Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1161/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hetken epäillyt, että lähikaupan luultavasti itseäni 5-10v nuorempi nuori nainen olisi kovasti ihastunut minuun. Pitkään lähinnä naureskellut ajatukselle, mutta nyt parina viime kertana ovat puheenaiheet menneet täydessä kaupassa jo aika yksityisiksi ja vakioasiakkaana joutunut näytellä henkilöllisyystodistuksia ensimmäistä kertaa niin alkaahan se olla jo aika selvää että tytöllä on jotain kiinnostusta. Aikaisemmin en ole asialla paljoa päätäni vaivannut, mutta eilisen jälkeen olet pyörinyt lähes jatkuvasti päässäni. Terkkuja.

Vierailija
1162/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huippu ärsyttävä joka kirjoittaa, että olisimme luodut toisillemme, et ymmärrä minua oikein jne. Siis jos joku joikuisi minulle tälläisiä viestiä eikä vaivautuisi kertomaan oikeasti tunteistaan niin sanoisin, että ei kyllä tajua mnuakaan yhtään. Tämä viesti ei siis minulle, mutta olisin voinut hyvin kuvitella saavani nuorempana tuonkaltaista viestiä.

Tartu itseäsi niskasta ja mene kertomaan tälle henkilölle tunteistasi.

Ne viestit oli eri henkilöiltä? Täällä on useita kirjoittajia. Ja mä en kerro yhtään mitään, koska aistin kyllä, milloin joku ei pidä musta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kirjainta yhteensä , mun nimissä enemmän.

Vierailija
1164/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oot? Onko tapahtunut jotain?

Vierailija
1165/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tietäisin että haaveiletko siitä yhdestä vai minusta, niin olisi aika paljon helpompaa. Onko se yksi sinun elämäsi rakkaus.

En haaveile muista, vain susta ainoani.

Vierailija
1166/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut katsoa sua pitkään. Muuten olisin jäänyt taas sun silmiin kiinni.

Vierailija
1167/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen silmiin? Missä näitte?

Vierailija
1168/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä tajua, kuinka mä kärsin?

Etkö sä Tajua, että mua ei kiinnosta. Kiinnostaa aivan eräs toinen : ) J:llä alkaa nimensä, sen voin paljastaa

: )

Vierailija
1169/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito hey, mitäs jos sut haastaisi käräjille nettikiusaamisesta. Olis ehkä pikkusen pitkä lista tuomioita.

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito hey, mitäs jos sut haastaisi käräjille nettikiusaamisesta. Olis ehkä pikkusen pitkä lista tuomioita.

Joo, juippi - a.d.m.in. tai m#de yrittää aktiivisesti, ag._gressiivisestikin, tunkea toisten koneille. Tarkistakaa asetuksistanne ettei portteja ole auki, ja sulkekaa tarpeettomat käynnissä olevat sovellukset, mitä enemmän sovelluksia käynnissä ja portteja auki niiden liikenteen mahdollistamiseksi, sitä helpompi hä.qq._erin on löytää avoin portti tih_utöilleen. Vakavasti. Ja zan.omille vaade asiallisen a.d_minin saamiseksi. Käy_ttäjien ja mainosten lukijoiden ip-o.s.o.i.tteet eivät kuulu "Q.i.h.i.s.ten ja ka##ebu_llien ky_tä.ttäviksi saatikka niiden häg.geröinti!

Ä_dmin esti julkaisun kerran aikaisemmin tänään, halusi ensin

"hyväk.syä" sen.

Vierailija
1170/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
1171/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko molempien nimikirjaimet? Ikävä.

Vierailija
1172/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä kävi näin? Mä haluaisin olla onnellinen mun puolisoni kanssa, mutta en pysty siihen. Sä täytät mun tajunnan. Mä kyllä tiedän ihan tarkalleen mikä sussa vetoo muhun. Sitä en silti ymmärrä, miten tää voi jatkua vuosia vielä ilman että saan mun tunteille minkäänlaista vastakaikua.

Vierailija
1173/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunokainen, ei se olis haitannut.

Vierailija
1174/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi plus yksi on miinus kaksi. Paitsi ettei ole.

Nyt kaikki joukolla ratkomaan, koska olen niin universaalin syvällisesti tajunnanräjäyttävästi sua ikävöinyt, aina sitten 2067 lähtien kohti nykyisyyttä.

Vierailija
1175/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1551

Vierailija
1176/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä kävi näin? Mä haluaisin olla onnellinen mun puolisoni kanssa, mutta en pysty siihen. Sä täytät mun tajunnan. Mä kyllä tiedän ihan tarkalleen mikä sussa vetoo muhun. Sitä en silti ymmärrä, miten tää voi jatkua vuosia vielä ilman että saan mun tunteille minkäänlaista vastakaikua.

No mikä se on mikä vetoo suhun?

Vierailija
1177/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko molempien nimikirjaimet? Ikävä.

Etunimien alkukirjaimet ovat peräkkäiset kirjaimet aakkosissa.

Vierailija
1178/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne, arvot ja ulkonäkö.

Vierailija
1179/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tykkäätte kaipaamassanne henkilössä eniten? Minä tykkään hänen kärsivällisyydestään ja joustavuudestaan ja tietenkin myös ulkonäöstä.

Vierailija
1180/4145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne, arvot ja ulkonäkö.

Oletko mies vai nainen?

Ketju on lukittu.