Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
3601/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaan ole sinä.

Etsitkö jotain korviketta vai?

Arvasin, että joku vastaisi just näin. En etsi, mutta en myöskään aio olla seuraavaa 40 vuotta tutustumatta koskaan keneenkään siltä varalta, että hän tippuisi taivaalta viereeni ja haluaisi siihen jäädä.

Jos hän tippuisikin taivaalta viereesi ja haluaisi jäädä, olisitko sitten onnellinen?

Mistäpä sen tietäisi. En ole nytkään täysin onneton.

Miksi sitten kaipaat häntä?

Ei omaa onnellisuuttaan voi sälyttää toisen kontolle. Vaikka minulla ei ole häntä, niin on kuitenkin asioita, joista olen kiitollinen. Eikä tämä tarkoita, ettenkö olisi häntä välillä kaivannut niin, että on meinannut järki lähteä.

Miksi sä luovuit toivosta hänen suhteen? Mitä sellaista tapahtui että kaikki toivo onkin nyt menetetty?

Vierailija
3602/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T❤

Sori. Tero on mun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T❤

Miehelle vai naiselle?

Miehelle naiselta

Vierailija
3604/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä silti tänään, pitkästä aikaa pohdin, sinua, ja sitä miten ihmeessä noin komealla ja kohteliaalla nuorella miehellä ei ole ketään? Senhän mä tiedän jo, että tyttöjä on jonossakin..

Vain hän kelpaa, muuten olen ilman.

Vierailija
3605/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaan ole sinä.

Arvasin, että joku vastaisi just näin. En etsi, mutta en myöskään aio olla seuraavaa 40 vuotta tutustumatta koskaan keneenkään siltä varalta, että hän tippuisi taivaalta viereeni ja haluaisi siihen jäädä.

Jos hän tippuisikin taivaalta viereesi ja haluaisi jäädä, olisitko sitten onnellinen?

Ei omaa onnellisuuttaan voi sälyttää toisen kontolle. Vaikka minulla ei ole häntä, niin on kuitenkin asioita, joista olen kiitollinen. Eikä tämä tarkoita, ettenkö olisi häntä välillä kaivannut niin, että on meinannut järki lähteä.

Sulla on pragmaattinen suhtautuminen. Itse en pystynyt samaan, järki lähti tai jotain sinne päin, sairastuin masennukseen, ja hävisin sinne jonnekin pimeyteen. Tämä ei tietenkään ollut hänen syynsä, vaan omani.

Vierailija
3606/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaan ole sinä.

Sulla on pragmaattinen suhtautuminen. Itse en pystynyt samaan, järki lähti tai jotain sinne päin, sairastuin masennukseen, ja hävisin sinne jonnekin pimeyteen. Tämä ei tietenkään ollut hänen syynsä, vaan omani.

Tule pois sieltä. Nyt on aika. Olet ihana tyyppi. There is love, though you dont always See it.

Vierailija
3607/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin ihanan kiltti, siitä sussa tykkään.

Vierailija
3608/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kasvot on mun silmään maailman kauneimmat. tämä on mun rehellinen mielipide. Kauniita ihmisiä olen toki nähnyt elämässäni useita ja yhäkin tunnistan ketkä ovat objektiivisesti katsottuna kauniita. Sinä olet kuitenkin se ketä katsomalla viehätyn.

Vierailija
3609/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen loukussa onnettomassa kulissiavioliitossa, ajatus sinun olemassaolosta pitää minut hengissä. Kunpa saisin joskus sinun kaltaisen miehen, sinä vaalea mies. Sinun saamisesta en uskalla haaveilla. 

Vierailija
3610/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kasvot on mun silmään maailman kauneimmat. tämä on mun rehellinen mielipide. Kauniita ihmisiä olen toki nähnyt elämässäni useita ja yhäkin tunnistan ketkä ovat objektiivisesti katsottuna kauniita. Sinä olet kuitenkin se ketä katsomalla viehätyn.

Naiselta naiselleko taas?

Vierailija
3611/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaan ole sinä.

Vaatii jatkuvaa "ohjelmointia", että saan ajateltua asiat näin. Halaus sinulle, toivottavasti voisit jo paremmin.

Vierailija
3612/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on vaarallista.

Vierailija
3613/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAARALLISTAAAAAAAAAAAA

Vierailija
3614/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ”mun” kasvoissa on sellaista?

Vierailija
3615/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja: usein yksipuolista.

Vierailija
3616/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse tietää yksityiskohtia, voin vain kuvitella.:)

Vierailija
3617/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaivattuni, olet maailman suloisin. Sanat eivät riitä kuvailemaan, miten paljon välitän sinusta.

Minulla on nyt vähän huolia. Saisinpa vain painautua sinua vasten ja silittäisit hiuksiani. Vieressäsi olisi hyvä olla. Olet niin rakas. Hyvän yön silityksiä ja halauksia sinulle. 

Vierailija
3618/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hiukset on vähän kasvaneet mies, tykkään ihan hirveästi siitä(kin)!

Vierailija
3619/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun hiukset on vähän kasvaneet mies, tykkään ihan hirveästi siitä(kin)!

Minun lahjani sinulle.

Vierailija
3620/4145 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinäkin olet minun silmissäni täydellinen. Rakkain.

Ketju on lukittu.