Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen psykiatrisella osastolla ja täällä yksi henkilö valittaa _koko ajan_

Vierailija
27.04.2018 |

Olen oikeastaan eristäytynyt täysin omaan huoneeseeni, koska en vain kestä kyseistä henkilöä. Hän koko ajan valittaa paskasta fiiliksestään. Menisi edes omaan huoneeseensa, mutta ei kun pitää yhteisissä tiloissa kieriä siinä itsesäälissä. Veikkaan, että kenelläkään täällä ei ole mitenkään erityisen hyvä fiilis. Helvetti soikoon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeastaan eristäytynyt täysin omaan huoneeseeni, koska en vain kestä kyseistä henkilöä. Hän koko ajan valittaa paskasta fiiliksestään. Menisi edes omaan huoneeseensa, mutta ei kun pitää yhteisissä tiloissa kieriä siinä itsesäälissä. Veikkaan, että kenelläkään täällä ei ole mitenkään erityisen hyvä fiilis. Helvetti soikoon.

Siksihän siellä ollaan, että voi olla ja tehdä just sitä miltä sillä hetkellä tuntuu, turvallisesti. Hanki korvatulpat ja anna ihmisten purkaa ahdistustaan itselleen sopivalla tavalla.

Ei vaan toiselle suukapula.

Vierailija
22/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä paha olo oikeuttaa häiriökäytöksen. Kun kukaan ei auta ja hoitajat on vaan koneella.

Ei hoitajienkaan kuulu antaa potilaiden loputtomasti velloa niissä pahan olon tunteissa. Se jatkuva hoitajille purkautuminen kun ei ketään hoida vaan ennemminkin ruokkii sitä pahaa oloa. Lääkettä saa jos ahdistus on sietämätöntä. Kuntoutus tapahtuu avopuolella, ei osastolla. Siksi osastolla ei lähdetä ruotimaan juurta jaksaen kenenkään ongelmia. Siellä hoidetaan vaan pahin kriisi tyyliin vuorokausirytmi ja lääkitys kuntoon ja se varsinainen hoito (sisältäen mahdollisen terapian tai muun keskustelu avun) tapahtuu osastohoidon jälkeen avopuolella. Ja sanomattakin pitäisi olla selvää että todellakaan ei lisätä toisten osastolla olevien potilaiden taakkaa omilla ongelmilla! Jokaisella potilaalla on oikeus sairastaa rauhassa olematta toisten potilaiden terapeutteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän siellä ollaan, että voi olla ja tehdä just sitä miltä sillä hetkellä tuntuu, turvallisesti. Hanki korvatulpat ja anna ihmisten purkaa ahdistustaan itselleen sopivalla tavalla.

No ei todellakaan olla! Mistä ihmeestä oot tollasen käsityksen saanu?

Vierailija
24/24 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut siellä saattaa olla hulluja.

*Reps*