Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt amiksen ja AMK:n, ja nyt opiskelen ekaa vuotta yliopistossa. Mitä lakkia voin käyttää vappuna?

Vierailija
27.04.2018 |

Amiksen jälkeen en saanut edes ammattilakkia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vapaa maa ja täällä saa käyttää ihan millaista lätsää vaan haluaa, jopa vappuna. On hupihattuja, vaikka minkälaisia, ja ylioppilaslakkiakin saa käyttää vaikkei olisi yo, ei siitä sakkoja voi saada. Käytä mielikuvitustasi!

Vierailija
2/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Vappu on pyhitetty ainoastaan ylioppilaslakeille,onhan ylioppilaaksi pääsy suurin saavutus mitä koskaan voi saavuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvalakki, jos on kovin kylmä ilma

Vierailija
4/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ihmisillä ongelmat

Vierailija
5/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näinhän se on, ylioppilaaksi pääsy on suurinta mitä voi saavuttaa. Ei kai lukion jälkeen sit kannatakkaa tehä mitään, jos se on joku ylivertainen saavutus.

Vierailija
6/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis jos aurinko paistaa. Karvahattu, jos tulee lunta. Välisäässä laittaisin Jokerit-pipon.

Vierailija
7/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vapaa maa ja täällä saa käyttää ihan millaista lätsää vaan haluaa, jopa vappuna. On hupihattuja, vaikka minkälaisia, ja ylioppilaslakkiakin saa käyttää vaikkei olisi yo, ei siitä sakkoja voi saada. Käytä mielikuvitustasi!

Jos itse kohtaisin kaverin, joka käyttäisi ylioppilaslakkia, vaikkei olisi oikeasti ylioppilaaksi kirjoittanut ("valmistunut"), niin en tiedä kokisinko enempi myötähäpeää, vai kokisinko itse sadasosasekunnin tyytyväisyttä siitä, että olen jotain tullut saavuttaneeksi sellaista, mitä osa, korjaan joku haluaa apinoida.  Viime vuosina olen jonkun kerran miettinyt, että mikä arvo ylioppilaaksi tulolla edes on, kun edessä on ollut lähes poikkeuksetta enempi vähempi työläs pakertaminen pääsykokeisiin valmistautuessa; pelkällä ylioppilastodistuksella/ "ylioppilastutkinnolla ei juurikaan arvoa ole. - Pääsykokeisiin, joihin aivan hyvin on voinut osallistua ja saada sen himoitun (jatko-)opiskelupaikan myös se ammattikoulusta valmistunut.   

Vierailija
8/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippistä, myssyä, pipoa, huopahattua... Ei munkaan äiti ole ylioppilas, vaikka on maisteri. Eikä käytä yo-lakkia vappuna eikä se sitä haittaa.

Vierailija
9/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain työpäähinettä.

Vierailija
10/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lystikästä propellihattua.