Kaverin ja hänen poikaystävänsä kanssa kauppareissulla: JÄRKYTYS
Kaverini komenteli miestään ihan koko ajan. "Ei noin, etkö nyt tajua, ei sitä" jne. Lisäksi piikittelee milloin mistäkin eikä mikään tunnu kelpaavan. Pahinta tässä on se että mies tuntui vain nielevän kiltisti kaiken.
Kaveri usein valittaa minulle jos heillä on suhteessa ongelmia, mutta miten sanoa kaverille että ehkä hänen käytöksensä on tässä se ongelma? En ymmärrä. Ei ole minua kohtaan koskaan tuollainen.
Kommentit (20)
Eikös aina toitoteta, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa toistensa tekemisistä, kun eivät puutu niihin?
Pysy erossa. Heidän suhde, ei mitään tekemistä sinun kanssasi. Jos haluat säilyttää kaverisuhteen siis.
Ei hätää. Ei ole enää kauaa kaverilla poikaystävää😄
Tuommoisia suhteita on paljon. Kaupan työntekijänä huomaa. Muija komentaa ja mies touhuaa ja hakee tavaraa. Sitten jos tulee väärää haukkuminen alkaa. Mä olen monet kerrat ollut jelppimässä näitä miesparkoja, että saa käskijälleen oikean tuotteen. Sitten mua mulkoillaan hyvinkin avoimesti. Ei se mitään.
Olet suhteen ulkopuolinen, etkä voi tietää millainen mies on neljän seinän sisällä tai ylipäänsä parisuhteessa. Vedät vaan johtopäätöksiä oman pintapuolisen kokemuksesi kautta. Sinuna antaisin asian olla. Mitä se sinulle oikeastaan edes kuuluu loppupeleissä? Ei mitenkään.
Se mies on sukka-pelle. Tyypillinen, tars turpaansa, häpäisee miessukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kaverisi olla hieman pullukka
Puitava nallukka
Mulla on yksi tuollainen tuttu. Tosin he erosivat. Mutta oli kamala kuunnella miten hän sätti ja lyttäsi miestänsä. Yritin joskus jossain tilanteessa kommentoida jotenkin epäsuorasti asiaa. Ikäänkuin herätellä häntä huomaamaan omaa käytöstään. Mutta ei hän tajunnut.
Jos oltaisiin parempia kavereita, ja joskus oltaisiin vietetty aikaa kaksistaan, niin varmasti olisin sanonut asiasta jotain. Minusta kannattaa huomauttaa, jos ystävä käyttäytyy jotenkin todella huonosti toista ihmistä kohtaan. Hän voi tietenkin suuttua, vaikka kuin koittaisi olla rakentava ja hienotunteinen. Mutta minua kuitenkin tuollainen häiritsee liikaa, enkä voisi olla sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Pysy erossa. Heidän suhde, ei mitään tekemistä sinun kanssasi. Jos haluat säilyttää kaverisuhteen siis.
Jos on enemmänkin joku hyvänpäiväntuttu tämä kaveri, niin sitten voi antaa olla. Jos on oikein ystävä, niin silloin ystävänä voi asiasta huomauttaa. Siinä on vain hyvä tarkoitus taustalla.
Kauppareissullakin on ikävää tuollainen mutta mitä kuulinkaan hautausmaalla jouluaattona, hyvin ikävää kailotusta; "me nyt mennään tästä, ala tulla, kyllä tästä pääsee, ala nyt tulla, aina on menty tästä" jne, miesparka, oli siinä joulurauha kaukana.
Jotkut tulee julkisille paikoille riitelemään ja sättäämään.
Vastaavanlaisia tilanteita näkee ja kuulee kaikkialla. En ymmärrä miksi komentelevien ja mitätöivien riivinrautojen kanssa kukaan on suhteeseen alunperinkään lähtenyt. Vielä enemmän ihmettelen miksi heidän luokseen on jääty. Moni on ollut kiusattavana omassa liitossaan jopa vuosikymmenten ajan.
No jostain syystä miehet nimen omaan tahtovat näitä päällepäsmärinaisia, rempseitä, puheliaita, dominoivia jotka näyttävät kaapin paikan...
Minunlaisia hiljaisempia ja kilttejä naisia ei miehet halua
Tuttua. Joillakin naisilla tuntuu olevan ajatus, että mies pitää pitää tiukassa ruodussa ja hihnassa kuin koira tai pieni lapsi. Se on sitten jatkuvaa nalkutusta, sättimistä, kieltämistä, valittamista. Ja on miehiä, jotka vain jaksaa sitä kuunnella, eivätkä eroa.
Taitaa kaverisi olla hieman pullukka