Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2421/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule teille enää koskaan. Olisin kaivannut sympatiaa järkyttävien kokemusten jälkeen. Olen aika poikki. Kestänyt enemmän kuin ihminen voi kestää. Olisin kaivannut halausta ja tajua siitä mitä järkyttävää koin.

Kerroitko tästä vai kuvitteletko että telepaatia toimii?

Vierailija
2422/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jollain tavalla tiedän että rakastat minua, mutta tunnen myös sen että hakailet myös jonkun muun, tai jopa muidenkin perään.

Jos on vapaa niin eikös silloin saa katsella muitakin, varsinkin kun toinen ei anna mitän merkkiä kiinnostuksestaan. Ei voi silloin laskea mahdolliseksi treffikumppaniksi kun ei tiedä.

Ihan kuin pitäisi jäädä paikalleen polkemaan, jonkun random ihastuksen takia. Erittäin narsistinen oletus sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jollain tavalla tiedän että rakastat minua, mutta tunnen myös sen että hakailet myös jonkun muun, tai jopa muidenkin perään.

Jos on vapaa niin eikös silloin saa katsella muitakin, varsinkin kun toinen ei anna mitän merkkiä kiinnostuksestaan. Ei voi silloin laskea mahdolliseksi treffikumppaniksi kun ei tiedä.

Ihan kuin pitäisi jäädä paikalleen polkemaan, jonkun random ihastuksen takia. Erittäin narsistinen oletus sieltä.

Mulle tulee epämukava olo, jos joku flirttaa mulle, kun en halua antaa ymmärtää mitään (vaikka tiedän, että flirtti voi olla pelkkää flirttiä). Ei siinä ole mitään tolkkua, kun ei mulla ole mitään tekoa kaivattuni kanssa eikä mun tarvi olla sille “uskollinen”.

Vierailija
2424/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pano. Tunteetonta jyystämistä.

Rakastelu. Tunteellista, rakkaudellista.

Kyllä panna voi lähes ketä vaan, mutta rakastella ei voi kenen tahansa kanssa vain.

En ikinä panis ketään tuntematonta. Mutta rakastamaani ihmistä voisin panna ja rakastella, ja toisinaan harrastaa seksiäkin. Nuin.

Vierailija
2425/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan.

Mulla meni joskus hermot yhden miehen luumuiluun ja panin sen bestistä.

Sain reaktioita!

Jälkikäteen harmitti kyllä kovasti kun tajusin, ettei se luumuilija olisi ansainnut sellaista ja tutustuttiin paremmin niin oivalsin sen olevan jopa harvinaisen hieno ihminen.

Tuo on yksi harvoista asioista elämässäni, mitä kadun.

Mutta toisaalta se kyllä luumuili ja pahasti, oli erittäin epämääräinen eikä mulla ollut mitään syytä jättää panemattakaan sitä sen kaveria, kun ei luumu ollut ilmaissut millään tavalla ettei voisi tehdä mitä huvittaa.

Jälkikäteen vaan sain tietää, ettei se epämääräisyys johtunut minusta ja siitä etten kiinnostaisi tai jotain.

Mutta toisaalta, voisi karaista itsensä pois nössöilystä ja opetella suoraa toimintaa/puhetta jos ei halua, että sattuu.

Vierailija
2426/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan vika ajatus ja aamun eka... Milloin tää kaipaaminen oikein loppuu? Jos kuulisin jonkun oikein ilkeän asian, jonka olet tehnyt, loppuiskohan kaipaus silloin? Kaipaan sinua niin paljo, että olen mustasukkainen...

Vierailija
2427/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun ekan kerran kunnolla tavattiin. Esitelty meidät oli varmaan jo aiemmin. Meillä oli palaveri johonkin joutavaan liittyen. En vielä ihastunut sinuun, mutta ajattelin kyllä, että onpa söpö mies ja todella ystävällinen. Jäit hyvällä tavalla mieleen.

Millainen muistikuva sinulla on minusta ensikohtaamisien osalta? Mitä muistat minusta?

Muistan että olit todella kaunis. Muu selvisi sitten myöhemmin.,

Vierailija
2428/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 😖

En rakasta sua, mutta haikailen kyllä erään J miehen perään : )

Vierailija
2429/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 😖

En rakasta sua, mutta haikailen kyllä erään J miehen perään : )

Minkälainen hän on?

Vierailija
2430/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa seurata, kuinka sä pyhität koko elämäsi sille narsistille. Miksi se päättää aina kaikesta, eikä sun omiin tarpeisiin vastata ikinä? Sulla ei ole mitään omaa, koska sä elät sen elämää.

Äläkä sano, että te ootte niin samanlaisia, koska ette te ole. Se on narsisti, ja sinä läheisriippuvaisena joustat ja sopeudut. Sua ärsyttää, kun ulkopuoliset näkee sun heikkouden ja ihmettelee, miten annat vuodesta toiseen kohdella itseäsi. Silti oot salaa kateellinen heille, joilla on rohkeutta ja uskallusta elää omaa elämää.

Toivon, että sä joskus pysähdyt vielä miettimään, millainen sä itse oikeasti olet. Mikä sua itseäsi kiinnostaa? Mitä sä itse haluaisit harrastaa? Mihin sulla on lahjoja, taipumuksia ja intohimoa? Mitä sä haluaisit ostaa? Minne haluaisit matkustaa?

Lopeta sen narsistin palvominen ja ala elää!

Naiselle vai miehelle?

Vierailija
2431/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan vika ajatus ja aamun eka... Milloin tää kaipaaminen oikein loppuu? Jos kuulisin jonkun oikein ilkeän asian, jonka olet tehnyt, loppuiskohan kaipaus silloin? Kaipaan sinua niin paljo, että olen mustasukkainen...

Minäkin sinua.

Vierailija
2432/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat vieläkin luulla, etten uskaltaisi tai mun pää ei kestäisi.

Oon muuttunut.

Vierailija
2433/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun ekan kerran kunnolla tavattiin. Esitelty meidät oli varmaan jo aiemmin. Meillä oli palaveri johonkin joutavaan liittyen. En vielä ihastunut sinuun, mutta ajattelin kyllä, että onpa söpö mies ja todella ystävällinen. Jäit hyvällä tavalla mieleen.

Millainen muistikuva sinulla on minusta ensikohtaamisien osalta? Mitä muistat minusta?

Mikä muu selvisi myöhemmin?

Vierailija
2434/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua mies heti aamusta. Rakastan sinua.

Vierailija
2435/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitätko minusta yhtään?

Vierailija
2436/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu selvisi myöhemmin?

Kaikki muu hyvä sinussa. Luonteesi, älykkyytesi.... ensitapaamisellakin näistä oli kyllä viitteitä.

Vierailija
2437/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välitätko minusta yhtään?

enemmän kuin ihan vähän

Vierailija
2438/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat vieläkin luulla, etten uskaltaisi tai mun pää ei kestäisi.

Oon muuttunut.

Mitä et uskaltaisi eikä pää kestäisi?

Vierailija
2439/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele kaipaamani henkilön somea.

Miksi et?

Tää olisi oikeasti kiva tietää, miksi joku toimii näin.

Vierailija
2440/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sympaattiselle porrasräyhääjälle <3

Mille ihmeen porrasräyhääjälle. Kerro lisää.

Ketju on lukittu.