Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Kirjoitin sulle runoja. Sä varmaan itkisit jos kuulisit että mun kaltainen merkityksetön olemus on tehnyt jotain niinkin päätöntä. Mä vaan aloin miettiä sitä, miten sanoit haluavasi kuolla nuorena ja kirjoitin sulle. Uskaltaispa ees sanoa sulle kunnolla moi ja jäädä juttelemaan. Ansaitset enemmän kuin hymyn ja kädenheilautuksen.
Vaihdoin alkon seksi🐇:uun. Olisinpa vaihtanut jo aiemmin... ☀️😎
Hauskaa kilisevää vappua!
Mies parkkiksella, sun sydän ei tainnutkaan koskaan lämmetä minulle vai viilenikö se kun joku blondimpi tuli tilalle? haluaisin vain edes normaalia lämpöä, mutta saan ignoorausta, en ehkä kestä tätä... vappu ja kaikki..
Hyvää vappua ihastukseni, toivottavasti joskus vielä tavataan vaikka asutkin kaukana pohjanmaalla.
Saisinpa joskus viettää kanssasi vappua mies. Rakastan sinua enemmän kuin mitään koskaan.
Haluisin jutella sun kans nyt enemmän kuin koskaan. Mulla olis sulle paljon asiaa...mutta ei, en voi soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin jutella sun kans nyt enemmän kuin koskaan. Mulla olis sulle paljon asiaa...mutta ei, en voi soittaa.
Millaisista asioista haluaisit jutella?
Mä olen koko ajan ollut, että mikä tää on ja mikä toi on ja miksi ja missä ja häh... ja mun yksi ystävä sanoi mulle jo ajat sitten, että hei, sä näytät ihan rakastuneelta.
Petri? Pekka? Pasi? Pentti? Vai Petra, Piia? Paula?