmalla ja Juusolla kavereita?

Vierailija
3762/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on erikoista miten Fannia arvostellaan täällä siitä että tekee juuri sen mihin se on palkattu, toki sänkyyn asti ei tarvitse mennä.

Ja tuo että harrastaa seksiä vaikkei ole kiinnostunut, noh kyllähän ihmiset harrastaa yhden illan juttujakin ihan tuntemattomien kanssa, ei siihen seksiin tunteita aina tarvitse.

Ihan oikein Juholle että jää kokonaan yksin kun meni suhteensa itse pilaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ku Joonas sanoo Vilmalle ilmeisesti suorat sanat sen huomionkipeydestä! Ainaki ennakkoklipin perusteella.

Mikä siinä on ihanaa että ollaan töykeitä ja puhutaan rumasti?

Joonashan on itsekin ruolla jo toista kertaa ja nimenomaan huomionkipeyttään ja

julkisuushakuisuuttaan, on harmissaan kun ei päässytkään pääosaan.

Vierailija
3764/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä noita koiranpalleroita! Ihanat hauvat samoili bileissäkin miesten puolella. Yks heilutti onnellisena häntää, ja toinen (sama?) katseli ihmeissään rivissä seisovia tyttöjä. 

Vierailija
3765/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on erikoista miten Fannia arvostellaan täällä siitä että tekee juuri sen mihin se on palkattu, toki sänkyyn asti ei tarvitse mennä.

Ja tuo että harrastaa seksiä vaikkei ole kiinnostunut, noh kyllähän ihmiset harrastaa yhden illan juttujakin ihan tuntemattomien kanssa, ei siihen seksiin tunteita aina tarvitse.

Eikös Juho ole itse ollut koko ajan aloitteellinen harrastamaan seksiä ja nimenomaan Fannin kanssa. Ihastunut Fanniin varmaankin on, että sikäli paska temppu Fannilta. Mutta, ken leikkiin lähtee...

Vierailija
3766/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arsenikko kirjoitti:

Ei taida yllättää ketään, että Iiro on automyyjä. Jobbaa käytettyjä luxus-autoja.

Siis oli.

Iiro on ollut automyyjä vuosia sitten.

Ei ole enää.

Pyörittää omia yrityksiään nykyisin.

Vierailija
3767/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, toi Joonas on ällöttävä. Haukkuu toista huomiohu*raks ja on itsekin tuolla toista kertaa!! Sillä ei oo mitään varaa sanoo. Sitten vielä kehtaa hölistä, miten Vilma nyt käyttäytyy niinku hän haluaa Vilman käyttäytyvän.

Omasta mielestäni taas muuten noissa sanomisissa ei ollut mitään pahaa, hänhän erikseen kysyi luvankin puheisiin, ja tuntevat Vilman kanssa varmasti jonkin verran kuitenkin. MUTTA kun hän EI sanonut huomiohu*raksi, vaan hän nimenomaan sanoi huomionhakuiseksi hu*raksi, joka on AIVAN eri asia. Edellinen on yleinen käsite huomionhakuiselle ihmiselle, kun taas jälkimmäisellä hän puhutteli selvästi Vilmaa huomionhakuiseksi naiseksi, joka on prostituoitu tai joka katukielessä harrastaa seksiä monen eri miehen kanssa. Ei ole tarkoituksena halkoa hiuksia, mutta näissä on selkeä sävy- ja painotusero.

Vierailija
3768/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas et häiritsee toi Vilman takkupesän keltasuuså

Samaa kattellu

Itseäni häiritsee se että kaikilla ilmeisesti pitäisi olla joku valkoharmaa Fanolalla ylitaitettu tukka, joka oikeasti sopii aika harvalle ja on nykyään jo ihan out?

Vierailija
3769/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Tässä näkee taas tämän kaksinaismoralismin: jos mies panee ilman tunteita, on se ihan normaalia ja ymmärrettävää, koska voihan sitä seksiä haluta ilman tunteitakin. Mutta jos nainen tekee samaa, on nainen maksullinen, huono nainen jne. Naisen pitää aina olla korviaan myöten rakastunut, pihdata se puoli vuotta ja odottaa mielellään papin aameneen saakka ennen kuin saa edes miettiä seksiä. Naisen pitää olla puhtoinen ja neitseellinen, seksissä pitää olla vahvat tunteet mukana. Ei vaan miehellä. Mies saa panna jopa omasta mielestään vastenmielistä naista, koska hei, on se reikä rinkelilläkin ja miehellä halut kaikesta huolimatta!

Vierailija
3770/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella Jonna vedätti Eliasta samalla tavalla. Tässä kai sama kuvio meneillään.

Vierailija
3771/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä mitä kommentteja :D Itse pidän Fannin toimintaa tosi kyseenalasena mutta en todellakaan siksi, ettei nainen saisi harrastaa seksiä ilman tunteita. Kukaan täällä ei ole sanonut, että pitäisi olla rakastunut toiseen voidakseen naida, mutta se että ei kunnioita toista millään lailla ja ainoa syy seksille on toisen parisuhteen rikkominen (ei esim. oma nautinto tai kiva kokemus) on vaan OUTOA.

Ihan yhtä idioottina pitäisin miestä, joka vikittelisi jotain naista (josta ei ole yhtään kiinnostunut) vain siksi, että saa tämän eroamaan kumppanistaan.

Vierailija
3772/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella Jonna vedätti Eliasta samalla tavalla. Tässä kai sama kuvio meneillään.

Vaikka tosiasiassa Jonnalla oli kyllä varmasti jotain tunteita Eliasta kohtaan (muistelkaa esim. niitä itkeskelyjä 24-deittien päätteeksi). Kun Elias ei ollut kiinnostunut jatkamaan hänen vaan Vilman kanssa, oli helppo alkaa selittään ”joo tää oli mulle vaan pelkkää peliä” -shaibaa.

Vierailija
3773/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...minkä takia kuvio onkin erityisen naurettava, kun perustuu matkimiseen.

Tosin, itse en usko hetkeäkään, etteikö Jonna olisi viime vuonna ollut kiinnostunut Eliaksesta, mutta olihan se varsinkin ryhmäpaineen alla coolimpaa sanoa, että nääh, mitäs tässä, ei kiinnosta. 

Vierailija
3774/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä mitä kommentteja :D Itse pidän Fannin toimintaa tosi kyseenalasena mutta en todellakaan siksi, ettei nainen saisi harrastaa seksiä ilman tunteita. Kukaan täällä ei ole sanonut, että pitäisi olla rakastunut toiseen voidakseen naida, mutta se että ei kunnioita toista millään lailla ja ainoa syy seksille on toisen parisuhteen rikkominen (ei esim. oma nautinto tai kiva kokemus) on vaan OUTOA.

Ihan yhtä idioottina pitäisin miestä, joka vikittelisi jotain naista (josta ei ole yhtään kiinnostunut) vain siksi, että saa tämän eroamaan kumppanistaan.

Tuleeko sinulle yllätyksenä se, että sitä nuo sinkut ovat tuolla tekemässä? Koettelemassa parisuhdetta, testaamassa että pystyykö se toinen osapuoli olemaan uskollinen, vai pettääkö heti tilaisuuden tullen? Sitähän se Fannikin tuolla testaa, Juho ihan itse pilaa oman parisuhteensa. Ei siitä Fannia tarvitse syyttää. Ei Juho ole mikään holhottava reppana pikkupoika, joka ei muka tajua mitä tekee, herranen aika sentään. Juho on aikuinen mies ja pettää puolisoaan, koska saa siihen tilaisuuden. Siitä tässä on kyse.

Kumman paljon täällä löytyy ymmärtäjiä ja Juhon säälijöitä, vaikka Juho on tuossa ainut osapuoli joka pettää. Fanni ei ole velkaa kenellekään mitään vaan tekee juuri sen, mitä tuon ohjelman konseptiin kuuluukin: viettelee varattuja. Juho on itse varattu ja ihan itse tekee sen päätöksen, että haluaa harrastaa seksiä Fannin kanssa parisuhteestaan huolimatta. Juho on lämmitellyt Fannia sänkypuuhiin ihan alusta lähtien!

Vierailija
3775/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä Rebecca on?

Vierailija
3776/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Tässä näkee taas tämän kaksinaismoralismin: jos mies panee ilman tunteita, on se ihan normaalia ja ymmärrettävää, koska voihan sitä seksiä haluta ilman tunteitakin. Mutta jos nainen tekee samaa, on nainen maksullinen, huono nainen jne. Naisen pitää aina olla korviaan myöten rakastunut, pihdata se puoli vuotta ja odottaa mielellään papin aameneen saakka ennen kuin saa edes miettiä seksiä. Naisen pitää olla puhtoinen ja neitseellinen, seksissä pitää olla vahvat tunteet mukana. Ei vaan miehellä. Mies saa panna jopa omasta mielestään vastenmielistä naista, koska hei, on se reikä rinkelilläkin ja miehellä halut kaikesta huolimatta!

Nääh, eipä tässä nyt tunnu olevan kyse mistään sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Ehkä porukan mielestä kannattais vaan lähtökohtaisesti kunnioittaa seksikumppaneitaan, oli sitten mies, nainen tai mikä hyvänsä. Fanni ei sitä tehnyt.

Vierailija
3777/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Vilmasta. Vaikka onkin huomionhakuinen niin hän silti vaikuttaa hyvältä ihmiseltä <3

Vierailija
3778/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää nuoret juovat joka tapauksessa, oli ulkomailla tai suomessa. Naamasta ja kropassa näkyy kyl nopeesti jos oikein hyvin juoma maistuu, näkee ohjelmassa miten bodatut jätkät ja myös tytöt ovat tässä vaiheessa ohjelmaa kun muisto entisestään, nestettä naama ja kroppa täynnä. Harvassa on ne vkloput millon ei paarin ovet käy, muistan itse tuon ikäisenä että joka vkloppu mentiin baariin muita nuoria tapaamaan ja tietysti juomaan. Se tästä ohjelmassa varmasti koukuttaa kun tulee jonkunlainen aikamatka niihin omiin kotibile aikoihin, vaikka ne oli kyl aika rauhallisia, mut oli hyviä ystäviä paljon, ja oli tosi hauskaa. Nyt taas tulee reissailtua ja siellä ainoastaan vähän juhlittua, niin tää ohjelma tarjoo taas niitä fiiliksiä mulle.

Siis miten nämä jätkät sitten olisivat bodattuja, jos kotimaassakin juovat koko ajan? 

Niin sillä että juot joka vkloppu, ja sillä että juot joka toinen ilta känniit on ihan törkee ero. Tuolla ralli jatkunu jo kohta pari viikkoo, ja viel se että noi tyypit on ollu tuol ehkä viikon ennen kuvauksia, niin näkyy kyllä ulospäin. Katso huviksee miltä nää näyttää ohjelman lopussa. Olen tehny saman huomion jo aikaisempina kausina, mut nyt tuli toi suttusuus täällä puheeks.

Vierailija
3779/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi, kuka tämä täällä palstoilla paljon puhuttu Iiron uusi Rebecca on?

Vierailija
3780/6337 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot suhteet ja liitot tulee teille kun miehet itsekin myöntävät haluavansa vain panoja ja puhuvat juuri Iiiro-tyylillä naisista. Miehet itsekin sanovat että totta se on, joten ihan turha nillittää yleistämisestä. Miehethän ne yleistävät ja alentavat naisia koko ajan. Miten ihmeessä jaksatte vaihtaa nimiänne näiden sarjanaijien takia? Herätys :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä