Miehellä ei seiso, kun nuolee
Mietityttää tämä, kun tulee tunne, että ei kiihotu tilanteesta. Menee itselläkin fiilis koko hommaan. Ja kyse ei ole siitä, että lopahtaisi kesken pitkän session vaan ei ole kovana missään vaiheessa. Olisipa ihanaa, jos miehellä alkaisi seisomaan antaessaan mulle suuseksiä... Väittää kyllä, että nauttii, mutta en oikein tiedä. Kokemuksia?
Kommentit (15)
No, ei mullakaan välttämättä seisokki pysy kun nuolen rouvaa. Riippuu vähän tietysti tilanteesta ja asetelmasta, jos olen niin päin, että hän ei minuun yletä, niin stondista ei luultavasti ole, mutta 69:ssa tai muuten molemminpuolisessa hyväilyssä tilanne on tietysti eri.
Mutta ei se todellakaan siitä johdu, etten suuseksin antamisesta nauttisi. Pikemminkin päinvastoin, koska siinä tulee keskityttyä ihan täysin toiseen ja hyvän tekemiseen hänelle, oma olo jää hetkeksi enemmän taustalle. Ja usko pois, se on hyvä just niin. Suosittelen, että sinäkin unhohdat hetkeksi miehesi mittailun ja mittaustulosten analysoinnin aiheesta ”tykkääköhän toi musta” ja keskityt nauttimaan siitä mitä hän sinulle tarjoaa. Ja sitten vaihto ja teet vuorostasi hänelle niin hyvää kuin pystyt.
Tarvitseeko sitä kaikesta paineita ottaa?
M48
Ei meillä miehellä jöpötä suuseksiä antaessa vaikka kiihottuukin siitä nähdessään mun reaktiot. Ja hyvä niin koska jos jöpöttäisi niin sillä olisi kiire yhdyntään.
Kun keskittyy antamaan toiselle suuseksiä voi erektio siinä kadota se ei kuitenkaan tarkoita etteikö se olisi kiihottavaa ja etteikö siitä nauttisi. Ja kun tulee yhdynnän vuoro tai kumppani alkaa stimuloida penistä nii seisoo kyllä. Näin siis varmaan useimmilla aikuisilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
No, ei mullakaan välttämättä seisokki pysy kun nuolen rouvaa. Riippuu vähän tietysti tilanteesta ja asetelmasta, jos olen niin päin, että hän ei minuun yletä, niin stondista ei luultavasti ole, mutta 69:ssa tai muuten molemminpuolisessa hyväilyssä tilanne on tietysti eri.
Mutta ei se todellakaan siitä johdu, etten suuseksin antamisesta nauttisi. Pikemminkin päinvastoin, koska siinä tulee keskityttyä ihan täysin toiseen ja hyvän tekemiseen hänelle, oma olo jää hetkeksi enemmän taustalle. Ja usko pois, se on hyvä just niin. Suosittelen, että sinäkin unhohdat hetkeksi miehesi mittailun ja mittaustulosten analysoinnin aiheesta ”tykkääköhän toi musta” ja keskityt nauttimaan siitä mitä hän sinulle tarjoaa. Ja sitten vaihto ja teet vuorostasi hänelle niin hyvää kuin pystyt.
Tarvitseeko sitä kaikesta paineita ottaa?
M48
Kiitos tästä! Tämä auttoi näkemään asiaa vähän uudenlaisesta näkökulmasta.
Ap
Miksi pitäisi koko ajan seistä? Kielellähän sitä nuollaan.
Siis hetkinen. Ensin luulin, että miehellä ei seiso, kun annat hänelle suuseksiä, sitä olisin ihmetellyt. Mutta kysymys olikin siitä, että ei seiso, kun tyydyttää sinua, sinun maatessa lahnana odottamassa palveluksia. Ei hyvää päivää taas näitä. Miksi hänellä pitäisi seistä silloin, kun nuolee sun toosaasi?
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Ensin luulin, että miehellä ei seiso, kun annat hänelle suuseksiä, sitä olisin ihmetellyt. Mutta kysymys olikin siitä, että ei seiso, kun tyydyttää sinua, sinun maatessa lahnana odottamassa palveluksia. Ei hyvää päivää taas näitä. Miksi hänellä pitäisi seistä silloin, kun nuolee sun toosaasi?
No kyllä mulla pillu kostuu ja kiihotun aika paljonkin, kun otan suihin mieheltäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulla pillu kostuu ja kiihotun aika paljonkin, kun otan suihin mieheltäni.
Ap
Se onkin ilmeisesti vaikea käsittää, että nainen ja mies (ja samalla pillu ja kulli) ovat erilaisia. Ymmärtämisvaikeutta on toki puolin ja toisin..
Pillun kostuminen ja erektio on noin niin kuin idealtaan suunnilleen sama, mutta fysiologisina reaktioina eivät kuitenkaan yksi yhteen.
Ja sitten kun erektion syntykin vielä muuttuu ikää myöten. Jos 20 vuotiaana nousikin heti ajatuksen voimalla, niin nelikymppisenä useimmiten vaatii edes pienen mekaanisen stimulaation. Kun kunnolla kiihottuu esim. ap:n kuvaamassa tilanteessa, voi kulli pelkästään hieman paksuuntua, mikä vastannee suunnilleen naisen kostumisra, mutta ei nouse täyteen mittaansa ennen kuin edes vähäisesti sitä "avitetaan". No, joku voi heti sanoa, että kyllä mulla vaan.. Toki, toki, joillakin jatkuu pidempään ja tilanteet vaihtelee, mutta luonnollista tosiasiaa ei pitäisi unohtaa, eikä varsinkaan tehdä siitä vääriä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSe onkin ilmeisesti vaikea käsittää, että nainen ja mies (ja samalla pillu ja kulli) ovat erilaisia. Ymmärtämisvaikeutta on toki puolin ja toisin..
Pillun kostuminen ja erektio on noin niin kuin idealtaan suunnilleen sama, mutta fysiologisina reaktioina eivät kuitenkaan yksi yhteen.
Ja sitten kun erektion syntykin vielä muuttuu ikää myöten. Jos 20 vuotiaana nousikin heti ajatuksen voimalla, niin nelikymppisenä useimmiten vaatii edes pienen mekaanisen stimulaation. Kun kunnolla kiihottuu esim. ap:n kuvaamassa tilanteessa, voi kulli pelkästään hieman paksuuntua, mikä vastannee suunnilleen naisen kostumisra, mutta ei nouse täyteen mittaansa ennen kuin edes vähäisesti sitä "avitetaan". No, joku voi heti sanoa, että kyllä mulla vaan.. Toki, toki, joillakin jatkuu pidempään ja tilanteet vaihtelee, mutta luonnollista tosiasiaa ei pitäisi unohtaa, eikä varsinkaan tehdä siitä vääriä johtopäätöksiä.
Tässä myös itselleni uusia pointteja! En ole näitäkään jotenkin osannut ajatella...
Ap
sama homma en seisota turhaan ettei tule suonikohuja kun suuseksiä annan niin ei mullakaan seiso kun tiedän että vielä ei panna sitten lopussa kun kiipeän päälle samalla sekunnilla jo on seisokki
Näin nelivitosena ei välttämättä enää nuollessa ole penis kivikovana, vaikka rakastankin pimpin nuolemista. Ja melkeinpä parempi niin, voi maata patjalla mahallaan naisen herkkupimppiä maistellen. Sitten kun vaimo antaa luvan penetroitumiseen, on peli tuossa tuomiossa juhlakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kostuuko vähän vai valutko kuin Niagara? Seisokissa näkyy aika nopeasti pienetkin muutokset. Käytännössä varsinkin keski-ikäisellä miehellä pitää olla kunnolla kiihottunut, että seisoo oikeasti eikä vain puoliheijarina ja silloinkin vaatisi usein edes pientä kosketusta.
Ja toisaalta varmasti on myös naisia, jotka eivät juurikaan kostu suihin ottaessaan. Onhan sitä niitäkin kenellä on kostumisongelmia muutenkin. Kaikki kun ei ole samanlaisia ja iänkin myötä nuo vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Näin nelivitosena ei välttämättä enää nuollessa ole penis kivikovana, vaikka rakastankin pimpin nuolemista. Ja melkeinpä parempi niin, voi maata patjalla mahallaan naisen herkkupimppiä maistellen. Sitten kun vaimo antaa luvan penetroitumiseen, on peli tuossa tuomiossa juhlakunnossa.
kahdessa vielä kovettuu täysin,,,naista nuollesssa (alempaa erituisesti) ja kun nainen imee (/ nuolee)
Mulla miehenä kävi kerran niin että seksin aikana huomasin että en ole kovana joten improvisoin ja aloin antamaan naiselle suuseksiä. Siinä vaiheessa kun aloin kuulla naisen ääntelyä niin huomasin tulevani kovaksi ja kun nainen sai orgasmin niin olinkin jo kivikova ja pääsin yhtymään.