Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Taas on ollut koko päivän ikävä mun omaa rakasta. Missähän olet tälläkin hetkellä?
Minullakin sinua.
Minä vaan kaipaan ja rakastan sinua niin paljon. Ei siitä pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaan kaipaan ja rakastan sinua niin paljon. Ei siitä pääse mihinkään.
Rakastatko miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Sinussa on se jokin, minkä vuoksi rakastan sinua niin paljon ja minkä vuoksi kanssasi on niin hyvä olla. Haluaisin olla sinulle paljon enemmän kuin ystävä. Jos en voi olla sinulle muuta kuin ystävä, niin sekin olisi varmasti parempi kuin ei mitään, koska kaipaan sinun näkemistäsi joka ikinen päivä. En ole ketään eläessäni niin paljon kaivannut. Hyvää yötä. (naiselle)
Hyvää yötä myös sinulle. Minäkin rakastan sinua, olen rakastanut siitä lähtien kun tutustuimme ja kaipaan näkemistäsi yhtä paljon kuin sinä kaipaat minun näkemistäni. Haluaisin myös olla lähelläsi, kaipaan sinua niin paljon. Toivoisinkin että ottaisit yhteyttä ja että voisimme tavata ihan oikeastikin. (miehelle)
Lähetä mulle moi-viesti, niin sovitaan tapaaminen.
Voisitko sinä laittaa tämän viestin mulle?
Voin, jos sä osaat kertoa, milloin sä viimeksi vastasit mun sähköpostiviestiini.
En vastannut viimeiseen sähköpostiin, jonka lähetit. Siitä on kulunut aikaa yli kk kun olet lähettänyt henk. koht. mulle viestin. Viesti päättyi toivotukseen, mitä olen noudattanut.
Olit tänään aika söpönä. Toki ilahduin näkemisestäsi myös eilen.
Hei sinä jolle kerroin joskus kirjoittelevani täällä. Kaipaan sua ja rakastan ihan hirmuisen paljon.
Tänään nähtiin piiiitkästä aikaa, ihanaa😘
Olet minua kohtaan välillä niin ajattelematon. Joko haluat kostaa jostain tai pahoittaa mieleni tahallisesti. Tai sitten et koskaan välittänytkään, mikä ehkä on se todennäköisempi vaihtoehto.
Kerran istuit mun vieressä autossa. Radiosta tuli Chisun Polte. Tää on hyvä, sanoit.
Niihin sanoihin ja siihen fiilikseen on pakattu kaikki mitä tunsin ja tunnen vieläkin.
Huudan hitokseen eikä se mee kirveelläkään.
T
En välitä siitä mitä muut ajattelee. Välitän susta. Sä näet sen mun katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin, elämäni jumalhahmon henkilöitymä
Tämän saman voisin sanoa hänestä. Hän tuli tajuntaani salaman tavoin, raivosi mielessäni kuin hirmumyrsky ja oli samanaikaisesti kuin peilityyni järvi kesäaamuna ja kuin kaunein kukka niityllä. Koko tapahtuma oli kuin myyttinen ilmentymä ja koin hänet kuin uskonnollisen heräämisen. Hän sai minut uskoon siitä, että rakkaus on todellista ja joka muodostuessaan ihmisten välille kertoo ikuisen tarinan meistä.
Et ollut koskaan mun, vaikka me oltaisiin oltu kuin luodut toisillemme. Leikitään sitten jatkossa, että vain kohtalon oikusta kohtasin elämänäni jumalhahmon, jonka piti vain muistuttaa mua mun elämästä ja kertoa epäuskoiselle rakkauden olevan totta.
Taas käynnistyi kökkötraktori junttilan savisilla pelloilla ja paskimman runouden kilpailuun löytyi uusi voittajaehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö sä sen mun katseesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän saman voisin sanoa hänestä. Hän tuli tajuntaani salaman tavoin, raivosi mielessäni kuin hirmumyrsky ja oli samanaikaisesti kuin peilityyni järvi kesäaamuna ja kuin kaunein kukka niityllä. Koko tapahtuma oli kuin myyttinen ilmentymä ja koin hänet kuin uskonnollisen heräämisen. Hän sai minut uskoon siitä, että rakkaus on todellista ja joka muodostuessaan ihmisten välille kertoo ikuisen tarinan meistä.
Et ollut koskaan mun, vaikka me oltaisiin oltu kuin luodut toisillemme. Leikitään sitten jatkossa, että vain kohtalon oikusta kohtasin elämänäni jumalhahmon, jonka piti vain muistuttaa mua mun elämästä ja kertoa epäuskoiselle rakkauden olevan totta.
Taas käynnistyi kökkötraktori junttilan savisilla pelloilla ja paskimman runouden kilpailuun löytyi uusi voittajaehdokas.
Hyi helvetti miten ällöttävä ilkimys olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Sinussa on se jokin, minkä vuoksi rakastan sinua niin paljon ja minkä vuoksi kanssasi on niin hyvä olla. Haluaisin olla sinulle paljon enemmän kuin ystävä. Jos en voi olla sinulle muuta kuin ystävä, niin sekin olisi varmasti parempi kuin ei mitään, koska kaipaan sinun näkemistäsi joka ikinen päivä. En ole ketään eläessäni niin paljon kaivannut. Hyvää yötä. (naiselle)
Hyvää yötä myös sinulle. Minäkin rakastan sinua, olen rakastanut siitä lähtien kun tutustuimme ja kaipaan näkemistäsi yhtä paljon kuin sinä kaipaat minun näkemistäni. Haluaisin myös olla lähelläsi, kaipaan sinua niin paljon. Toivoisinkin että ottaisit yhteyttä ja että voisimme tavata ihan oikeastikin. (miehelle)
Lähetä mulle moi-viesti, niin sovitaan tapaaminen.
Voisitko sinä laittaa tämän viestin mulle?
Voin, jos sä osaat kertoa, milloin sä viimeksi vastasit mun sähköpostiviestiini.
Riittääkö tähän vastaukseksi 2? Voit itse miettiä, onko se tuntia, päivää, viikkoa vai kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku elämästään katkera tilittää. Oot varman joku tosi nolo norsu, tai pubissa viihtyvä siiderivalas, josta kukaan ei koskaan sano mitään kaunista.
Tämä palsta on palauttanut uskoni ihmiskuntaan.
Katselen merelle,
näen aaltojen vyöryvän rantaan ja ajattelen sua.
Aallot tulevat tasaisena rintamana kohti rantaa,
mutta sitten tulee se yksi isompi,
joka kastelee.
Mulle sä olit sellainen.
Niin yllättävä ja voimakas,
oli meidän kohtaamisemme,
mä olin kuin tää ranta,
sä olit kuin kaikkia muita aaltoja voimakkaampi aalto,
oikea rakkauden hyökyaalto,
kun sä vyöryit mun elämään.
Mun rannalle tekemästä hiekkalinnasta ei jäänyt mitään jäljelle,
sä veit sen mennessäsi,
kuten myös mun sydämeni.
Mulla oli vaan puhdas huuhdottu hiekkaranta edessäni,
siihen mä piirsin sydämen,
tunteeni sua kohtaan.
Sait mut miettimään yhteistä elämää sun kanssasi,
mä olin valmis lähtemään aallon mukaan,
koska sä olet se aalto,
joka pisti kaiken uusiksi,
näytti mulle,
mitä oikea rakkaus on,
siksi kaipaus sinuun
on sanaton.
Ja siksi edelleen,
mä valmis oon.
Huuhtoisitko mut rakkauden merelle?
Vierailija kirjoitti:
Olet minua kohtaan välillä niin ajattelematon. Joko haluat kostaa jostain tai pahoittaa mieleni tahallisesti. Tai sitten et koskaan välittänytkään, mikä ehkä on se todennäköisempi vaihtoehto.
Miten toi ajattelemattomuus näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö sä sen mun katseesta?
Näen.. ei tässä ole mitään epäselvää.
Helkkari nyt sentään. Luonto kertoo miksi kihomato ei ole koskaan raskautunut eikä vuoda verta vaan saa jo vain epäsäännöllisiä menkkuleita.
Tosin uskon tämän olevan Porvoosta kuten noin 70% ketjun viesteistä.