Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Hyvän yön ja jauskan vapun toivotus vaalealle viheriäsilmäiselle kaunottarelle 30km päästä. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta. Sukunimeni ensimmäinen kirjain on sama kuin toisen etunimesi kolmas kirjain.
Vierailija kirjoitti:
JS, haluaisin kuulla susta jotain. Viimeinen puhelu päättyi vähän ikävästi kuten muistat, mutta olisi todella mukavaa kuulla susta jotain näin vuosien jälkeen. L
Ei ollut sulle alapeukuttaja. Tässä on kyse vanhoista jutuista, kiihkeistä ja kiimaisessa tunteista. Älä pelkää miehesi puolesta.
P, mä teen kaikkeni, että vihdoin unohdan sut. Toivon sulle kaikkea hyvää.
<3:lla J
Nuku hyvin rakkaani. Näen varmaankin joka yö unia sinusta. Aina niitä ei vaan muista. Ole hetki lähellä mua rakkain. Tahtoisin tuntea sinun tuoksusi ja lämpösi ihoani vasten. Tanssittaisiin hitaita poski poskea vasten ja suudeltaisiin. Pystyn kuvittelemaan, miten ihanaa se olisi. Tehdäänkö siitä totta? Rakastan sinua. Hyvää yötä. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas.
Huomenta.
Huomenta rakkaalleni. Nukutko vielä?
Heräsin jo tunti sitten, enkä saanut enää unta. Ulkona on hieno sumu. Aamukävely kanssasi voisi piristää. ❤
Vierailija kirjoitti:
P, mä teen kaikkeni, että vihdoin unohdan sut. Toivon sulle kaikkea hyvää.
<3:lla J
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mies parkkiksella, sun sydän ei tainnutkaan koskaan lämmetä minulle vai viilenikö se kun joku blondimpi tuli tilalle? haluaisin vain edes normaalia lämpöä, mutta saan ignoorausta, en ehkä kestä tätä... vappu ja kaikki..
Täällä mä oon, vieläkin sun...
Huomenta mies. Aika monta päivää siitä, kun viimeksi nähtiin. Oletko ikävöinyt yhtään?
Huomenta rakkaani. Olet mielessäni niinkuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies parkkiksella, sun sydän ei tainnutkaan koskaan lämmetä minulle vai viilenikö se kun joku blondimpi tuli tilalle? haluaisin vain edes normaalia lämpöä, mutta saan ignoorausta, en ehkä kestä tätä... vappu ja kaikki..
Täällä mä oon, vieläkin sun...
äh, sano nyt jotain muuta, vain ja ainoastaan mulle avautuvaa
Hei R, susta on tullut ihan pakkomielle mulle🙈
T. P
On elämäni raskain päätös antaa olla ja antaa sun mennä. Ei vielä tänään, mutta se on väistämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin me nähdään?
Sitten kun haluat.
Hyvää yötä U, niin rakas olet!