Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
821/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampsu....

Vierailija
822/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Sinussa on se jokin, minkä vuoksi rakastan sinua niin paljon ja minkä vuoksi kanssasi on niin hyvä olla. Haluaisin olla sinulle paljon enemmän kuin ystävä. Jos en voi olla sinulle muuta kuin ystävä, niin sekin olisi varmasti parempi kuin ei mitään, koska kaipaan sinun näkemistäsi joka ikinen päivä. En ole ketään eläessäni niin paljon kaivannut. Hyvää yötä. (naiselle)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää saada muutamat kamalat jutut valmiiksi. 😫 En ole sen takia palstaillut. Tai no välillä olen käynyt lukemassa ja peukuttamassa joitakin ketjuja, mutta en jää palstalle asumaan. 

Haluaisitko nähdä kuun lopussa?

Vierailija
824/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kun alkaa tarkemmin miettimään niin kyseessä on likipitäen kaksi täysin erilaista ihmistä. Uskon, että muutos pelottaa vaan ja siihen vanhaan tuttuun kaveriin on hyvä tukeutua, mut hyvin se menee. Pidä vaan se nykyinen miehes mikä sulla nyt on.

Voi että. Sen vanhan tutun kaverin (aka exä) ja sut vois pistää vaikka samalle Mars-lennolle, jos ne sais sitä vähän aikaistettua.

Vierailija
825/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyskin olisi ihanaa, mutta tarvitsisin kyllä välillä fyysisen ulottuvuuden siihen.

Vierailija
826/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jostain syystä ihan hirveä väsymys. Järjestelin vähän kaappeja ja laatikoita ja löysin pari levyä rautatabletteja. Ehdin syödä ne sopivasti ennen kuin menee vanhaksi. 😛 Katsotaan auttaako. Sitten menkkulit jäi viime kuussa pois. Viimeksi oli maaliskuun alkupuolella. 😕

Vierailija
827/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullut siihen tulokseen että olet mulle vaan joku jota en koskaan saanut. En kyllä koskaan sen eteen mitään tehnytkään, mitä nyt salaa haaveilin ja ihailin kaukaa. Olin silloin nuori. Nyt aikuisena menin vaan suoraan takaisin niihin tunnetiloihin mitä silloin koin, ja kehitin järkyn kaukorakkauden teinivuosien tapaan. Kohtalon ivaa että oot vaan parantunut vuosien mittaan.

Vierailija
828/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Sinussa on se jokin, minkä vuoksi rakastan sinua niin paljon ja minkä vuoksi kanssasi on niin hyvä olla. Haluaisin olla sinulle paljon enemmän kuin ystävä. Jos en voi olla sinulle muuta kuin ystävä, niin sekin olisi varmasti parempi kuin ei mitään, koska kaipaan sinun näkemistäsi joka ikinen päivä. En ole ketään eläessäni niin paljon kaivannut. Hyvää yötä. (naiselle)

Hyvää yötä myös sinulle. Minäkin rakastan sinua, olen rakastanut siitä lähtien kun tutustuimme ja kaipaan näkemistäsi yhtä paljon kuin sinä kaipaat minun näkemistäni. Haluaisin myös olla lähelläsi, kaipaan sinua niin paljon. Toivoisinkin että ottaisit yhteyttä ja että voisimme tavata ihan oikeastikin. (miehelle)

Vierailija
829/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt tsempata, että saan nuo viimeiset jutut tehtyä. 

Vierailija
830/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä sitten kun noita ei ole enää kuin korkeintaan ihan vähän! ✨

Vierailija
831/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyyskin olisi ihanaa, mutta tarvitsisin kyllä välillä fyysisen ulottuvuuden siihen.

Juoksulenkki? :)

Vierailija
832/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali naisista ihanimmalle, vihreäsilmäiselle vaalealle kaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta. Kotikatummekin alkavat samalla kirjaimella. Nimipäivämme ovat peräkkäisinä kuukausina samoin horoskooppimerkkimme.

Vierailija
833/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä myös sinulle. Minäkin rakastan sinua, olen rakastanut siitä lähtien kun tutustuimme ja kaipaan näkemistäsi yhtä paljon kuin sinä kaipaat minun näkemistäni. Haluaisin myös olla lähelläsi, kaipaan sinua niin paljon. Toivoisinkin että ottaisit yhteyttä ja että voisimme tavata ihan oikeastikin. (miehelle)

Lähetä mulle moi-viesti, niin sovitaan tapaaminen. 

Vierailija
834/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin, elämäni jumalhahmon henkilöitymä

Vierailija
835/4145 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌝

Vierailija
836/4145 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, minihameessa tänään töihin?😉

Vierailija
837/4145 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas.

Vierailija
838/4145 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työkaverille kirjoitti:

Olet ollut paljon mielessäni, vaikka emme olekaan läheisiä. Olisipa meillä ollut mahdollisuus yrittää jotain silloin.

Milloin? Onko siitä pitkä aika?

Pari vuotta. Ihmeellistä miten asiat jäivät pyörimään päähän, vaikka tunnemyräkkä väistyikin. 

Sinäkin jäit mun mieleen. Ajattelen sua joka-ikinen-päivä. Ajattelen kun herään aamulla. Ajttelen sua kun kuljen töihin. Havahdun töiden keskellä kun huomaan ajattelevani sinua. Ajattelen sinua kun ulkoilen ja mikä hulluinta: ajattelen sua kun oon perheeni kanssa.

Voithan olla joku toinenkin. Asutko Helsingissä? Millä kirjaimella työnantajasi nimi alkaa? 

Vierailija
839/4145 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas.

Huomenta.

Vierailija
840/4145 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin, elämäni jumalhahmon henkilöitymä

Tämän saman voisin sanoa hänestä. Hän tuli tajuntaani salaman tavoin, raivosi mielessäni kuin hirmumyrsky ja oli samanaikaisesti kuin peilityyni järvi kesäaamuna ja kuin kaunein kukka niityllä. Koko tapahtuma oli kuin myyttinen ilmentymä ja koin hänet kuin uskonnollisen heräämisen. Hän sai minut uskoon siitä, että rakkaus on todellista ja joka muodostuessaan ihmisten välille kertoo ikuisen tarinan meistä.

Et ollut koskaan mun, vaikka me oltaisiin oltu kuin luodut toisillemme. Leikitään sitten jatkossa, että vain kohtalon oikusta kohtasin elämänäni jumalhahmon, jonka piti vain muistuttaa mua mun elämästä ja kertoa epäuskoiselle rakkauden olevan totta.

Ketju on lukittu.