Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisille hiuksille riittää pesu vain kerran viikossa?

Vierailija
14.07.2024 |

Luulisi että päänahka menee tuossa ajassa jo aika likaiseen ja kutiavaan kuntoon.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukille

Vierailija
2/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharalle ellen hikoile. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva-ihoiselle. Ei se päänahkakaan rasvoitu.

Vierailija
4/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalle luonnonkiharalle riittää hyvin. Tukka suorastaan kaipaa rasvaa ja imee sen tehokkaasti itseensä. 

Vierailija
5/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen nykyisin vain pari kertaa viikossa. On sitten sitäkin ihanampi kun saa viimein pestä.

Vierailija
6/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi kuiville?

Vierailija
7/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille joita kukaan ei näe viikkoon.

Vierailija
8/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden ystävä kertoi pesevänsä hiukset kerran kuukaudessa. Todella pitkät ja paksut hiukset. Ei kyllä näyttäneet koskaan likaisilta.

Vierailija
9/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu: suht kuivaihoiselle, kuivahiuksiselle - joka ei läträä kaikenmaailman suohkeilla ja vaahdoilla, vaan pesee hiuksensa, harjaa ne, ja thats it.

Olen itse (osin pakon edessä, kun mökillä ei suihkua) totuttanut hiukseni kerran viikossa pesuun. Eivät näytä likaisilta silloinkaan. Hiukseni ovat pitkähköt, selässä lapaluihin asti, mutta pidän niitä "nopealla nutturalla", jolloin niitä ei tarvi haroa, enkä harjaa hiuksia kuin ehkä kerran pesuvälin aikana. (Kun lähden kauppaan.) Eiväthän ne hiukset miksikään mene tällä elämäntyylillä. Hiuspohja ei kutise, ellen ole hikoillut töissä. Tästä syystä säästän raskaat mökkihommat hiusten pesupäivälle.

Vierailija
10/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanottu: suht kuivaihoiselle, kuivahiuksiselle - joka ei läträä kaikenmaailman suohkeilla ja vaahdoilla, vaan pesee hiuksensa, harjaa ne, ja thats it.

Olen itse (osin pakon edessä, kun mökillä ei suihkua) totuttanut hiukseni kerran viikossa pesuun. Eivät näytä likaisilta silloinkaan. Hiukseni ovat pitkähköt, selässä lapaluihin asti, mutta pidän niitä "nopealla nutturalla", jolloin niitä ei tarvi haroa, enkä harjaa hiuksia kuin ehkä kerran pesuvälin aikana. (Kun lähden kauppaan.) Eiväthän ne hiukset miksikään mene tällä elämäntyylillä. Hiuspohja ei kutise, ellen ole hikoillut töissä. Tästä syystä säästän raskaat mökkihommat hiusten pesupäivälle.

Mikään ei ole niin kammottavaa kuin pesemättömän päänahan eltaantunut haju. 

Vierailija
11/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vaaleille ja ohuille. Nehän muuttavat väriä rasvoittuessaan.

Vierailija
12/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin kammottavaa kuin pesemättömän päänahan eltaantunut haju. 

keksin kyllä heti kymmeniä kammottavampia asioita

Vierailija
13/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille jotka ovat majakanvartijan tai erakon päässä.

Vierailija
14/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumioituneen mummoni hiuksia olen pessyt vain kerran kuussa. Silittelen niitä kyllä useammin, kun istuu kiikkustuolissa televisiota katsellen.

Vierailija
15/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskalle ihmiselle. Kyllä tuo on jo hygienian laiminlyöntiä eikä mitään liikuntaa harrasteta, jossa päänahka/niska hikoilisi.

Vierailija
16/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kerran viikossa hiukset. Hiukset ovat kihartuvat, paksuhkot ja kuivat. Minulla on myös hyvin kuiva iho ja hiukset eivät ole koskaan rasvaiset sillä tapaa miksi useimpien muiden hiukset muuttuvat kun pesusta on kulunut aikaa. Jos olen hikoillut päänahasta helteen tai urheilun vuoksi, pesen vain vedellä päänahan hiustenpesupäivien välissä.

Vierailija
17/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena se riitti. Vasta murrosiässä hiukset alkoivat rasvoittua ja oli pakko ruveta pesemään useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi