Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1201/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä kävi näin? Mä haluaisin olla onnellinen mun puolisoni kanssa, mutta en pysty siihen. Sä täytät mun tajunnan. Mä kyllä tiedän ihan tarkalleen mikä sussa vetoo muhun. Sitä en silti ymmärrä, miten tää voi jatkua vuosia vielä ilman että saan mun tunteille minkäänlaista vastakaikua.

No mikä se on mikä vetoo suhun?

Luonne, arvot ja ulkonäkö.

Mitkä noi arvot on hänellä?

No ainakin niissä näkyy perheen ja varsinkin lasten tärkeys ja kotiolojen vakaus, terveet elämäntavat ja tietty vaatimattomuus.

Onko kaivattusi mies vai nainen?

Vierailija
1202/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko hyvät ihmiset oikeasti tästä keskustelusta jotain irti? Satunnaiset ihmiset täällä vastailevat toisten satunnaisten ihmisten viesteihin, ja kuvittelevat keskustelevansa juuri oman ihastuksensa kanssa. Käsitättehän, että tällä palstalla vierailee satoja tuhansia ihmisiä viikossa, ja todennäköisyys sen oman löytämiselle täältä on häviävän pieni. 

Ei kukaan luule vastaavansa tuntemalleen ihmiselle, mutta se on hiukan terapeuttista kuvitella niin. Sanoa jollekin tuntemattomalle, että pidä tunkkis tai että ostetaan yhteinen.

En luule vastaavani tuntemalleni, kaipaamalleni, vaan aloitteellisesti pidän häneen yhteyttä. Käsittääkseni hän ei ole viestinyt täällä aloitteellisesti. On kylläkin vastannut.

Vierailija
1204/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä kävi näin? Mä haluaisin olla onnellinen mun puolisoni kanssa, mutta en pysty siihen. Sä täytät mun tajunnan. Mä kyllä tiedän ihan tarkalleen mikä sussa vetoo muhun. Sitä en silti ymmärrä, miten tää voi jatkua vuosia vielä ilman että saan mun tunteille minkäänlaista vastakaikua.

No ainakin niissä näkyy perheen ja varsinkin lasten tärkeys ja kotiolojen vakaus, terveet elämäntavat ja tietty vaatimattomuus.

Ei sillä ole merkitystä. Hyvää yötä

Vierailija
1205/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Minä kaipaan sinussa kaikkea. Mietin juuri, mikä sinussa on kaikista ihaninta ja tulin siihen tulokseen, että on todella vaikea sanoa. Mutta kun sinä katsot minuun tai puhut minulle, niin minä lumoudun sinusta. Lumoudun ja ihmettelen, miten joku voi olla noin ihana kokonaisuus, että saa minut aivan sekaisin sisintäni myöten ja haluamaan olla vain sinun.

Hyvää yötä. Rakastan sinua, koska olet sinä. (naiselle)

Vierailija
1206/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja 2 kuntarajantakaa. Ajattelen vaaleaa viheriäsilmäistä kaunotartain. Etunimemme ja kotikatumme alkavat samoilla alkukirjaimilla, tosin nimien ja katujen alkukirjaimet eivät ole samat. Postinumeromme alkavat nollalla ( ei kahdella nollalla kuten eilen erheellisesti mainitsin.).

Vierailija
1207/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni. Kauniita unia ja nuku hyvin. Kunpa olisin vieressäsi. 

Vierailija
1208/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää kukaan minua kaipaamaan, siks hautaani alan kaivamaan.

Onneksi asun joutomailla, eihän tätä voi kieltää edes lailla.

En voi enään kirjoittaa, kuolema kenties virvoittaa.

Toivottavasti tämä ei ketään häirinnyt,

Sori mä meen nyt...

Vierailija
1209/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä. Hyvää yötä <3

Aidan takana ruoho on vihreää. Se on vain pelkkä haavekuva, mitä pyörittelet mielessäsi. 

Vierailija
1210/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää sinua hyvänä. Helliä ja rakastaa.

Vierailija
1211/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun tajuat että kaikki on ohi. Tilalla hetken pelkkä tyhjyys mutta se kestää onneksi vain hetken.

Vierailija
1212/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua ja on kova ikävä.

Vierailija
1213/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutit mua. Aiheutit ahdistusta, surua ja ikävää. Ihan kuin mulla ei ilman sun tekojasikin olisi jo vaikeaa. Miksi teit niin? Menisit hoitoon. Niin mäkin meen. Menen parantelemaan haavojani.

Vierailija
1214/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pitää sinua hyvänä. Helliä ja rakastaa.

Minäkin sinua.

Vierailija
1215/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surun ja pettymyksen tunteet on tulleet oikeastaan vasta nyt, kun voin olla varma, etten enää törmää sinuun missään. Varmaan jokin suojamekanismi ollut päällä.

Vierailija
1216/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surun ja pettymyksen tunteet on tulleet oikeastaan vasta nyt, kun voin olla varma, etten enää törmää sinuun missään. Varmaan jokin suojamekanismi ollut päällä.

Samat fiilikset. Ihan romuna.

Vierailija
1217/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä. Hyvää yötä <3

Aidan takana ruoho on vihreää. Se on vain pelkkä haavekuva, mitä pyörittelet mielessäsi. 

Voi se olla sitäkin, mutta vain osittain. Aika muuttaa ihmisen arvoja ja ajattelua. Omat mieltymykset ja vääristyneet asetelmat tunnistaa vanhempana paremmin. Nuorena arvostaa eri asioita eikä näe vääristymiä.

Vierailija
1218/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Minä kaipaan sinussa kaikkea. Mietin juuri, mikä sinussa on kaikista ihaninta ja tulin siihen tulokseen, että on todella vaikea sanoa. Mutta kun sinä katsot minuun tai puhut minulle, niin minä lumoudun sinusta. Lumoudun ja ihmettelen, miten joku voi olla noin ihana kokonaisuus, että saa minut aivan sekaisin sisintäni myöten ja haluamaan olla vain sinun.

Hyvää yötä. Rakastan sinua, koska olet sinä. (naiselle)

Missä tapasit tämän naisen? Miksi ette ole yhdessä kun tunteet on noin voimakkaat?

Vierailija
1219/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies, meidän molempien etunimet alkavat ja loppuvat vokaalilla.

Vierailija
1220/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset. Ihan romuna.

Kai se on hyvä, kun tulevat ulos kuitenkin? Yleensä olen aika haka patoamaan asioita sisälleni.

Ketju on lukittu.