Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Juuso the leuka on niin pelle :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan värjätä ton Lotan kulmakarvat 🙈
Se on niin vanhan mummon näkönen ilmeettömin kulmiensa kanssa.
Hyvinhän hänelle sopii luonnolliset kulmat. Oikeastaan ihana poikkeus kaikkien ruskeiden palkkien joukossa. 😊
Spoiler!!!!
No niin Meiju ja Toni treffeille. Onko tässä tuotanto antanut luvan spoilata sarjaa, jotta jotain keskustelua olisi. Tää on ihan silkkaa sontaa viime kausiin verrattuna. Katon nyt nää kaksi jaksoa ja jos ei mitenkään parane sarjan katselu loppuu tähän. Odotin kunnon "hävettää katsoa, mutta rakastan viikkoja", mutta ei.
Kaulailu kaulailu kaulailu, osaako tuo Juuso mistään muusta puhua.
Lotta puhuu aivan liian nopeaa. Todella väsyttävää kuunnella ja saa puhujan vaikuttamaan ärsyttävältä ihmiseltä.
Oivoi, Atso tulee vielä hajoamaan tätä menoa kun Lotan touhut alkaa mennä yli...
Harmittaa ton TT:n puolesta, kun on niin kauheen ihastunut Atsoon. Harmittaa myös Atson puolesta, kun Lotta ei häntä näytä kaipaavan kuin mustasukkaisuuspuuskissaan ja muuten Lotalla pyörii Paavo mielessä. Toivottavasti Atso pysyy rehtinä loppuun asti, mutta hän saisi kyllä lempata vikalla iltanuotiolla Lotan.
Ei TT edes vaikuta mitenkään ihastuneelta kuhan vaan puhua pälpättää. Varmaan käsketty pölistä jotain ihastus juttuja.
Onkohan iiroa koskaan petetty? Itse on sarjapettäjä ja tiedostaa tekevänsä väärin, mutta ei osaa asettua toisen asemaan.
Juuso on nuollut Vilman pyllyä. Kiitos tästä tiedosta :D
Toi Niina on kyllä koomista katsottavaa, vaikka onkin jäänyt aika taustahenkilöksi.
Voi Vilmaa. Tosi epävarma itsestään. Joka kerta kyselee miltä mieltä on itsestään, voisko panna häntä, eikoo kaikkein kaunein ja kivoin ja ja ja...
What, Juho housut kintuissa ja TT r*nkkaa kuulinko oikein??
Juuso on tuolla ihan Danina... Huoh!
Säälittävän naurettavaa "mitä mieltä oot musta" "voisitko panna mua"...
Juuson yksinpuhelut.... Noloo!!
Iiro vois suoristaa niskansa, kulkee ihan köyryssä. Ehkä samalla kasvais selkäranka.
Anteeks mutta en haluais nähdä Iirolta tollasta hinkkaustanssia. Söin tässä samalla iltapalaa, mutta yök.
Vetääkö Juuso touhunsa överiksi siksi, kun viime kerralla meni "lankaan" ja tuli Jassun höynäyttämäksi?