Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuupa pahalta että en omista mitään

Vierailija
27.04.2018 |

Olen kyllä kriiseillyt ennenkin tämän asian kanssa, että en omista oikeastaan mitään, kallein on varmaan läppäri, lamppu ja muutaman satasen rannekello. Ei siis taloa tai autoa tai edes pyörää. Ja ikää on 36v.
Elämä on mennyt tähän pisteeseen monien (!) vaikeiden vaiheiden ja sairastumisen kautta. Huomasin tuossa, että mulla ei ole ainoatakaan korua, mikä tuntuu jotenkin erityisen pahalta nyt. Korvareiätkin on varmaan menneet jo umpeen. Kauhean paljas olo, koska ei tämän ikäinen nainen viitsi enää ihan rihkamaakaan kantaa. Yksi vähän arvokkaampi riipus oli, mutta sekin oli myytävä. Haluaisin niin laittaa hampaani kuntoon, koska oikominen meni nuorena pieleen.
Joutais jo hautaan täältä.
Enkä ole sillä tavalla materialisti, mulle riittäisi ihan normaali elämä. Mutta sitä en tule saamaan.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 40v ja asun alivuokralaisena miehen kämpässä. Kaupungin kämpässä. Ei koruja, autoa, designia... 😔

Vierailija
2/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Miten elämä paranisi omistamalla? Sehän vain vaikeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 40v ja asun alivuokralaisena miehen kämpässä. Kaupungin kämpässä. Ei koruja, autoa, designia... 😔

Ei Helvetti, mä oon jo 41 😫

Vierailija
4/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siis 50-vuotias nainen, enkä omista mitään merkittävää. Rasittavaahan se olisi.

Vierailija
5/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valitettavasti olen harvinaisen tosissani. En kyllä välttämättä kaipaa omistusasuntoa tai velkaa. Mutta että kun tässä on kerta ihminen eikä mikään metsäneläin, niin olisi ihan oman mielenterveyden kannalta hyvä olla kohtuullinen toimeentulo. Kun olen myös äiti, luonnollisesti lapsi saa ensimmäisenä kaiken tarpeellisen.

Ap

Vierailija
6/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen 33v ammattitaidoton, työtön mielenterveyspotilas kaupungin vuokraläävässä. Ei toivoakaan töihinpääsystä ja tavallisesta elämästä. Taustalla koulukiusaamista jne. En voi väittää ettenkö olisi katkera...Omaisuutta ei tule koskaan olemaan

Vierailija
7/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistamalla voit vaikkapa ostaa bisnesluokat liput Karibialle loistohotelliin koko perheelle keskellä synkintä talvea.

Vierailija
8/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se tuntuu lähinnä vapauttavalta. Ei tule kriisiä vaikka potkut tulisikin töistä, ei tarvitse ylläpitää tai huolehtia mistään.

Vierailija
9/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mä oon 45v ja eron jälkeen omistan tonnin auton. Asun vuokralla. Tilillä on jonkin verran rahaa mut voin sanoo että elän elämäni parasta aikaa.

Vierailija
10/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei omista, voi elää huolettomana ja keskittyä olennaisiin asioihin elämässä. Oletteko huomanneet, että on kevät ja valoa!

Vierailija
11/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se tuntuu lähinnä vapauttavalta. Ei tule kriisiä vaikka potkut tulisikin töistä, ei tarvitse ylläpitää tai huolehtia mistään.

Juuri näin. Hyvä, että löytyy muitakin selväpäisiä :)

Vierailija
12/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanotto. Toivotaan että joskus tuonpuoleisessa sitten tasaantuu. Ehkä se meneekin niin että silloin osat vaihtuu.

Ap

Vierailija
13/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistat terveyden, omistat jo todella paljon. Olkaamme kiittollisia jokaisesta päivästä, jona saamme elää terveinä.

Vierailija
14/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoa provoyritystä.

Vierailija
15/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen 33v ammattitaidoton, työtön mielenterveyspotilas kaupungin vuokraläävässä. Ei toivoakaan töihinpääsystä ja tavallisesta elämästä. Taustalla koulukiusaamista jne. En voi väittää ettenkö olisi katkera...Omaisuutta ei tule koskaan olemaan

Halaus ❤️ ajattele että onneksi et ole yksin, meitä on muitakin.

Ap

Vierailija
16/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omistat terveyden, omistat jo todella paljon. Olkaamme kiittollisia jokaisesta päivästä, jona saamme elää terveinä.

En omista terveyttä. Jos omistaisin terveyden omistaisin muutakin!

Ap

Vierailija
17/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistamalla voit vaikkapa ostaa bisnesluokat liput Karibialle loistohotelliin koko perheelle keskellä synkintä talvea.

No se vähän riippuu mitä omistaa. Jos omistat ylimääräistä likvidiä omaisuutta, voit tosiaan tehdä noin (ja pääset osasta sitä omaisuutta eroon) Jos omistat kuitenkin asuntosi ja siitä on vielä lainaa, ei tuo onnistu sen paremmin kuin vuokralla-asujaltakaan.

Vierailija
18/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä koska omistamat asiat velvoittavat huolehtimaan niistäkin. Vapaus on menetetty kun omistaa jotain.

Vierailija
19/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä koska omistamat asiat velvoittavat huolehtimaan niistäkin. Vapaus on menetetty kun omistaa jotain.

Jos tuo on jonkun tyhjätaskun defenssikeino köyhyydelleen niin huh huh...

Vierailija
20/86 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on jonkun tyhjätaskun defenssikeino köyhyydelleen niin huh huh...

Minä ainakin matkustelen kaikki rahani. En minä halua omistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme