Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Mies, laita viestiä! Se olis sulle nyt niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
días calurosos tarde kirjoitti:
Ihme kitinää ketjussa (no pun:). Oma päiväni meni näin: juurikin auringossa köllöttelyä, suihku, seksiä. I feel good, näänä näänä näänä nä! *Hyrinää akut täynnä*
Cheers y'all! ;)
Wow, you special snowflake.
Indeed, miss Downer! ;)
Onhan nuo toki hienoja juttuja etenkin, jos ei juuri suihkussa käy ja tyydyttävän seksin saaminen hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sympaattiselle porrasräyhääjälle <3
Mille ihmeen porrasräyhääjälle. Kerro lisää.
Ketjua pitempään seuranneet tietää, että oon jo kertonutkin. Tosin se kaikki on ripoteltuna tänne pitkälle ajalle.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mä pärjään ilman suakin. Pakkohan se on. Mutta kun olisin halunnut sut, osan sua, vaikka pienen palasen, edes jollakin tavalla. Kuulostaa taaperoikäisen tahtokohtaukselta, mutta mä en ollut koskaan elämässäni ennen halunnut mitään ns. itselleni. En ennen sua.
Ei sinun tarvitse pärjätä ilman minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mä pärjään ilman suakin. Pakkohan se on. Mutta kun olisin halunnut sut, osan sua, vaikka pienen palasen, edes jollakin tavalla. Kuulostaa taaperoikäisen tahtokohtaukselta, mutta mä en ollut koskaan elämässäni ennen halunnut mitään ns. itselleni. En ennen sua.
Ei sinun tarvitse pärjätä ilman minua.
Kyllä näköjään tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kitinää ketjussa (no pun:). Oma päiväni meni näin: juurikin auringossa köllöttelyä, suihku, seksiä. I feel good, näänä näänä näänä nä! *Hyrinää akut täynnä*
Cheers y'all! ;)
Indeed, miss Downer! ;)
Onhan nuo toki hienoja juttuja etenkin, jos ei juuri suihkussa käy ja tyydyttävän seksin saaminen hankalaa.
Ei, se on minulle aivan tavanomaista kesäkivaa. Luulen, että voisi olla sinullekin, jos irrottaisit päätäsi kiristävän pannan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheers y'all! ;)
Indeed, miss Downer! ;)
Ei, se on minulle aivan tavanomaista kesäkivaa. Luulen, että voisi olla sinullekin, jos irrottaisit päätäsi kiristävän pannan ;)
Niin siis p*llu paljaana baanalle scorettaan olisi vähemmän kireän henkilön toimintaa?
Menisin kyllä, jos maailmassa olisi enemmän kuumia kundeja.
Päivän mietelause: yleensä ainoa asia, joka elämässämme on pielessä, on omat ajatuksemme.
Kotitehtäväksi jää pohtia, auttaako tällä palstalla pyöriminen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mä rakastan sua edelleen, enkä edes yhtään vähempää kuin maksimiteholla. Ja mä mietin, mitä sulla mahtaa olla päälläsi juuri nyt, kun on aika lämmin ilma? Tahtoisi ihan nähdä.
Kerron, jos laitat sp:n. Muuten ei heru tiedonmurusia! 😤
NIIN! 🤯
Laitatko sp:n tai tekstarin, jos lupaan sekstailua joko kesällä tai myöhemmin syksyllä? 😉
Vierailija kirjoitti:
Päivän mietelause: yleensä ainoa asia, joka elämässämme on pielessä, on omat ajatuksemme.
Oot se itte ton keksiny vai olisiko lähdeviitettä?
Laita nyt viestiä sille A.lle, niin teidänkin juttu etenee.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan mietelauseita.
Kuulostaa joltain first world problems-porukan self helpiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ai pitäisi olla ajattelematta ja jatkaa päiväni murmelina elämää? Mikään ei auta asiaan paitsi oma halu ja tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mä rakastan sua edelleen, enkä edes yhtään vähempää kuin maksimiteholla. Ja mä mietin, mitä sulla mahtaa olla päälläsi juuri nyt, kun on aika lämmin ilma? Tahtoisi ihan nähdä.
Kerron, jos laitat sp:n. Muuten ei heru tiedonmurusia! 😤
NIIN! 🤯
Laitatko sp:n tai tekstarin, jos lupaan sekstailua joko kesällä tai myöhemmin syksyllä? 😉
Sitten kun en ole stressaantunut.
Kyllä sä uskallat laittaa, kokeile edes.
Alan kyllästymään siihen kun sä vaan pyörittelet sitä asiaa siinä sormissasi, kohta se valuu siitä ja huomaat että ei ole tehtävissä enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä seksiä, mutta vain sinun kanssasi. Ja ne unet ja haaveet meistä yhdessä eivät johdu ”seksin puutteesta”, ne johtuvat sinun puutteesta.
Kuinka pitkään ajattelit jatkaa tätä? Onko sulla oikeasti mielenkiintoa siihen toiseen vai onko vaan helpompi kirjoitella tänne ja elää haavemaailmassa?
Noinhan ne asiat saa ihan issekseen selvitettyä. :)