Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Olitkohan täällä koskaan.. se jäänee ikuiseksi arvoitukseksi.
Miksi ei vaan voi mennä ja panna sitä rakastaan. Sivukaupalla setvitään jotain tuntomerkkiä joka sopii joka toiseen. Eläkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ei kuulu mitään. Et kysy enää kuulumisia. Et ehdota enää tapaamisia. Haluatko päästä musta eroon?
Minulla on toiset kuviot mielessä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
En ymmärrä. Mitkä toiset kuviot? Joku toinen nainen mielessä?
Nostan kohta kytkintä tästä hässäkästä. Kun aika on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ei kuulu mitään. Et kysy enää kuulumisia. Et ehdota enää tapaamisia. Haluatko päästä musta eroon?
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä.
Niin mullakin :'( Ei varmaan nähdä enää koskaan.
MIstä tiesit että olen sinulle "se oikea"?
Voisin tulla huomenna lomalta töihin ihan vaan siitä ilosta, että näkisin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla huomenna lomalta töihin ihan vaan siitä ilosta, että näkisin sinut.
R?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Unelmani täyteen panee joku muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Unelmani täyteen panee joku muu
Millä kirjaimella nimesi alkaa?
Mikähän rakastamisessa on niin vaikeaa?
Miksi pitää tempoa sitä vastaan, itkeä kaipuuta, äristä epätoivosta ja vaikeroida sitä, kun tuntuu kuin sydän kuihtuisi, koska ei juurikaan pääse koskettamaan ja näkemään toista tai elämää toinen vieressä.
Miksei siihen voisi suhtautua kuin lahjana ja päättää ettei satu? Miksei voi jättää huomiotta ikävää, pelkoa, epävarmuutta? Miksei voi nauttia niistä muistoista, jotka suotiin ja miksei voi nauttia siitä, että todella tuntee rakastavansa? Miten kiperä rakastuminen muka tekeekin muusta maailmasta vähän värittömän, vaikka oikeasti se on aivan toisin päin. Miksi omasta egosta ja omista haluista päästäminen on niin vaivalloista? Mitä tämä tempominen auttaa, kun tiedän ettei juuri nyt ole tehtävissä mitään? Miksei vaan voi elää täyttä ja tyydyttävää elämää vaalien tätä tunnetta?
Miksei vaan voi kuiskata tuuleen: "Olen kiitollinen tästä". Miksei ottaa tätä tunnetta vastaan kuten olisi ensimmäinen päivä? Silloinhan nämä vuodet eivät painaisi rintaa niin.
Rakastan sinua enemmän kuin tätä nykyistä elämääni.
Puistohippi kirjoitti:
Miksi ei vaan voi mennä ja panna sitä rakastaan. Sivukaupalla setvitään jotain tuntomerkkiä joka sopii joka toiseen. Eläkää.
Voi kun oliskin noin yksinkertaista! Menisin heti ja panisin kuin viimeistä päivää.
Kysellä kuulumisia? Mitä hänen kuulumisiaan haluaisitte kuulla, jos ei ole mitään mahdollisuuksia häneen? Eiköhän itse ota yhteyttä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysellä kuulumisia? Mitä hänen kuulumisiaan haluaisitte kuulla, jos ei ole mitään mahdollisuuksia häneen? Eiköhän itse ota yhteyttä jos haluaa.
Miksei ole mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Puistohippi kirjoitti:
Voi kun oliskin noin yksinkertaista! Menisin heti ja panisin kuin viimeistä päivää.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän rakastamisessa on niin vaikeaa?
Miksi pitää tempoa sitä vastaan, itkeä kaipuuta, äristä epätoivosta ja vaikeroida sitä, kun tuntuu kuin sydän kuihtuisi, koska ei juurikaan pääse koskettamaan ja näkemään toista tai elämää toinen vieressä.
Miksei siihen voisi suhtautua kuin lahjana ja päättää ettei satu? Miksei voi jättää huomiotta ikävää, pelkoa, epävarmuutta? Miksei voi nauttia niistä muistoista, jotka suotiin ja miksei voi nauttia siitä, että todella tuntee rakastavansa? Miten kiperä rakastuminen muka tekeekin muusta maailmasta vähän värittömän, vaikka oikeasti se on aivan toisin päin. Miksi omasta egosta ja omista haluista päästäminen on niin vaivalloista? Mitä tämä tempominen auttaa, kun tiedän ettei juuri nyt ole tehtävissä mitään? Miksei vaan voi elää täyttä ja tyydyttävää elämää vaalien tätä tunnetta?
Miksei vaan voi kuiskata tuuleen: "Olen kiitollinen tästä". Miksei ottaa tätä tunnetta vastaan kuten olisi ensimmäinen päivä? Silloinhan nämä vuodet eivät painaisi rintaa niin.
Rakastan sinua enemmän kuin tätä nykyistä elämääni.
Osuvasti ja kirpaisevan kauniisti sanottu. Sehän se juuri on, kun taustalla on aina se tunne, että elämä ei tule täyttymään mittaansa, vaikka mitä tekisi.
Tuun vaikka maailman ääriin jos pyydät. Oot sen jo huomannutkin. En voi mitään sulle, ja sille et oot kuumin puutarhatonttu täs pitäjässä 😍
Mikset sitten ota yhteyttä?