Olen psykiatrisella osastolla ja täällä yksi henkilö valittaa _koko ajan_
Olen oikeastaan eristäytynyt täysin omaan huoneeseeni, koska en vain kestä kyseistä henkilöä. Hän koko ajan valittaa paskasta fiiliksestään. Menisi edes omaan huoneeseensa, mutta ei kun pitää yhteisissä tiloissa kieriä siinä itsesäälissä. Veikkaan, että kenelläkään täällä ei ole mitenkään erityisen hyvä fiilis. Helvetti soikoon.
Kommentit (24)
Mitä se siellä käytävällä ulisee. Siellähän ollaan kuitenkin aika tarkkoja hlön yksityisyydensuojasta, eikö hoitajat tule hätyyttämään, että mennään huoneeseen juttelemaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se siellä käytävällä ulisee. Siellähän ollaan kuitenkin aika tarkkoja hlön yksityisyydensuojasta, eikö hoitajat tule hätyyttämään, että mennään huoneeseen juttelemaan yms.
Kyllähän jokainen saa itsestään kertoa mitä vain.
Älä nyt ainakaan ala ilkeillä, jos toisella on paha olla. Siksihän hän siellä on, eikö? Sano hänelle, että hoitajat osaavat auttaa. Miksi muuten itse jouduit sinne, jos saa udella? Vastatahan ei ole pakko, mutta ehkä sinulla on muutenkin tylsää siellä niin ehdit jutella...
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan ala ilkeillä, jos toisella on paha olla. Siksihän hän siellä on, eikö? Sano hänelle, että hoitajat osaavat auttaa. Miksi muuten itse jouduit sinne, jos saa udella? Vastatahan ei ole pakko, mutta ehkä sinulla on muutenkin tylsää siellä niin ehdit jutella...
No en tietenkään, jätän vain huomiotta. Itse olen täällä syömishäiriön takia.
Miten se siellä psykiatrisella osastolla kehtaa vihdoinkin puhua huonosta olostaan? Ettäs kehtaa. Menisi jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea taisteluun syömishäiriön kanssa. Minä voitin omani. Alin paino 36 kiloa, nyt olen normaalipainoinen ja terve.
Jotkut siellä saattaa olla hulluja.
Toivottavasti paranet pian ja pääset pois sieltä! Hyvää Kevättä sulle , vaikkei nyt ehkä siltä tunnukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokainen saa itsestään kertoa mitä vain.
Ei saa. Oon töissä psykiatrisella osastolla ja meillä ainakin on sääntö ettei muita potilaita kuormiteta omilla murheilla. Se kerrotaan jokaiselle heti alkuun ja kehoitetaan tulemaan kertomaan hoitajille jos joku tätä tekee. Jokaisella on omat syynsä olla osastolla ja varmasti ihan riittävästi kannettavaa omissa murheissaan.
No hei,
Jos olisit duunissa niin kyllä joku valittaisi sielläkin. Pahanilmanlintuja on joka päivä saa.
Lisää näitä suoria lähetyksiä mielisairaalasta. Huonot fiilikset ja paha olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla syömishäiriöistä joka tunnustaa olevansa syömishäiriöinen noin vain? Ainakaan anorektikot eivät hevillä tunnusta.
Joidenkin mielestä paha olo oikeuttaa häiriökäytöksen. Kun kukaan ei auta ja hoitajat on vaan koneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla syömishäiriöistä joka tunnustaa olevansa syömishäiriöinen noin vain? Ainakaan anorektikot eivät hevillä tunnusta.
Jospa hoito ihan oikeasti tehoaa. Siitä se paraneminen kai lähtee, kun myöntää itselleen olevansa sairas.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeastaan eristäytynyt täysin omaan huoneeseeni, koska en vain kestä kyseistä henkilöä. Hän koko ajan valittaa paskasta fiiliksestään. Menisi edes omaan huoneeseensa, mutta ei kun pitää yhteisissä tiloissa kieriä siinä itsesäälissä. Veikkaan, että kenelläkään täällä ei ole mitenkään erityisen hyvä fiilis. Helvetti soikoon.
Siksihän siellä ollaan, että voi olla ja tehdä just sitä miltä sillä hetkellä tuntuu, turvallisesti. Hanki korvatulpat ja anna ihmisten purkaa ahdistustaan itselleen sopivalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea taisteluun syömishäiriön kanssa. Minä voitin omani. Alin paino 36 kiloa, nyt olen normaalipainoinen ja terve.
Kivaa että onnistuit. Luulisi sinun tosin tietävän että tuollasinen alimpien painojen ilmoittelu on monelle asian kanssa kamppailevalle iso triggeri. Hassua että piti mainita.
Sano sille että menee omaan huoneeseensa ulisemaan.