Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1941/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun vaikka maailman ääriin jos pyydät. Oot sen jo huomannutkin. En voi mitään sulle, ja sille et oot kuumin puutarhatonttu täs pitäjässä 😍

Puutarhatonttu?

Vierailija
1942/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla sua kohtaan asiallisen ystävällinen, mutta mun sisällä roihuaa sellainen tuli, että se tulee varmaan kohta rinnasta läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla sua kohtaan asiallisen ystävällinen, mutta mun sisällä roihuaa sellainen tuli, että se tulee varmaan kohta rinnasta läpi.

Kenelle?

Vierailija
1944/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sun nimen mutta muistan silmät. Sen hämmästyneen ilmeen kun unohdit hetkeksi olla flirtti.

Olen hyvä kesyttämään ikisinkkuja, siksi vaan kun vähän vaikutat taas yhdeltä sellaiselta

😅 Odotan sua koko kesän puistossa, löytäisitpä minut.

Vierailija
1945/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan täällä koskaan.. se jäänee ikuiseksi arvoitukseksi.

Eikö ole parempi ettet tiedä?

Vierailija
1946/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on ihan ok näinkin. Kaikki on ns hyvin. Olen kuitenkin rakastunut sinuun, enkä pääse sitä pakoon.

Vierailija
1947/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki on ihan ok näinkin. Kaikki on ns hyvin. Olen kuitenkin rakastunut sinuun, enkä pääse sitä pakoon.

Ainakin haaveissa pääsee välillä eroon tätä tavallista arkea. Tietää että siellä jossain on joku joka ehkä ajattelee myös mua.

Vierailija
1948/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona näyttää olevan ihana ilma ja siitä tuli mieleen kesä. Aloin ajatella, miten mukavaa meillä olisi yhdessä kesällä. Rakastan valoisia kesäöitä ja olisi ihanaa katsella kanssasi merta rantakallioilla istuen. Meri olisi peilityyni ja olisi aivan hiljaista, kuuluisi vain jotain lintujen ääniä. Tällaisissa kesäajatuksissa lähetän sinulle halauksia. 

Vierailija
1949/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona näyttää olevan ihana ilma ja siitä tuli mieleen kesä. Aloin ajatella, miten mukavaa meillä olisi yhdessä kesällä. Rakastan valoisia kesäöitä ja olisi ihanaa katsella kanssasi merta rantakallioilla istuen. Meri olisi peilityyni ja olisi aivan hiljaista, kuuluisi vain jotain lintujen ääniä. Tällaisissa kesäajatuksissa lähetän sinulle halauksia. 

Kiitos paljon terveisistä, kuulostaa niin kivalta, että otan nämä terkut itselleni. Halauksia myös sinulle!

Vierailija
1950/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt arjesta, mutta nyt se on vain suorittamista. Miksi tää ei lopu? Luulin jo, että mulla ei ole enää sanottavaa tänne, vaikka rakastankin, ja silti taas löydän itseni täältä ruikuttamasta. Olen nolo.

Vierailija
1951/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas aivan lääpälläni sinuun, enkä pysty muuta juuri ajattelemaankaan. Ja aiheutin tämän vielä ihan itse, kun aloin kuvitella liikaa. Tuskin täällä pyörit, ja hyvä kai niin. Sinulla on oma rakkaasi, ja olen kyllä hänelle kateellinen siitä, että hän saa olla lähelläsi, suudella ja koskettaa sinua.

Aika parantaa haavat, sanotaan. Pitäisi vain ymmärtää olla repimättä niitä auki.

Vierailija
1952/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Eräälle ainutlaatuiselle miehelle.

Vierailija
1953/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ei kuulu mitään. Et kysy enää kuulumisia. Et ehdota enää tapaamisia. Haluatko päästä musta eroon?

Minulla on toiset kuviot mielessä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Nyt ymmärrän, ei tarvitse enää olla yhteydessä.

Vierailija
1954/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistohippi kirjoitti:

Miksi ei vaan voi mennä ja panna sitä rakastaan. Sivukaupalla setvitään jotain tuntomerkkiä joka sopii joka toiseen. Eläkää.

Voi kun oliskin noin yksinkertaista! Menisin heti ja panisin kuin viimeistä päivää.

Entä jos se oletkin sinä itse joka tekee asioista monimutkaisia? Mitä jos rakkauden tuhlaaminen onkin syntiä.

Vierailija
1955/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä.

Niin mullakin :'( Ei varmaan nähdä enää koskaan.

Päinvastoin.

Vierailija
1956/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Hieno päivä. Mitähän puuhailet?

T. Ollin kaipaaja

Vierailija
1957/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taas aivan lääpälläni sinuun, enkä pysty muuta juuri ajattelemaankaan. Ja aiheutin tämän vielä ihan itse, kun aloin kuvitella liikaa. Tuskin täällä pyörit, ja hyvä kai niin. Sinulla on oma rakkaasi, ja olen kyllä hänelle kateellinen siitä, että hän saa olla lähelläsi, suudella ja koskettaa sinua.

Aika parantaa haavat, sanotaan. Pitäisi vain ymmärtää olla repimättä niitä auki.

Mieluummin olisin sun kanssa. Edes yhden päivän.

Vierailija
1958/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puistohippi kirjoitti:

Miksi ei vaan voi mennä ja panna sitä rakastaan. Sivukaupalla setvitään jotain tuntomerkkiä joka sopii joka toiseen. Eläkää.

Voi kun oliskin noin yksinkertaista! Menisin heti ja panisin kuin viimeistä päivää.

Entä jos se oletkin sinä itse joka tekee asioista monimutkaisia? Mitä jos rakkauden tuhlaaminen onkin syntiä.

Jos kyse on pettämisestä, se on syntiä.

Vierailija
1959/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puistohippi kirjoitti:

Ensinnäkin en edes tiedä, mitä tämä toinen osapuoli minusta ajattelee.

Vierailija
1960/4145 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puistohippi kirjoitti:

Ensinnäkin en edes tiedä, mitä tämä toinen osapuoli minusta ajattelee.

Etkö haluaisi ottaa selvää asiasta?

Ketju on lukittu.