Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
3221/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisö voisi antaa pisteitä mobiilisovelluksen ja eniten pisteitä saanut saisi kolmen vartin leijonapullon ja pääsisi juomaan sen yksin huoneessaan.

Vierailija
3222/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun extrassa kaikki kierteli sitä Jonnan "vähän panin" -juttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsellut temppareita ekasta tuotantokaudesta tähän päivään saakka ja lisäksi lueskelen innokkaasti sarjaan liittyviä keskusteluja ja twitter kommentteja. Tämän kauden aikana oon kuitenkin alkanut kriiseilemään ohjelman katselemiseen ja sen tekemiseen liittyvien eettisten kysymysten kanssa. Olenko ainoa?

Siis ensinnäkin miksi pitää kuvata just Thaimaassa? Eikö lähempänäkin vois?

Toisekseen, sarjassa kuvataan kun (nuoret) ihmiset vetää alkoholia pari viikkoa putkeen ja toiset välillä ihan sammumispisteeseen (eli alkoholimyrkytykseen) saakka ja sitä pidetään täysin normaalina.

Onko tällaisen tv:ssä esittäminen aivan oikein?

Vierailija
3224/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän suli ku Atso sano ruutu+ iltanuotiossa, et mulla on nyt korvattu olo.

Kun siis Lotta ikäänkuin on korvannu Atson Paavolla.

Raukka <3 Mää en uskonu et voi kokea näin suurta sympatiaa TIS-osallistuja kohtaan :D

Siellä ei varmaan koskaan ole myöskään ollut noin sympaattista ja järkevää tyyppiä.

Todellakin samaa mieltä, tosin kolmos kauden Sonja oli varatuista naisista vähän vastaava, sympaattinen ja järkevä.

Musta on tosi harmi, ettei Lotta tunnu tajuavan millainen kultakimpale sillä on käsissään vaan höpisee tuolla vaan kuinka joku parinpäiväntuttu Paavokin nyt kiinnostaa niin paljon, että kokee sen jo uhkana parisuhteelleen.  

Vierailija
3225/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temptation Island Adults Only versio, jossa vakavasti alkoholisoituneet 50+ kilpailijat etsisivät piilotettuja alkoholipulloja temmparitalosta ja sitä ympäröivästä maastosta. Löydettäviä pulloja olisi ilta illalta vähemmän ja niistä käytäisiin kova kisa.

Tai 80+ eläkeläisversio jossa Vilho ja Einari tappelee siitä kumpi saa rollaattorin ja nitrot, ja käydä vähän puristamassa Tellervon pyllyä.

Vierailija
3226/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Laukan opit ei nyt oikein pysynytkään iiron mielessä.

Vierailija
3227/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kirjoitti:

Oon katsellut temppareita ekasta tuotantokaudesta tähän päivään saakka ja lisäksi lueskelen innokkaasti sarjaan liittyviä keskusteluja ja twitter kommentteja. Tämän kauden aikana oon kuitenkin alkanut kriiseilemään ohjelman katselemiseen ja sen tekemiseen liittyvien eettisten kysymysten kanssa. Olenko ainoa?

Toisekseen, sarjassa kuvataan kun (nuoret) ihmiset vetää alkoholia pari viikkoa putkeen ja toiset välillä ihan sammumispisteeseen (eli alkoholimyrkytykseen) saakka ja sitä pidetään täysin normaalina.

Pakko olla joku paikka, jossa tuotantokustannukset ovat edulliset.

Halvempaa mennä Thaimaahan kuin kuvata sarja vaikka Suomen Lapissa - näin esimerkkinä, ei porukka Lapissa käyttäytyis samalla tavalla kuin jossa eksoottisessa paikassa.

Vierailija
3228/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että sillä kaukomailla olemisella on oikeasti vähän psykologinen vaikutus, että kun ollaan niin kaukana arjesta niin vaikka "vähän panisi" niin se jää sinne merten taakse. Laitapa sama jengi Hankoon niin siellä ei tapahdu mitään.

Vierailija
3229/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla joku paikka, jossa tuotantokustannukset ovat edulliset.

Halvempaa mennä Thaimaahan kuin kuvata sarja vaikka Suomen Lapissa - näin esimerkkinä, ei porukka Lapissa käyttäytyis samalla tavalla kuin jossa eksoottisessa paikassa.

Hankeen paleltuminen olisi riskinä Lapissa noilla juomatavoilla. Kotkan rankki seuraavaksi kuvauspaikaksi. TIS6 täysin kotimaisin voimin, sinivalkoisen Suomen suvessa kuvattuna.

Vierailija
3230/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusosta tulisi hyvä kansanedustaja, vaikka pääministeriksi sopisi.

Älä edes vitsinä ehdota tuota, Juuso voi ottaa sen vielä tosissaan :D

Vierailija
3231/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken sen jälkeen mitä Iiro on tuolla touhunnut, HÄN on loukkaantunut :O

Mutta kun hänen maailmassaan on ihan normaalia mm. lusikoida ex-avovaimon parhaan ystävän kanssa silloin, kun ex-avovaimo lähtee töihin. Saati se kaikki muu kiehnääminen ja kyöhnääminen.

Vierailija
3232/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempparit Live kiertueella voisi pyöriä striimien taustalla non stop soundtrack

Vierailija
3233/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko Juuso luvan r... un..kata? Aikamoinen epeli tää TT.

Siis Juha. En ymmärrä miksi vilmajuuso lähtee tuonne uudelleen

VilmaJuuso lähti tuonne uudestaan testaamaan varmaan, että joko Vilma on oppinut Juuson luomat rajat. Eli että vieraita miehiä ei kaulailla tai muutenkaan kosketella. Niiden kanssa ei mennä pylvään taakse, eikä nukahdeta samalle sohvalle. Vieraille miehille ei miellään sais edes puhua mitään tai edes katsoa niihin päin, hauskaa vieraiden miesten kanssa ei tietenkään saa olla. 

Vierailija
3234/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuson mustasukkaisuus on siitäkin huvittavaa, että eihän ketään sinkuista edes haluaisi Vilmaa. Huomionkipeä käytös ja tuksumaiseksi käynyt epäsiisti olemus tekee tehtävänsä. Eivät ne sinkkuraukat vaan uskalla näyttää oikeita tunteitaan täysin avoimesti, etteivät päädy seuraavaksi lähtiäksi.

Eikä Juusoakaan tuolla koeteltaisi vaikka hän antaisi mahdollisuudenkin, koska kaikilla sinkkutytöillä menee siihen vain hermo.

Vierailija
3235/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä, että täällä keskustellaan, milloin touhut menee yli ja kuinka pahasti. Tästä näkee, että eri käsitykset ajautuu herkästi törmäyskurssille. Joutuu vähän pohtimaan, missä se oma raja menee.

Mä ihmettelen, ettei tässä teltan pystytyksen yhteydessä oo spekuloitu enää sitä, että Fannihan aiemmin kieltäytyi tekemästä mitään sillä syyllä, että Juhon humalatila oli niin vahva, että se tuntuisi hyväksikäyttämiseltä.

Nytkö sille oli ihan ok, että katsoo vierestä samanlaista tilannetta?

Vierailija
3236/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirvee rääkyvä ääni tuolla yhdellä sinkkunaisella, joka on usein noissa juontohommissa huutamassa kovaan ääneen..

Jotenkin näen sieluni silmin tän tytön 20vuoden päästä 90 kiloisena hampaattomana pultsarina jossain puistossa.

Vierailija
3237/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä VilmaJuuso lähti näyttämään kuinka täydellinen mies Juuso oikeesti on. Eka yritys meni pieleen, mutta tällä kertaa Juuso on kuin Aki tai Dani 2.0. eli oikea unelma.

Vierailija
3238/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Lotasta mieleen viime vuoden Sammyn Minna, jonka piti näyttää että on niiin vapaamielinen ja osaa pitää hauskaa. Atso ei ole vaan yhtään kuten Sammy.

Vierailija
3239/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuson kootut puujalat juuri katsottu.

Luuleekohan Juuso olevansa hauskaki, siis et noi sen puujalat ois hauskoja muitte saarelaisten mielestä 😂

Atson facepalm ekan klipin jälkeen 👌

Tuo sit ku riittää on varmaa joskus naurattanu oikeesti jotaki, ja nyt se käyttää sitä _aina_

jokapaikassa. Ja nyt se oli sitä kuulema vähä muuttanu ku alkaa olla jo nii nähty 😂😂

Vierailija
3240/6337 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kaudesta tulee ihan piinallinen olo Kurosen ja Moision puolesta. Aikuiset miehet lasten hiekkalaatikkoleikkien ääressä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan