Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Mikä tolppagate? On nyt menny ohi vaikka koko ketjun oon lukenu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso on kyllä tämän kauden viihdyttävin hahmo. 😅
Lapsenomainen luonnonlapsi . Eihän kaikkien tarvitse olla ns. naistenmiehiä . Juuso todistaa Vilmalle olevansa tämän "loppuiänmies" . Tuommoisi kiltteyden perikuvia rakastuneet miehet on ... siis ne jotka eivät yritä esittää mitään . Ihan fiksu reaktio ja toimintamalli kun Vilma on se oikea
Terve Juuso!
Mitä tuo Iirokin nyt muka loukkaantuu, kun Meiju ei ole enää rakastunut? Helppohan se on itse rakastaa edelleen, kun oma kumppani on ollut ihan kiltisti. Turha nillittää, jos itse tekee Meijulle rakastamisen mahdottomaksi. Ja logiikka taas huipussaan: "käytökseni on loukannut Meijua paljon, joten aion jatkaa samalla tavalla, ettei Meiju loukkaantuisi". Niin että mitä? Meijuhan tuon hyvin kiteyttikin, unohti olla parempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tolppagate? On nyt menny ohi vaikka koko ketjun oon lukenu
Katso eilisen jakson iltanuotio Juuson osalta. Vilmam videossa ei ollut mitään muuta moitittavaa, joten hän päätti vetää kilarit siitä, kun Vilma on jutellut jonkun kanssa ja astunut askeleen tolpan taakse siten, ettei näkynyt kameralle.
Toivottavasti Juuso on hakenut hoitoa tuohon vainoharhaisuuteen. Tai sitten se on opetellut hyvin tuon näytelmän sanat. Puhuu niinko ruuneberi paitti sen puheissa ei oo päätä eikä häntää. Ulkoaopittuja lauseita ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Juuso on hakenut hoitoa tuohon vainoharhaisuuteen. Tai sitten se on opetellut hyvin tuon näytelmän sanat. Puhuu niinko ruuneberi paitti sen puheissa ei oo päätä eikä häntää. Ulkoaopittuja lauseita ihan selvästi.
Juu, kun vain vielä tiedettäisiin, kuka laati noin surkean käsikirjoituksen. Nuo eivät ole enää kauniiden ja rohkeiden vuorosanoja, vaan Kummelin.
Näyttäisivät nyt Vilmalle noita Juuson kilahteluita seuraavalla nuotiolla. Kyllä Vilmalla olisi tuossa jo aihetta suuttua, jos kenellä.
TT on kyllä karsea muija. Maskuliininen ja varmaan hukassa itsensä kanssa, ui kenen tahansa liiveihin viis siitä, minkälaisen kuvan itsestään antaa.
Iirolle suosittelisin ihan jotain terapiaa. On varmaan jotain tunnepuolen ongelmia, jota paikkailee ylenpalttisella syömisellä/juomisella ja hirveällä huomionkipeydellä. Miten voi oikeasti olla suoranainen pakko hinutella ja lusikoida jokaisen naispuolisen kaverin tai tuttavan kanssa?
Luonnonlapsi ja aivan ihmeellinen kontrollifriikki ovat kaksi eri asiaa! Juusolla ei ole muuta kuin pakonomainen tarve kontrolloida Vilmaa ja siihen päälle esiintymisen tarve; ilmeisesti kuvittelee omaavansa käytöksellään viihdearvoa... Selvästi huomaa, että käy eritoten Kurosen hermoon 😆
Vierailija kirjoitti:
TT on kyllä karsea muija. Maskuliininen ja varmaan hukassa itsensä kanssa, ui kenen tahansa liiveihin viis siitä, minkälaisen kuvan itsestään antaa.
Iirolle suosittelisin ihan jotain terapiaa. On varmaan jotain tunnepuolen ongelmia, jota paikkailee ylenpalttisella syömisellä/juomisella ja hirveällä huomionkipeydellä. Miten voi oikeasti olla suoranainen pakko hinutella ja lusikoida jokaisen naispuolisen kaverin tai tuttavan kanssa?
TT:stä en tiedä, mutta Iirosta ihmettelen ihan samaa. Missä hiton porukassa on oikeasti ok tuollainen meininki, että nukutaan kaikkien kanssa lusikassa miten sattuu? Ja olisikohan tosiaan ok, jos Meiju tekisi ihan samoin? Voisin kuvitella, että Iiro ei ole koskaan ollut se osapuoli, joka katsoo vieressä, kun kumppani tekee noin.
Mua ihmetyttää tässä ohjelmassa se, että eikö noi oo kattonut aikaisempia kausia, kun eivät ymmärrä ettei ne iltanuotiovideot ole koko totuus. Toki ne teot on tekoja, mutta kun nuo jotenkin tarttuu noihin sanomisiinkin niin hanakasti, ne näkyy olevan kuitenkin hyvin usein ihan irrallisia lauseita sieltä täältä. Toisten kohdalla sitä ikävääkin näytetään ihan erilailla, kuin taas toisen kohdalta ei, vaikka yhtälailla olisi ikävöinyt puolisoaan siellä. Tuotanto ohjailee.
Muistanko oikein että nuo iltanuotiovideot olis tuolla nuotiolla pidempiä, kuin mitä me nähdään tv:stä?
Vierailika 698 kirjoitti:
Luonnonlapsi ja aivan ihmeellinen kontrollifriikki ovat kaksi eri asiaa! Juusolla ei ole muuta kuin pakonomainen tarve kontrolloida Vilmaa ja siihen päälle esiintymisen tarve; ilmeisesti kuvittelee omaavansa käytöksellään viihdearvoa... Selvästi huomaa, että käy eritoten Kurosen hermoon 😆
No sehän tässä surkuhupaista onkin, että tuolla nimenomaan ei ole muuta kuin viihdearvoa, vaikka Juuso ilmeisesti kuvittelee itse jotain muuta. Paistaa niin läpi se ajatusmaailma, että "katsokaa miten hyvä mies minä olen ja miten kamala tyttöystävä minulla on, tulkaa nyt joku lohduttamaan, kiinnostukaa minusta, yrittäkää saada minut avautumaan ja yrittäkää vietellä".
Iiro kertoi että hänen ystäväpiirissä on ihan tavallista, että mies jää lusikoimaan avopuolisonsa ystävän kanssa, kun avopuoliso lähtee töihin. Onko muilla pariskunnilla kovinkin yleistä tämä? :D
Vaikka meilläkin on läheinen ystäväpiiri, niin ei kyllä tulis mieleenkään mennä lusikoimaan kaverin miehen viereen, kun kaveri itse lähtisi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas viehättää se, että TT on topakka ja määrätietoinen, ei kainostele, enkä näe häntä maskuliinisena. Ei taida olla mikään herkin mimosa, mutta ei ole täysin hyvä jätkä -osastoakaan.
Mutta en oikein usko ihastumista Atsoon, voiko olla strateginen juttu? Ihan mielenkiintoista, että miten juttu jatkuu poikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Iiro kertoi että hänen ystäväpiirissä on ihan tavallista, että mies jää lusikoimaan avopuolisonsa ystävän kanssa, kun avopuoliso lähtee töihin. Onko muilla pariskunnilla kovinkin yleistä tämä? :D
Vaikka meilläkin on läheinen ystäväpiiri, niin ei kyllä tulis mieleenkään mennä lusikoimaan kaverin miehen viereen, kun kaveri itse lähtisi töihin.
Tosin näillä tempparityypeillä se läheisyydenkaipuu on todella voimakasta jo ekan 8 tunnin erossa olon jälkeen, että ehkä ne tosiaan tarvitsee koko ajan jonkun toisen siihen viereen, oli se sitten oma puoliso tai kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tässä ohjelmassa se, että eikö noi oo kattonut aikaisempia kausia, kun eivät ymmärrä ettei ne iltanuotiovideot ole koko totuus. Toki ne teot on tekoja, mutta kun nuo jotenkin tarttuu noihin sanomisiinkin niin hanakasti, ne näkyy olevan kuitenkin hyvin usein ihan irrallisia lauseita sieltä täältä. Toisten kohdalla sitä ikävääkin näytetään ihan erilailla, kuin taas toisen kohdalta ei, vaikka yhtälailla olisi ikävöinyt puolisoaan siellä. Tuotanto ohjailee.
Muistanko oikein että nuo iltanuotiovideot olis tuolla nuotiolla pidempiä, kuin mitä me nähdään tv:stä?
Sen perusteella, mitä meille katsojille näytetään, eipä noissa ainakaan tänä vuonna mielestäni tuotanto hirveästi ole ohjaillut kuin ihan siellä ensimmäisissä videoissa. Juu, niitä ikävöintijuttuja ei ehkä ole näytetty, mutta ne pahimmat möläytykset ja teot eivät muuksi muutu, vaikka näytettäisiinkin että on ikävä.
Ja voi luoja, jos Juuso muistaa tämän, että videoilla ei näytetä kaikkea! :D Hänhän saisi ihan hirveät kilarit ihan vain päättämällä, että Vilma on siellä ollut sängyssä kaikkien kanssa, mutta sitä ei vain näy videolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihmettelen sitä miksi naiset lankeavat tuollaisiin miehiin kuin Iiro. Onko se todella niin namu jän-nämies?
Iirolla on rahaa ja
menestyksen tuomaa itsevarmuutta.
Suomenruotsalaista paremmuutta henkivä asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ katsojat selventäkää, itse en ennakoita kato mut luen täältä kaikki spoilerit ja en tajunnu yhtää et:
Mikä tää Fanni-Juho-TT-Atso kuvio oikein oli?
TT juossu Atson perässä koko kauden ja nyt se on yhtäkkiä Juhon pöksyissä?? :0 Ja mihin se Fanni katos, eikö Juho ollu siihen ihastunut :DD Ja miten Atso tähän teltan pystytys kuvioon liitty??TT ja Fanni raahautuivat Juhon kanssa samaan huoneeseen nukkumaan, Juho sammui housut kintuissa ja seuraavassa kuvassa Kuronen koputteli aamulla huoneen oveen ja tytöt kikattelivat Kuroselle ja kameroille, että olivat r*nkanneet Juhoa yön aikana. Atsolta kysyttiin privaattihaastattelussa, mitä mieltä oli Juhon sekoiluista ja ei ollut kovin ylpeä kaveristaan.
Raiskaus?
Ei, vaan raiskis. Eli seksiä imatralaisittain.
SPOILER!!
VAROITUS NRO 2
NO VIEL YKS!!!
Ensi jaksossa Juuso flippaa lopullisesti ja lähtee nussuttelemaan Atson, Eeliksen ja Tuomon kanssa. Pari koiraakin pääsee mukaan. Iltanuotiolla Juuso heittää lastit Kurosen naamalle.
Kurosen pokka on kyllä uskomaton. Voi hitto tuota miesten nuotiota eilisessä jaksossa. Atso katsoi juuri videon, jossa tyttöystävä puhuu ihastuksesta ja kihnuttaa ja halailee toisen miehen kanssa, niin toinen raivoaa jostain tolpasta. Voi jessusmaaria, mikä idi**tti. Hyvä, että Kuronen pisti tiukasti vastaan. Juuso ilmeisesti oikeasti kuvitteli Kurosen vastaavan jotain "juu, ei se varmaankaan kivalta tunnu kun nainen astui askeleen tolpan vieressä, kyllä kenen rahansa suhde loppuisi tuollaiseen käytökseen".