Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Tänään oon kyseenalaistanut koko tän jutun. Mihin tää rakastuminen on perustunut kun me ei kunnolla edes tunneta? Ehkä sä olet ihan vääränlainen tyyppi mulle. Ehkä et ole koskaan ollutkaan kiinnostunut musta. Ehkä tykkäätkin jostain toisesta tai kolmannesta.
Ei kun viidestäkymmenennestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oon kyseenalaistanut koko tän jutun. Mihin tää rakastuminen on perustunut kun me ei kunnolla edes tunneta? Ehkä sä olet ihan vääränlainen tyyppi mulle. Ehkä et ole koskaan ollutkaan kiinnostunut musta. Ehkä tykkäätkin jostain toisesta tai kolmannesta.
Senkin sarjaihastuja
Hyvää yötä rakkaalle söpöliinille. Sinä olet vaan niin vastustamattoman ihana ja saat minut aina hyvälle tuulelle. Nimemme alkavat aakkosissa toisiaan lähellä olevilla kirjaimilla ja sinä olet ehkä vähän nuorempi kuin minä. Hyvää yötä sinulle ja nuku hyvin. Hyvän yön halauksia.
Vierailija kirjoitti:
No olitko itse sitten kiinnostunut siitä naisesta?
Kylläpä niitä sun näköisiä miehiä taas näkyy joka paikassa. Ihan naurattais, jos naurattais.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö minusta vielä mies? Vaikka oletkin toisen kanssa.
Tulen aina tykkäämään sinusta. Ei se katoa mihinkään, vaikka mitä tapahtuisi.
Olisi joskus kiva yrittää puhua tunteista kasvotusten, mutta ei se taida onnistua. Eikä edes täällä, koska emme tunnistaisi toisiamme. Pysymme omissa elämissämme, eivätkä ne taida kohdata tämän enempää. Olet kuitenkin mielessä.
kollegalle kirjoitti:
Olisi joskus kiva yrittää puhua tunteista kasvotusten, mutta ei se taida onnistua. Eikä edes täällä, koska emme tunnistaisi toisiamme. Pysymme omissa elämissämme, eivätkä ne taida kohdata tämän enempää. Olet kuitenkin mielessä.
Näinhän se on, itse olen ajatellut asian ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin sarjaihastuja
On ihanaa elää reunalla ja kusessa kaikkien näiden ihastusten kanssa.....
Yolooo
kollegalle kirjoitti:
Se vaihtoehto, etten puhuisi kanssasi milloinkaan on poissuljettu, koska tunteet on enempi hevi- kuin light- mitä tunnen sua kohtaan.
Ajoit mua vastaan tänään. Hymyilin koko matkan kotiin.
Tiedän, etten voi sinua saada, mutta älä silti puhu puolisostasi minun kuullen. Se tuntuu vain tahalliselta yritykseltä pahoittaa mieleni, kun oikein hekumoit miten ihanaa teillä on ollut.
Arvaa tuntuuko pahalta?
Maailmassa on aika monta ihmistä, joille voit hehkutuksesi ladata, ilman että he pahoittavat mielensä.
Toisaalta tuo käytöksesi laimentaa tunteitani, mikä ehkä olikin tavoitteesi. Ja tuo esiin myös sen, että olin kuvitellut kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, etten voi sinua saada, mutta älä silti puhu puolisostasi minun kuullen. Se tuntuu vain tahalliselta yritykseltä pahoittaa mieleni, kun oikein hekumoit miten ihanaa teillä on ollut.
Arvaa tuntuuko pahalta?
Maailmassa on aika monta ihmistä, joille voit hehkutuksesi ladata, ilman että he pahoittavat mielensä.
Toisaalta tuo käytöksesi laimentaa tunteitani, mikä ehkä olikin tavoitteesi. Ja tuo esiin myös sen, että olin kuvitellut kaiken.
Kenelle tämä? Naiselle, miehelle?
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Se vaihtoehto, etten puhuisi kanssasi milloinkaan on poissuljettu, koska tunteet on enempi hevi- kuin light- mitä tunnen sua kohtaan.
Onko sun kollega mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Arvaa tuntuuko pahalta?
Jos te olette kerran keskusteluyhteydessä, niin mikset sä sano tätä suoraan hänelle irl?
kollegalle kirjoitti:
Mietin tänään samaa eli mahdammekohan enää koskaan kohdata. Niin ja vaikka sattumalta joskus törmättäisiin, juoksisi varmasti toinen karkuun, tai sitten molemmat. Hassua vaikka tämän kaiken tiedostaa, pysyt alituiseen mun mielessä. Tunnemyrsky jo meni ohitse vaan sinä jäät.
Rakas, miksi sä et koskaan soittanut/lähettänyt viestiä mulle?
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jolle kerroin joskus kirjoittelevani täällä. Kaipaan sua ja rakastan ihan hirmuisen paljon.
Mikset ikinä vastaa kysymyksiini? Minäkin rakastan sinua.
Olet mies kyllä tosi vaikea rakastettava mutta rakastan sinua silti. En usko että meidän yhteiselämästä tulisi mitään kun molemmat olemme niin periksiantamattomia (kiihkeä se varmasti olisi silti) mutta saan kuitenkin pitää sinut sellaisena haaveena, päiväunena. Että rakastan sinua koko ajan ja täysillä mutta pysyt vaan siellä päiväuniosastolla. Olet varmaan samaa mieltä?