Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Juho sai tehtyä kaksi punnerrusta. Ehkä kannattais treenata juhiskännien sijaan.
Atso on kyllä nuoresta iästään huolimatta fiksuin noista jätkistä♥
Ei kiitos Juusolle ruutuaikaa! Atsoa enemmän, Juusoa vähemmän. Ei jaksa katsoa... Viime kerralla oli jo aivan tarpeeksi. Vilma on ihan jees, jollain tapaa vähä herttainen, mutta Juuso... Ei mikää ihme, että Kurosellakin menee hermo
Mitä noi on ollu tuolla? Viis päivää? Ja Juho jo omien sanojensa mukaan unohtanut tyttöystävänsä. Kutsuu myös vittupääksi ja täydeksi kyrväksi. Voi jessus.
Noi meijun piilarit on karmeen näköset.
kellä jätkistä värisee puntissa ensin? Vai onko jo jollain värissyt? kassit alkaa olla täynnä.
Mä en pystynyt enää katsomaan Juuson nenäliinan pussailua. Oli pakko laittaa äänet pois ja silmät kiinni vähäksi aikaa, kun tiesin mitä on tulossa. Niin kova on myötähäpeä.
Missä jäterannoilla noi on aina treffeillä, karseen näköistä
Iirolla ei ole hartioita. Miehen siluetti on kuin Anna Abreulla. No pääasia, että naiset käy kuumana. Oisko hopeakettuilmiö?
Huoh, Juuso on niin raskas... Ja Vilma keikistelee kännissä huomiota hakien joka miehelle, joka bileissä. Vilman ja Juuson kohdalta tää on jo niin nähty, en jaksais katsoa kumpaakaan enää yhtään.
Mä vihaan tota Juusoa. Vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan tota Juusoa. Vihaan.
Sama. Lopetin jopa koko kauden katsomisen, koska en kerta kaikkiaan jaksa Juusoa.
Jaa no miksiköhän Jöbis ei enää luota Juhoon saati arvosta häntä. Juho sais mennä itseensä.
Viäkää nyt toi Juuso hevonkuuseen esittään marttyyria. Naurettava tyyppi. Mitäköhän sille maksetaan tosta.
Mitä, Juusolta otettiin suihin!
Vai mahtoikohan Meiju tuntea Iiroa tarpeeksi hyvin. 🤦♀️
Ainoo mies ketä noista säälin on Atso. Meiju ja Jöbis saa myös mun sympatiat.
Lotta vaikuttaa koulukiusaajalta.
Fannilla ja "vähän panin"-Joonaksella on kuulemma jotain sutinaa ollut kuvausten jälkeen.
Juuso on kyllä tämän kauden viihdyttävin hahmo. 😅