Käytko kirpputorilla?
Käytkö sinä kirpputorilla?Oletko tehnyt hyviä löytöjä halpaan hintaan?
Kommentit (40)
Käyn. Joskus teen löytöjä, yleensä en. Aika usein käyn vain katselemassa, kun ei ole etsimääni tuotetta kellään myynnissä.
Käyn. Olen jo neljästi löytänyt rikki menneen juomalasin tilalle vastaavanlaisen käytetyn juomalasin. Onneksi ihmiset vievät kirpputorille myös yksinäisiä juomalaseja jne. Itse pidän alkuperäisistä juomalaseistani, jotka eivät ole mitään design-laseja, todella paljon ja siksi haluan pitää ainakin puoli tusinaa puhtaana kaapissa valmiina pöytään katettavaksi.
Kävisin, mutta tavara on nykyisin niin huonoa ja hinnat korkeita, ettei tule tehtyä enää mitään hyviä löytöjä. Niin en ole jaksanut oikein käydä.
Aivan liikaa tulee ostettua itselleni vaatteita ja kenkiä niistä.
Tulee käytyä. Välillä löytyy lapsille, itselle tai kotiin jotakin edullisesti.
Viimeisin hyvä löytö taitaa olla kissanmaja 5€. Aika harvoin enää tekee hyviä löytöjä, joko kaikki hyvä tavara menee sekunnissa tai myydään suoraan nettikirpiksillä ja livekirppiksillä myydään sitten kämäsempää tavaraa tai ylihinnoiteltua tavaraa mitä kukaan ei edes osta.
Silloin tällöin, joskus jotain ostankin. Minua kiinnostavaa tavaraa liikkuu kyllä enemmän netin myyntipalstoilla.
Lähinnä ostan nettikirppiksiltä nykyään. Joskus teen täsmäiskuja livekirppiksille.
Käyn ehkä muutaman kerran vuodessa. Nykyään suosin enemmän nettikirppareita.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin hyvä löytö taitaa olla kissanmaja 5€. Aika harvoin enää tekee hyviä löytöjä, joko kaikki hyvä tavara menee sekunnissa tai myydään suoraan nettikirpiksillä ja livekirppiksillä myydään sitten kämäsempää tavaraa tai ylihinnoiteltua tavaraa mitä kukaan ei edes osta.
Käyttääkö kissat toisten kissojen tuoksuisia majoja/ kiipeilypuita/ petejä?
En enää. Ihmiset kantavat sinne roskiaan ja hinnoittelevat melkein uusien hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään 5 CD levyä maksoin niistä 3 euroa.
Minulta saisit kolme muovipussillista ilmaiseksi. :D
Vierailija kirjoitti:
En enää. Ihmiset kantavat sinne roskiaan ja hinnoittelevat melkein uusien hinnoilla.
Ja tosiaan, aikoinaan löysin hyviä vaatteita itselleni ja lapsilleni.
En perinteisillä kirppareilla mutta olen aivan koukussa Tori.fi:hin! Esim tässä kuussa olen tilannut sieltä n. 500 eurolla tavaraa, lähinnä vaatteita, laukkuja ja hajuvesiä. Kaikki ylimääräiset rahat menee noihin. Paras löytö oli kyllä talvitakki 3 eurolla josta normaalisti saisi maksaa 60-80 e, kuin uusi!
Tulee piipahdettua sillontällön. Ihanaa kun voi vaan hengailla vapaapäivinä ja käydä tsiigaan oisko siellä jotain sopuhintaan tyrkyllä. En ole mikään muodin harjalla pörrääjä vaan enemmänkin kasari ja ysäri on lähellä sydäntäni. Cd levyt ennekaikkea mitä matkaan tarttuu, vinyylilevyjä himoitsen ja kuolaan niiden perään vaikken omista edes soitintä viellä.
Ulkomailla saattaa kirppikseltä löytää halvalla, mutta suomalaiset kirppishinnat ovat korkeita.
Kierrätyksessä käyn. Ilmaispuoleltakin voi tehdä pieniä löytöjä. Espoon Nihtisillassa ilmaispuolelta vidään kaikki siihen malliin, että isot ikean kassit on täynnä ja autolasteittain ottavat ilmaisia tavaroita ja jokaisen kelvollisen vaatteen. Nämä ovat muista maista kotoisin ilman käytöstapoja. Syntyy kärhämää ja tappelevat.
Minusta nämä ilmaistavarat ja vaatteet kuuluvat heikommassa asemassa oleville. Perheelliset eivät saa juuri mitään. Viikonloput lähes nolla nollaa.
Kirjoja on kyllä hyvin. Ja maksulliset ovat myös halpoja.
Ostin tänään 5 CD levyä maksoin niistä 3 euroa.