Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuvaat lapsiasi jatkuvasti someen?

Vierailija
28.04.2018 |

Tunnistettavia kuvia, jopa useamman kerran päivässä hassunhauskojen letkautusten/laulun/tanssin kera? Yksityisyysasetuksista ei tietoakaan. Nämä kuuluvat perheen keskuuteen, ei koko kansan nähtäväksi, eikä ”edes”kaikkien niiden 300 kaverin nähtäväksi.

Mikä on syynä kyseiseen käytökseen? Enkä tarkoita nyt kahta kertaa vuodessa tapahtuvaa kuvien julkaisua, vaikken senkään kannalla välttämättä ole. Vaan sitä jatkuvaa kuvausta ja kaiken laittamista someen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syynä siihen että puutut toisten elämään?

Vierailija
2/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematonta ja typerää. Syytä en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvaa. En ole edes Facessa. Seuraava!

(Oikeasti - kauanko kestää, ennen kuin aikuiset mammat oppivat, että tuollainen klikkiotsikointi on typerää. Kysykää mieluummin: Miksi JOKU kuvaa jatkuvasti....)

Vierailija
4/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syynä siihen että puutut toisten elämään?

En ole ap, mutta eihän tuo mitään puuttumista ole. Onhan se outoa ja väärin, että lapsen jokainen tekeminen ja sanominen löytyy netistä. 22

Vierailija
5/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luulee että se kiinnostaa muita.

Vierailija
6/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös yksi tällainen tuttu. Tosi vastuutonta myydä lasten yksityisyys ennen kuin heillä on itsellä mitään mahdollisuutta päättää siitä itse.

Mä en ole koskaan jakanut lapsesta mitään kuvia. Kun se sai itse alkaa somettaa, se ei ole ite jakanut yhtään kuvaa itsestään.

Vierailija
7/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei kysy "miksi  ihmiset kuvaavat lapsiaan jatkuvasti someen?". Tuo on jotenkin hyökkäävää olettamusta että täällä olisi paljonkin ihmisiä jotka noin älyvapaata toimintaa harrastaisivat.

Vierailija
8/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa tämä uusin sukupolvi. Itse olen vielä sukupolvea joka saa itse päättää mitä tietoa minusta on netissä. Tämä nuorin sukupolvi ei saa päättää enää samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi