Lue keskustelun säännöt.
Siis pistaako Kaj pudotukseen jonkun muun kuin Tuomaksen tanaan? Omasta leiristaanko sitten jonkun vai mita, kun hehkutti etta " tulee olemaan iso yllatys" .
23.04.2006 |
Mitä järkee pistää esim. Frank äänestykseen/putoamaan? Ei kai hän niin hullu ole? En tajua.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla